Jump to content

Ionut Rusu

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 530 E60

Ionut Rusu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am o interfata OBDII, dar nu ii dau de capat cu verificatul injectoarelor. Stiu ca se poate verifica in timp real cum functioneaza. Sau sa merg la cineva cu un banc? E mai sigur asa?
  2. Galeria de evacuare acum am cumparat-o. Ieftin si bun, cum zicea Mircea, insa, e 100% ca se potriveste? Eu banuiesc unul dintre injectoare sa fie de vina in privinta fumului. Are si un tremurat ciudat. Oricum, incerc maine sa schimb galeria, sa vad ce zice. Se schimba greu?
  3. Salutare tuturor. Mentionez inainte de toate ca, am verificat sectiunea “IMPORTANT, inainte de a tasta”, alte postari de pe forum care ar fi putut sa ma ajute in rezolvarea problemei, si am fost si la un mecanic destul de bun, dupa parerea mea inainte de a posta aici. Deci, stiu de la el ca: 1. Galeria de evacuare e crapata 2. Un injector suna dubios 3. Nivelul uleiului e foarte ok, la fel culoarea. 4. Nivelul antigelului e acelasi ca atunci cand l-am pus in vas. 5. Nivelul uleiului din cutia de viteze e mai mult decat OK. ... doar ca am uitat sa il intreb de fumul alb, dubios, intepator. Ce stiu eu despre masina, e ca bujiile incandescente trebuie schimbate, si filtrul de particule e scos, insa nu stiu cat de bine a lucrat, baiatul ce mi l-a scos, in computerul de bord dupa ce l-am scos, pentru ca imi da uneori eroare in bord INCREASED EMISSIONS. Da, fumul acela il baga si in habitaclu, e intepator, dar toate nivelurile la ulei, antigel, ulei din cutie sunt OK! CRED ca e furtunul care trece prin EGR, pe el se vede umed de ulei, si sub turbo, unde e galeria de evacuare, e la fel de umed. Intrebarea e, ce poate fi? Si cum as putea rezolva problema fumului alb? Scoate la rece, uneori si cand e calda la relanti. Ca n-am urmarit daca si in mers.
  4. Bujiile mi le da pe diagnoza, dar cred ca e o problema cu releul pentru ca mi le da pe toate 6 arse. Doar ca indiferent daca e bun sau nu releul, a stat toata noapte la caldura in garaj, n-ar trebui sa fie probleme. Bateria invarte de trazneste, doar ca n-o ia. Sunt terminat, de aproape 3 saptamani nu stiu ce sa-i fac.
  5. Va salut. Am cautat un topic pentru eroare asta, insa nu am gasit, sau cel putin search-ul nu mi-a dat asa ceva. Pe scurt, nu mai porneste. Mi-a murit bateria originala BMW pe gel (90 Ah 900A), am schimbat-o cu una Rombat (95Ah 900A) si nu mai porneste. Efectiv o invarte, doar ca parca nu mai are alimentare, si cand pun testerul cu interfata BOSCH, imi da eroarea amintita. Acum masina e la un service, si mecanicul ce a pus testerul pe ea mi-a zis ca el crede ca nu mai recunoaste cheia, si trebuie rescrisa in soft. Daca a mai trecut cineva prin asa ceva, as aprecia pareri care sa solutioneze problema mea. Va multumesc anticipat.
  6. "Decat sa conduc un Logan, mai bine imping un BMW" best of!
  7. Vand jante BMW 18 inchi, in stare perfecta. Nu bat, nu sunt strambe sau indoite. Predare personala in Bistrita-Nasaud, sau curier cu verificare colet in tara. Jantele vin cu cauciucuri, doar ca nu se mai pot folosi mult. Pretul este usor negociabil si NU MA INTERESEAZA SCHIMBURI. La cerere, pot trimite poze pe Whatsapp, pe numarul de telefon 0761218833 sau le puteti vedea si in anuntul de pe OLX: http://olx.ro/oferta/jante-bmw-18-ID6Hrxv.html Pretul fara distantiere este de 950 lei negociabil!!! PRETUP ESTE CU DISTANTIERELE INCLUSE !!! Doua distantiere H&R omologate TĂV, cumparate personal din Germania. Acestea se pot pune pe fata, deoarece cele din spate sunt cu 5mm mai late! Mentionz ca ET-ul jantelor este de 35!!!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.