Jump to content

calinus68

Members
  • Posts

    1742
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

calinus68 last won the day on June 3 2020

calinus68 had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    diesel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

calinus68's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare
  • Very Popular Rare

Recent Badges

-27

Reputation

  1. Acelasi motor fara X-drive, nu mi-a sarit de 8 % niciodata, consum mediu, in afara 6%. Mentionez ca au fost schimbate distributia, clapetele de admisie, curatata galeria si dpf la 155K. E alta masina.
  2. Dupa 150k. asta ca sa ai costuri minime, te lasa cand nu te astepti, cu daune majore. Am schimbat la 155k. preventiv, lanturile erau alungite, intra surubelnita sub ele, nici un zgomot, sunt f. parsive, pana nu dai capacul motor jos sa verifici fizic starea lantului nu ai dovada mai buna. Motorul meu e 2l. cu 218cp, twin power. Motoarele sunt ok. dar schimburile de ulei la 30k. le omoara, daca il faci la 10k. te asigur ca nu ai probleme cu distributia mult timp.
  3. calinus68

    Cauciucuri

    Confort , pret, cele pe 17.
  4. Prin schimbarea motoraselor care actioneaza clapetele de ventilatie.
  5. Nu are mecatronic dar are bloc de valve, cam acelasi lucru fac, difera denumirea. L-a verificat ca acolo sunt niste garnituri, O-ringuri care se inlocuiesc odata cu schimbul de ulei din motive de uzura, se intaresc in timp, scapa uleiul, apar smucituri la schimbarea vitezelor in turatie mica, din D in R.....
  6. Preferi pentru 4-5k. euro sa dai masina ta pentru alta la care poti avea aceeasi soarta, nu stiu ce socoteli ai facut dar inlocuirea motorului e cea mai ieftina pentru tine, asa o iei de la inceput cu alta, eu as mai cugeta putin, in conditiile in care iti cunosti masina ta din toate incheieturile.
  7. Chiar crezi ca ai sanse de castig la proces cu o astfel de firma? se judeca cu ei americanii de peste 10 ani, nu am auzit nimic, acolo ard ca artificiile , mai ales astea pe California.
  8. E aglomeratie mare la Bavaria, curtea plina, mergi prietene unde gasesti un mecanic BMW de valoare, daca afisai locatia sigur aveai recomandari.
  9. Cu cateva mii de euro faci masina, stii ce ai, asa cumperi alta , o iei de la capat.
  10. Problema vine de pompa de ulei care a cedat in turatie, de aici dezastrul.Alt motor si treci peste asta, sunt slabute asta e adevarul. La turatia aia timpul a fost f. scurt sa mai simti ceva.
  11. Sa nu ai senzorul de presiune spart, suportul filtrului de ulei...arunca tot uleiul, undeva ai ceva crapat.
  12. Eu recomand sa verifici mufa de la schimbator, care intra in cutie, eventual curatata cu spray de contacte, asta e sub masina e expusa la umiditate,
  13. Verifica electrovalva care actioneaza egr-ul si furtunele de vacum.
  14. Iti recomand un Megane 3 hatch, 1,5 dci cu 110cp. e super pret calitate, eu am unul de oras de vreo 2 ani, se misca f.bine, consum de 6 pe medie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.