Salutare tuturor. Mentionez inainte de toate ca, am verificat sectiunea “IMPORTANT, inainte de a tasta”, alte postari de pe forum care ar fi putut sa ma ajute in rezolvarea problemei, si am fost si la un mecanic destul de bun, dupa parerea mea inainte de a posta aici. Deci, stiu de la el ca: 1. Galeria de evacuare e crapata 2. Un injector suna dubios 3. Nivelul uleiului e foarte ok, la fel culoarea. 4. Nivelul antigelului e acelasi ca atunci cand l-am pus in vas. 5. Nivelul uleiului din cutia de viteze e mai mult decat OK. ... doar ca am uitat sa il intreb de fumul alb, dubios, intepator. Ce stiu eu despre masina, e ca bujiile incandescente trebuie schimbate, si filtrul de particule e scos, insa nu stiu cat de bine a lucrat, baiatul ce mi l-a scos, in computerul de bord dupa ce l-am scos, pentru ca imi da uneori eroare in bord INCREASED EMISSIONS. Da, fumul acela il baga si in habitaclu, e intepator, dar toate nivelurile la ulei, antigel, ulei din cutie sunt OK! CRED ca e furtunul care trece prin EGR, pe el se vede umed de ulei, si sub turbo, unde e galeria de evacuare, e la fel de umed. Intrebarea e, ce poate fi? Si cum as putea rezolva problema fumului alb? Scoate la rece, uneori si cand e calda la relanti. Ca n-am urmarit daca si in mers.