Jump to content

Claudiu.

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara

Previous Fields

  • Masina
    116i - F20

Claudiu.'s Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Salut, Detin un F20 din 2011 cu faruri halogen. Din pacate nu sunt multumit de cum se comporta pe timp de noapte. Initial am dorit sa fac o conversie catre farurile originale xenon dar m-am speriat cand am aflat ce costuri implica. Nu doream sa pun vreun kit chinezesc si sa orbesc pe ceilalti in trafic asa ca am ales o solutie de mijloc (ilegala recunosc) .. mi-am cumparat Leduri Philips H7 Xtreme Ultinon , care au fost destul de scumpe si care daca sunt bine reglate nu deranjeaza si in acelasi timp ofera performanta pe timp de noapte (nu se compara cu ledurile ieftine ce se gasesc in comert) .. si daca nu ma insel sunt exact aceasi tehnologie cu ledurile care vin din fabrica la multi producatori auto. Toate ca toate , acum 2 saptamani am fost oprit in trafic de o masina de politie pe motivul asta. A recunoscut si politistul ca nu sunt deranjante (motiv pentru care m-a lasat "de data asta") .. dar mi-a zis ca daca ne mai intalnim ... In situatia de fata doresc totusi sa intru in legalitate si sa fac o conversie catre farurile originale cu xenon , insa nu stiu exact la ce costuri sa ma astept si de ce piese am nevoie .. am nevoie de o scurta explicatie cam ce ar implica conversia. 1. As cumpara 2 faruri originale plus o bara fata cu spalator (folosite)... dar nu stiu daca ar fi de ajuns .. mecanismul de spalare a farurilor necesita si alte adaptari ? 2. Este necesara o codare ECU ? 3. Este necesar un drum la RAR ulterior .. si e vreo sansa sa bag o gramada de bani ca ulterior sa fiu respins ? 3. Cam la ce costuri (macar asa din avion .. aprox) sa ma astept ? 4. Ar mai fi si varianta unor faruri full led facute de Osram .. 800 euro .. zic ei ca sunt certificate dar nu stiu daca ar fi legale la noi .. ce paere aveti legat de acestea: https://www.youtube.com/watch?v=OoZiwuvWJxg Multumesc frumos, Claudiu
  2. Salut, Cristi 0744 780 702 - la Mosnita ... se ocupa doar cu BMW .. Eu am fost in urma cu 2 ani la el pentru o problema cu o electrovalva infundata la motor .. (problema pentru care cei de la reprezentanta mi-au dat un pret de 7000 RON ca sa-mi schimbe distributia pe lant la 60000 km .. deci nici macar nu si-au dat seama care era problema) .. problema rezolvata la el cu 800 RON. Omul cu asta se ocupa si daca nu ma insel lucreaza impreuna cu un mecanic de la reprezentanta , nu tin minte sigur. Eu am fost foarte multumit .. in caz ca nu ai rezolvat pana acum poti sa incerci macar un telefon ...
  3. Salut, Am o problema enervanta la F20 116i (2012) cu halogen. Mi-a ramas blocat becul (un H6W) in conectorul in care se infileteaza. In mod normal trebuie impins inautru 1 mm si apoi rasucit la stanga ca sa-l scot in mod corect insa cel mai probabil ultima ora cand l-am schimbat l-am impins de l-a luat naiba si a ramas blocat. Am incercat tot felul insa nu se vrea scos , cel mai probabil pe interior e dus oricum la ce manevre butale am aplicat As schimba conectorul insa nu gasesc piesa pe net .. iar pe REALOEM la fel Un sfat va rog legat de unde as putea sa gasesc asa ceva sau cum sa-l scot. La minutul 1:50 aici se observa bine despre ce vorbesc .. acel conector lung ce vine bagat ulterior in far : Multumesc Claudiu
  4. Salut, Si pe mine m-ar interesa subiectul. Nu am gasit foarte multe informatii legate de treaba asta , insa ce am gasit implica si schimbarea bordului. E un locas de prindere special pe care noi nu il avem in bord si orice prindere , incercare de montare ar fi cam anevoioasa. M-ar interesa si retrofit de butoane pe volan. Aici stiu ca trebuie si codare dar din nou nu prea am gasit prea multe informatii. Daca cineva a mai facut ceva asemanator , orice detalii ar ajuta.
  5. "Da, cand schimbi distributia, schimbi si uleiul, filtrele si pompa de apa." Mersi asta vroiam sa stiu "Si la astea se schimba distibutia? Am in familie un F20 din 2012 automat cu ~175k la bord si n-a avut nicio interventie. Eu as mai intreba si in alta parte inainte sa ma arunc sa schimb distributia.Eroarea "Drivetrain malfunction" este una generica ce poate avea cauze multiple." Am verificat in doua locuri cu acelasi raspuns ... sunt un pic dezamagit ca la km astia sunt nevoit sa schimb distributia .. masina de 5 ani cu km putini si distributie pe lant nu-mi miroase bine .. ce naiba sa fac :hmm: "Depinde ce include "super oferta". Ti-au dat un deviz? In pricipiu daca faci schimbul in ianuarie si faci doar cateva sute de km, atunci cel mai probabil se va recupera uleiul din motor si se va refolosi + completare cu ulei nou. In acest caz ramane si filtrul de ulei. De ce nu astepti sa faci revizia odata cu schimbul distributiei ?" Pai treaba a fost cam asa .. m-am dus la Bavaria pt mai multe treburi printre care si eroarea de drivetrain. Am lasat masina si ulterior m-au sunat: - Buna domnu .. sefu' de service crede ca-i distribuita problema .. am acordul dumneavoastra sa facem o verificare a distributiei - Buna domnu .. cat costa ? si in ce consta ? - Pai 500 RON ... :hyper: ... ai de p mea mi-am zis in gand ... ok faceti ... La final de zi suna din nou: - Buna domnu .. e gata masina ... - (Sa mori tu eu in gand) ... pai cum e gata ? si eroarea ? - Pai e gata .. trebuie sa schimbati distributia ... - Si cat ma costa? - Pai aprox 6000 RON (Am inghitit in sec .. apoi am ras si l-am intrebat) - Am cautat si eu pe net niste preturi concrete pt un kit de distributie , pompa de apa si da inteleg ca sunteti reprezentanta deci aveti preturi mai mari si la manopera, insa doar asa informativ puteti sa-mi explicati va rog de ce e o discrepanta asa mare intre ce vad pe internet si cat imi cereti dumneavoastra ? - Nu pot sa va zic .. asta e pretul .. insa ca sa venim in intampinarea dumneavoastra (hai sa va pup in c un pic) .. sefu de servic zice ca ar mai fi solutia reglarii ei .. insa cel mai probabil va va aduce un plus de 10.000 - 20.000 km ... ulterior va trb sigur sa o schimbati ... - Si cat ma costa reglarea ei ?... (eu zambind dezgustat) - Pai 800 RON ... dar numai intr-o saptamana ca ne trebuie un surub si nu il avem pe stoc ... - Nu aveti un surub pe stoc ? :hyper: ... - Va programez peste o saptamana in data xxxx ? - Nu mersi am sa revin Na ce sa mai zic "De ce nu astepti sa faci revizia odata cu schimbul distributiei ?" Probabil ca asa am sa fac Mersi frumos de raspunsuri Claudiu
  6. Salut, Detin un F20 116i 2011 cu motor N13 - distributie pe lant (in prezent are 64.000 km) In urma unei erori "Drivetrain malfunction" + ulterior diagnoza cei de la Bavaria in TM mi-au recomandat schimbul distributiei (la un "pret promotional" superoferta de numai "aprox 6000 RON") :hyper: :hyper: ... mi-a venit sa rad cand am auzit ... in fine dilema mea este: Intrebare scurta si la obiect: In luna ianuarie as vrea sa-i fac revizia (filtre , ulei etc) ,urmand ca in feb sa schimb distributia .. schimbul de distributie la acest motor implica cumva si schimbul de ulei? ca sa nu ma trezesc in situatia in care in ian schimb uleiul si in feb ma trezesc in aceasi situatie .. Poate pentru unii e o intrebare tampita insa intreb asta pentru ca am citit buletinul de service (ce-i drept la alt motor bmw insa cu aceasi eroare/situatie) unde printre pasii urmati era si demontarea baii de ulei .. Mersi, Claudiu
  7. Poate ajuta pe cinvea in viitor: Trebuie schimbata distributia ... Se poate inchide, Claudiu
  8. Salutare tuturor, Bine v-am gasit! E primul meu post pe acest forum , sper sa aveti rabdare sa cititi ce scriu mai jos .. incerc sa fiu cat mai detaliat. Ma confrunt cu o problema la F20-ul meu (116i 2011 N13). La prima pornire (de obicei dimineata) dupa vreo 3-4 min de condus imi apare eroarea "Drivetrain. Continue the journey at a moderate speed.Full performance not available", practic imi intra in limp mode. Ulterior Opresc / Pornesc motorul din nou .. eroarea dispare , masina mergand perfect. Eroarea apare o singura data pe zi ... doar la prima pornire (am incercat sa gassc un pattern legat de cand/in ce situatie apare dar altul nu gasesc) Cautand pe net si aici pe forum am dedus ca e o eroare generica ce nu indica exact problema deci logic este necesara o diagnoza. Fiind din Timisoara am dus masina la Bavaria si mi-au spus ca primul pas pentru rezolvarea problemei ar fi o updatare a softului din ECU , fiind foarte putin probabil ca eroarea sa mai apara. Dupa 3 zile de la iesirea din service mi-a aparut din nou , singura diferenta fata perioada dinaintea updateului fiind faptul ca acum uneori imi dispare eroarea din mers neffind necesar in toate situatiile sa repornesc motorul. Am achizitionat adaptorul Carly + app-ul de IOS si indata ce mi-a aparut din nou eroarea l-am conectat la OBD2 si am facut o diagnoza cu urmatoarele rezultate: Prima zi de la achizitionarea adaptorului / Prima diagnoza: Engine / Motor: - Fault: VANOS, outlet: control error, position not reached - Code: 130308 - Fault: Charge pressure control, shutdown: pressure build-locked - Code: 120408 Clear error codes urmand: A 2-a zi de la achizitionarea adaptorului / A 2-a diagnoza: Engine / Motor: - Fault: Exhaust: angular offset to the crankshaft out of tolerance - Code: 130F20 - Fault: Charge pressure control, shutdown: pressure build-locked - Code: 120408 Am gasit buletinele de service bmw de prin 2013/2014 care indica ce-i drept la alte motoare insa cu aceleasi erori urmatoarele: VANOS, outlet: control error, position not reached CAUSE One, or both (intake and/or exhaust) of the VANOS gear assemblies have failed; the attaching bolts may have also loosened and/or broken. PROCEDURE 1. Replace both VANOS gear assemblies. Refer to Repair Instruction 11 36 046, “Removing and installing or replacing intake and exhaust camshaft units.” 2. If the bolts have been found broken, the missing portions of the bolts will need to be retrieved from the engine before the finalrepairs are made. This additional work may include removing the engine oil pan, and a close examination of the timing chain drive to retrieve the missing parts. Refer to the applicable repair instructions for oil pan removal procedures. Exhaust: angular offset to the crankshaft out of tolerance SITUATION The Service Engine Soon (MIL) is on and the engine could go into a reduced power mode with the “Drivetrain Malfunction” message displayed. One or more of the VANOS faults listed in the attachment are stored in the DME, although the engine is mechanically sound and no unusual noises can be heard from the VANOS area. These control faults relate to implausible camshaft position (intake or exhaust), the camshaft stuck situation, or the camshaft angle offset to crankshaft outside the tolerance range. CAUSE Due to unfavorable Engine Position Management (EPM) parameters in the DME software, various VANOS control faults could be set. CORRECTION Perform the recommended test plans using the latest version of ISTA/D. Correct any VANOS hardware issues found, as indicated by the test plan. After performing necessary repairs, or in case the ISTA test plan is inconclusive, program the vehicle using the latest version of ISTA/P. Consultantul de la service a fost destul de amabil si m-a informat ca astfel de erori sunt destul de greu de diagnosticat si sunt necesari niste pasi care trebuie urmati, primul fiind update-ul de soft urmand daca mai apare sa facem investigatii suplimentare. Din cele scrise mai sus puteti sa va dati seama cam care ar fi problema ? ... macar sa o restrangem la cateva posibile cauze. Tot primesc sfaturi de la persoane cu mai multa experienta sa evit reprezentanta "Te vor usca de bani pana iti rezolva .. resoftare .. apoi iti schimba x ... apoi iara apare ... iti schimba y" etc ... Ce ma sfatuiti sa fac mai departe ? Mersi frumos, Claudiu
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.