Jump to content

Bobilu

Members
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 120D

Bobilu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Fericitule! Eu inca nu am avut timp sa ma ocup de a mea, dar sper pana la final de aprilie sa ii schimb macar simeringurile. Momentan trebuie sa investighez de ce bordul mi se stinge/aprinde ca pomul. Banuiesc ca e alternatorul si/sau bateria. Din decembrie tot imi apare eroare de sonda lambda. O sa o schimb(ca banuiesc ca nu se poate doar curata)
  2. Mirosul intepator il ai din cauza funinginii(arderea e incompleta). Verifica daca iti merg termostatele, si bujiile incandescente.
  3. De acord. Daca testul de compresie iese prost, atunci probabil o sa fac acea reparatie capitala. Altfel o sa inlocuiesc initial doar simeringurile de la supape, fara sa dau capacul jos. Nota: Gandeste-te un pic altfel: in loc de piticii mei, gandeste-te la plamanii nostri.
  4. Imi poti recomanda unde ai facut operatia? Cat a durat?
  5. Salutare! Am un bmw 120d cu motor M47(200k km, an 2004, fara DPF) ce consuma ceva ulei(1L/2000km). Am schimbat si curatat cam tot la el(turbina, termostatate, radiatoare, senzori,etc). Asadar nu imi ramane decat sa incep sa desfac motorul pentru a vedea ce e in neregula cu segmentii, valvele, pistoanele, rulmentii, simeringuri, etc. Aveti vreo recomandare de service in jurul Bucurestiului, care poate face o reconditionare de motor ca la carte? Ma refer la cei care au facut ei insisi acest lucru, si pot da detalii cum a decurs, cat a durat si cat a fost manopera. Multumesc
  6. la ce pret a fost manopera si cat a durat? in ce oras ai facut segmentarea?
  7. salut. Daca vrei sa faci singur schimbul de filtru+ulei, s-ar putea sa ratezi esentialul problemei tale. Kitul folosit de tine are doar filtru si ulei; mai ai nevoie de cateva itemuri(carcasa stecher si alte elemente care au cauciuc si sunt sub mecatronica, ele fiind necesar sa fie schimbate - cel putin eu am facut singur la a mea, cu 6HP19 si am schimbat ce am zis mai sus) Eu iti recomand sa mergi la Faur, ca sa faci schimbul si eventual diagnosticul. Sa ne tii la curent.
  8. Salut Theo, de ce ai refacut convertizorul? din cauza puterii mai mari? Ce piese ai folosit de la 6hp26? Ai schimbat discul guibo si bucsa de centrare? in ce stare erau?
  9. Daca te intreseaza un set de roti de iarna, am eu unul cu cauciucuri de Finlanda..cu tinte; ai o dinamica excelenta iarna; iti pot da detalii pe pm. Eu am luat un 120d din 2004 automat pt nevasta. Sunt relativ multumit, consuma cam mult(7,5% mediu) pt un diesel. Trebuie sa fii constient ca orice masina peste 7-8 ani vechime are nevoie de revizii capitale si ca iti poate pica orice la ea.
  10. Salutare, Desi e topic vechi, s-a gasit o cauza pt consumul exagerat de ulei la M47?
  11. Si eu am fost de 2 ori la ei, pt ca aveam compartimentul motor 'uns' tot-tot, si imi parea ca imi consuma ulei la greu. Nu am pierdut decat banii de o diagnoza si vreo 4 ore(destul, zic eu) Prima oara, mi-au dat o lista de 5000ron+ A 2a oara, dupa ce le-am batut obrazul, au facut alta, la 2500ron. Cert e, ca mie imi era spart intercoolerul fix pe jumatatea interioara, fix in fata lor. Si au ratat gaura de 2 ori. M-au distrat cateva chestii la mecanic, cum ar fi deblocarea incalzitorului auxiliar cu cateva buseli; alta a fost cand ziceam eu cate una: Sa curga ulei de la asta? Mecanicul: Da da..e posibil, sa schimbam! Si uite asa a iesit si lista 1 si nr 2. DAR recunosc, la bile albe, ca se poarta cu clientii peste medie. Asta pana cand nu se pierd cu firea, si se adreseaza de sus: "Sa lasam dom'le copilariile". HAHAHAHA. NOT FUNNY! Merita sa imi fac cont pe FB, numai sa zic cam cum au rezolvat ei problema mea.
  12. Cosmin, ce fel de reglaje fizice? Poti da un exemplu?
  13. Flatspotul pe care eu il simt este in conditiile in care merg cu 50-60 kmph(in Auto, cu 1400rpm) si vreau sa fac o depasire; Am 2 comportamente: 1: apas pedala de acceleratie mai violent, cutia simte si retrogradeaza, si imediat sare peste 2000rpm 1a: mut in modul DS, si atunci retrogradeaza automat, iar rotatiile sunt iar la 2000RPM 2: Apas pedala 'normal'(prin normal inteleg aceeasi presiune pe care o am cand plec de pe loc pana ajunge la 50kmph - aici ajunge imediat) si daca apas inca putin, direct proportional cu cat am apasat pana la 50kmph, observ o plafonare la 1500rpm, viteza urca greu spre 70kmph,urmat de acul de ture...f incet, apoi pe la 1800-2000 incepe sa prinda viata; de la 2000RPM am kick in scaun, semn ca a intrat turbine. Ce vreau eu sa stiu, este: 1: daca este ok acest comportament 2: daca o mapa custom repara cat de cat la punctul 2.
  14. Sunt convins ca nu pot face cuplu maxim, de la 1500rpm, dar ma gandeam ca poate pot sa fac sa intre turbina si sa faca boost mai jos de 2000rpm.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.