Jump to content

razvan_rr

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E60 530d (2005)

razvan_rr's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut! Nu cred ca au schimbat si cablul. Multumesc de sfat. Asa o sa fac
  2. Salut, La un E60 535d 2007 se ard foarte repede bujiile. Anul trecut erau arse 5, le-am schimbat pe toate cu Bosh + releul de bujii. La revizia de acum vreo 2 luni, erau iarasi 4 arse. Am schimbat toate cu Beru. Acum vreo 2 dimineti la pornirea la rece am observat o mica ezitare + fum alb fix la secunda dupa pornire. Daca o pun pe tester, sigur gasesc din nou bujii arse. Vreo idee de ce s-ar intampla asta?
  3. Multumesc. O sa curat/verific. Oricum dupa ce am schimbat clapeta, mi se pare ca merge din ce in ce mai bine pe masura ce fac km. Si urca mult mai bine in ture. Dar inca nu am plaja de putere/cuplu care trebuie intre 2000 si 3500.
  4. Salut, Mi-a aparut si mie o problema la un e60 535d, 2007 (~280 000 km). Totul a inceput cu conducta de aer (partea dinspre clapeta de control pt admisie aer) care s-a crapat. Am inlocuit-o dupa 1000km s-a crapat din nou. Am fost sfatuit sa pun pe original ca poate tine, ceea ce am si facut. Pana a ajuns comanda, am mers cu conducta crapata vreo saptamana, majoritatea timpului in oras. Cum la mers lejer imi schimba pe la 1800 ture, aproape nu am simtit ca am vreo problema. Am schimbat conducta cu cea originala, si cand am vrut o testez, am observat ca se tura foarte greu pana pe la 3000 si ceva de ture, si apoi parca se dadea drumul la ceva, si era puterea/cuplu care trebuia. Am pus pe tester si a iesit problema la clapeta de control pt admisie aer. Explicatia care am primit-o era ca din cauza ca nu se deschidea cat trebuie, se facea presiune mare, si de aici imi crapau conductele. Am schimbat clapeta (am pus PIERBURG) si simt o inbunatatire sa spunem de 10-20 la suta, adica urca in ture putin mai repede. Dar totusi intre 2000 si 3500 nu e ce trebuie ca putere/cuplu. Si se tureaza mai greu decat normal. Dupa 3500 parca se trezeste si e cum ar trebui. Daca ii dau kick down e aceeasi masina ca inainte. Ma puteti ajuta cu un sfat ce ar putea sa fie sau ce as putea sa verific? Este ceva care trebuie setat/resetat la clapeta? Am schimbat-o la un mecanic oarecare.
  5. Salut, Trebuie sa schimb modulul CCC la un 530d din 11/2004. A inceput sa se restarteze non stop. Am vazut ca e destul de intalnita problema, asa ca din experianta voastra imi puteti spune daca ar trebui inlocuit tot (idrive + display + modul CCC) , sau este suficient doar modulul CCC? Si a doua intrebare: conteaza anul unitatii? La cea veche nu aveam suport de mp3 de exemplu asa ca incerc sa gasesc o unitate mai noua (tot CCC).
  6. Salut, De vreo 2 saptamani am inceput sa am probleme cu clima de la masina (E60 530D 2005). Prima problema a fost ca a inceput ventilatorul de intorior sa sufle intermitent, si acum mai recent cateodata nu mai porneste deloc. Iar de vreo 3 zile baga doar aer fierbinte (aerul e mai fierbinte cand e apasat butonul de AC decat cand nu e apasat). Am citit ca prima problema ar fi de la regulatorul ventilatorului de interior. Intrebarea e, e posibil ca si a doua problema sa fie de la asta? Mentionez ca am verificat presiunea instalatiei de AC si nu sunt probleme. Si mai fac o mentiune ... mi se pare ca nu porneste nici ventilatorul pentru radiator. Adica nu stiu exact cand se declanseaza, dar ca sa testez am mers cu 200+ astazi si apoi am oprit in parcare, si nu se invartea ventilatorul. Ma gandesc ca la 30 de grade e afara ar fi trebuit sa se declanseze. E posibil ca toate problemele astea sa fie legate intre ele (nu stiu sigur daca ultima e o problema).
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.