Jump to content

TheGerman

Members
  • Posts

    31
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Romania, BT
  • Interests
    Work, my car, my bike.

Contact Methods

  • Yahoo
    daniel.manole91@yahoo.com
  • Skype
    rpm6500

Previous Fields

  • Masina
    E36 318i>320

TheGerman's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

10

Reputation

  1. Mic update: - Jantele sunt gata demult spalate si tinute in casa pentru moment; - Mi.a ajuns standul pentru motor si am urcat 2.0 pe el; In rest avansam incet deoarece mai sunt si alte planuri pe lista.
  2. The Ultimate Driving Machine!
  3. Revenim in prim plan cu jantele style 30....sablate pana la metal pur si vopsite electrostatic.Desi am afirmat ca sunt un purist si apreciez calea OEM mai mult ca orice, am optat sa fac jantele in 2 culori exact dupa modelul jantelor de E39 M5 si anume, la exterior gri metalizat si la interior negru lucios.In felul acesta eventualele reziduri negre nu se vor vedea pe interior absolut deloc.Jantele au fost facute powdercoating si sunt multumit de ce a iesit. Am luat un gunoi si l.am adus la starea de original. Stay tuned! Multumesc!
  4. Felicitari pentru adevarata pasiune pe care o ai fata de acest E39.Diferentele sunt majore si masina se prezinta uluitor de bine.Succes cu ea in continuare.
  5. Perdeluta spate....e vopsita insa nu am avut timp sa fac poze....cateva retusuri la ea si am mai adaugat o optiune pe lista:
  6. Un exemplar superb.Linia originala e perfecta pentru un E34.
  7. Nu inteleg de unde si pana unde ideea de a.mi place personal.Nu am ultimul tip de rolls asa cum nici tu nu ai dar am un E36 classic.Una e sa ti se rupa distributia si una e sa o schimbi pentru ca motorul in sine a iesit prost conceput de pe portile fabricii.La urma urmei e doar o parere si mie personal mi se pare un plastic.UN PLASTIC bine conceput.Presupun ca trebuia sa vin cu fraza....persoanele de pe forum ce detin F10 se exclud. F10 530d model guvernamental masina de 2 miliarde si jumatate cu doar 40k km reali facuti si dupa o luna de la achizitionarea lui a intrat in service pentru ca i s.a dus distributia.Minim 150.000 km????....n.as prea crede.Doar pentru simplul fapt ca e cel mai bine cotat si vandut seria 5 nu inseamna ca e si trainic.
  8. Frumos E36 sa il stapanesti cu placere si fara incidente.Masina se prezinta fantastic pe partea de exterior ma incanta la culme pachetul sport (asa este considerat pe partea de state prafuri luxury, fata FL si spate stock, insa ar mai fi style 30 ca si jante), interiorul care arata bine, scaunele se pot reface, eu am vorbit cu cei de la viprotec iar ca link ei te vor trimite pe centruldepiele.ro, si in functie de ce am avut nevoie ei mi.au trimis.Au ceva filmulete pe ytb si te orientezi sa iei kit restaurare...asta in cazul in care vei dori sa il refaci.Cantitatile sunt discutabile de asta zic sa vorbesti cu ei la telefon.Crede.ma iti trimit foita cu pasii ce trebuie realizati sa iasa treaba buna (in paginile anterioare Alin ti.a recomandat bine viprotec.ro).Iti voi lasa o poza sa vezi in mare parte cum arata kitul...este pacat sa nu refaci......pentru crapaturi ai intaritor special care intra si nu mai da voie sa inainteze.In orice caz masina se prezinta bine.Jantele MV1 sunt ok, insa e discutabil pe partea de coupe...ai putea alege alteceva din gama E36 sa fie foarte prezentabil.Ce ai tu ca si parere se potrivesc mai bine pe E46 insa nimic de zis, bine ca le.ai prins si le ai.Ca si performanta sunt ce trebuie.Ma incanta finala cand se incalzeste sunetul aduce cu cel al unui M3 sincer.In rest, sa fie motorul cat mai intretinut si sa bata pe partea de detailing.Frumos exemplar pentru simplul fapt ca e stock.....ceea ce pe mine ma incanta enorm.Succes cu ea in continuare sa fie intr.o forma de invidiat.
  9. Salut.Tind sa cred seria 5 F10.Desi am citit un articol in care era specificat ca este cel mai bine vandut seria 5 din toate timpurile, uite ca am cateva exemple pe farcebook sau pagini mai bine zis cu mecanici care se autopromoveaza si care se ocupa numai de BMW ca si marca, si am vazut numai poze cu F10 bulite la distributie.....facute sa reziste un an maxim doi si pe urma incep sa cada piese.Chiar am ramas uimit cum se poate intampla asa ceva.Desi motorul era intretinut, schimbat tot la timp, uite ca distributia plesnea.Se pare ca incet incet se cam dau si cei de la BMW la fund.....urasc termenul, dar miroase a plastic.Sper sa ma insel insa eu nu am vazut atatea probleme la modelele vechi sincer.
  10. Salut.Multumesc pentru compliment.Ma bucur sa aud ca nu am dat banii degeaba pe el pentru ca fix dupa achizitionare vorbisem cu un coleg de la Oradea care mi.a spus ca puteam opta pentru un short OEM de diesel de pe E46 330 si ieseam mai ieftin.Daca cineva imi zice ca piesa cumparata de mine este buna atunci ma simt cu mult mai bine.Ms de feedback.Cel mai probabil va fi montat cu cardanul dat jos cand voi pune si motorul. Caroseria nu sta nici bine dar nici rau....multi ar considera ca este un proiect pacatos si ca nu merita investiti banii.....vreau sa stie lumea ca nimic nu este imposibil atata timp cat iti doresti acel lucru.In cazul meu am luat.o cu stalpul central parte stanga infundat iar portiera sofer de alta culoare.....daca gasesc un atelier auto bun care stie sa indrepte caroserii, acea problema minora dispare.....cand inchid portiera sofer se vede o mica diferenta de nivel (putin iesita din linie fata de portiera spate atata tot).Legat de rugina am farmat foarte mult aripile spate in primul an de folosinta din cauza iernii si a astfaltului imbibat cu sare de drum si pragurile tind sa cred la fel.....am o gaura mare in pragul stang partea spate si mai nou anul tercut cand verificasem, o mica gaura in podea (simteam mocheta cu mana), cand imi instalasem X-brace.ul pe masina.Ceva rugina la portbagaj buza acoperita de mansonul de cauciuc pentru etansare si cam atat.Nu este de speriat intrucat iarna aceasta am montat folie sub masina pentru a o proteja de umezeala ce iese din beton.Eu zic ca nu e chiar asa de grav dar cu munca, bani si atelier profesional totul se rezolva si incerc sa raman optimist. Motorul complet cand l.am luat m.a ajuns 200 de euro (900 lei cash in mana omului) si am fost multumit deoarece am o persoana care cunostea motorul, luat de pe un E36 sedan adus din Italia si mi.a garantat ca nu bate nimic la el.Totusi, motorul este aproape dezmembrat si voi incerca sa il restaurez: garnituri, curatat bloc motor si vopsit curatat chiulasa, schimbat O-ring.uri Vanos si asa mai departe plus upgrade.uri gen admisie de M50B25 clapeta la fel si injectoare de 2.8, eventual soft, CAI cu heatshield, serpi de M52 si incerc sa merg cu evacuare pana la finala pe 2 trasee pe una cum e OEM e cam sugrumat si multe altele.Daca cineva imi va zice ca puteam sa imi iau un 2.5 sau un 2.8 eu voi spune nu....si asta pentru simplul fapt ca nu am nevoie de ceva mare si ma satisface asa cum e: am 6 cilindri, cuplu si hp numai bun pentru o masina facuta pentru mine(nu urmaresc raliuri, drift sau sa ma dau in stamba prin intersectii si etalari pe la semafoare).Nu ma intereseaza motoare mari, ma intereseaza ce pot face cu un motor mic si ce pot scoate din el.Since si spun cu mana pe inima daca as fi avut ocazia mi.as fi luat un IS dar ma multumesc si cu ce am acum. Sper in maxim 2 luni sa imi revin cu banii si mai am un M50B20 vanos care ma asteapta sa il iau, tot complet, tot chilipir cu 600 de lei.Sa fie acolo....Vanator de optiuni!
  11. Perfect. Intrucat nu pot uploada imagini destul de mari prin optiunea data de forum, o voi face din link extern.....cu ceea ce s.a mai cumparat:
  12. Permite.mi sa te felicit inca odata pentru aspectul cat mai original al masinii.Superb!
  13. Nu am mai postat de mult timp....capitonajul a fost achizitionat cand eram prin anul 2 de facultate.Crede.ma...am cautat atunci enorm de mult si gasisem undeva pe la Oradea uunl.Am dat undeva la 30 de lei pe el cu tot cu cleme.Se gaseste incearca pe la cei ce dezmembreaza caroserii de E36 sedan model 328 de pe UK.Alea vin cu optiuni. Intre timp s.a achizitionat un motor M50B20 vanos care este desfacut in mare parte pentru restaurare, etrieri de E46 325 pentru a permite discuri ventilate si pentru viitoarea punte spate, jante style 30 care au fost duse la indreptat,urmeaza sa le dau la restaurat insa mai asteptam, un set de jante pe 17 replica E46 M3 si urmeaza cat de curand inca un motor M50B20 vanos pentru ca il iau ieftin. In principiu nu s.au mai luat multe lucruri pentru ca urmaresc calitate nu cantitate si astea se gasesc greu.Mai am nevoie de OBC 18 butoane, geamuri electrice fata spate complete cu tot ce trebuie pentru montaj, LSD 3.45 si planetare groase de 2.8.Pe urma incep incet incet sa urc sus tot ce am luat.Sunt putine, dar enorm de multi bani iar cum situatia prin partile din Nord ale Romaniei nu sunt asa stralucite, ne descurcam cum putem.Incerc inca sa merg pe principiul ca pasiunea nu are limite.
  14. Vazusem doar un filmulet pe youtube atata tot insa asta as alege eu Eibach Pro Kit.Mi se pare combinatia perfecta.Cu referire la poza eu zic ca pentru drumurile noastre setup.ul este mai mult decat ok.Daca tu ca persoana nu esti genul de om care sa urmaresti stance asa cum vor multi tineri in ziua de astazi, atunci totul este perfect.Nu ma mai satur de uitat la poza crede.ma.Am ajuns dupa multi ani de stiudiu sa nu mai vreau personal pachet M desi eram fan inrait la un moment dat, a ta face exceptie.Se imbina totul.Jantele nici nu mai zic legat de ce idee iti dadusem eu cu DSII, mai degraba astea.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.