Salut, Mi-a aparut si mie o problema la un e60 535d, 2007 (~280 000 km). Totul a inceput cu conducta de aer (partea dinspre clapeta de control pt admisie aer) care s-a crapat. Am inlocuit-o dupa 1000km s-a crapat din nou. Am fost sfatuit sa pun pe original ca poate tine, ceea ce am si facut. Pana a ajuns comanda, am mers cu conducta crapata vreo saptamana, majoritatea timpului in oras. Cum la mers lejer imi schimba pe la 1800 ture, aproape nu am simtit ca am vreo problema. Am schimbat conducta cu cea originala, si cand am vrut o testez, am observat ca se tura foarte greu pana pe la 3000 si ceva de ture, si apoi parca se dadea drumul la ceva, si era puterea/cuplu care trebuia. Am pus pe tester si a iesit problema la clapeta de control pt admisie aer. Explicatia care am primit-o era ca din cauza ca nu se deschidea cat trebuie, se facea presiune mare, si de aici imi crapau conductele. Am schimbat clapeta (am pus PIERBURG) si simt o inbunatatire sa spunem de 10-20 la suta, adica urca in ture putin mai repede. Dar totusi intre 2000 si 3500 nu e ce trebuie ca putere/cuplu. Si se tureaza mai greu decat normal. Dupa 3500 parca se trezeste si e cum ar trebui. Daca ii dau kick down e aceeasi masina ca inainte. Ma puteti ajuta cu un sfat ce ar putea sa fie sau ce as putea sa verific? Este ceva care trebuie setat/resetat la clapeta? Am schimbat-o la un mecanic oarecare.