Jump to content

cristiancc

Members
  • Posts

    57
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    F10

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

cristiancc's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

9

Reputation

  1. Si la mine se aude ceva similar, uneori. Un zgomot ca de motoras de jucarie, rulment ceva care se accentueaza daca accelerez usor(1000-2000 ture la viteza f mica) si scade in intensitate daca scade viteza. Daca opresc clima dispare instant sunetul. Nu se aude mereu. Daca afli de la ce e, sa imi spui si mie te rog.
  2. A mea nu pleaca niciodata din viteza a doua. Si smuceste usor cam toate vitzele cand e rece. Are uleiul schimbat.
  3. La masinile voastre automate schimburile de viteze 1-2-3 sunt imperceptibile sau cu ceva smucituri?
  4. Eu am scos cativa litri de apa de sub mocheta stanga spate. Scurgerea pt apa de ploaie de pe parbriz s-a infundat cu frunze descompuse si excesul de apa a intrat prin gaurile de ventilatie si a ajuns sub mocheta din stanga fata si spate.
  5. In mod normal masina ar trebui insesizabil in Drive, intre toate treptele de viteza 1-8, oricand- si la rece si la cald. Cand spun insesizabil ma refer fara nicio smucitura- cuplare brusca ci un patinaj controlat. La fel si la trecerea din N in D sau R. La voi este asa?
  6. Si la mine au ridicat cu cricul cate o roata pana cand s-a ridicat masina de pe suportul elevatorului, pe acea parte. Dar tot sta un pic sus botul masinii.
  7. Anul trecut siteul bimmer.work iti permitea sa verifici istoricul contra sumei de 5 euro. Eu am verificat mai multe masini inainte sa o cumpar pe a mea. Era prezentata echiparea (gratis) si istoricul, contracost. Era conectata la baza bmw. Acum nu se mai poate verifica istoricul aici. Poate in alta parte.
  8. Si eu la fel. Tot Lemforder. Masina parca sta un pic mai sus - se observa deasupra rotilor din fata. Dar se conduce f bine.
  9. Spatele fuge oriunde la accelerare in viraje, fie iarna la accelerare in viraj pe zapada, fie vara la accelerare pe asfalt lucios, cum e in unele parcari subterane. Viteza constanta, fara acceleratie sau piciorul ridicat complet de pe pedala rezolva in mare parte problema instabilitatii spatelui, inclusiv iarna.
  10. Si a mea are amortizoarele cu 55% fata si 75% spate. Am citit numai lucruri bune despre amoetizoarele Bilstein. Iar citind pe siteuri auto, amortizoarele uzate nu le simti pt ca degradarea e lenta. Simti diferenta doar cand le schimbi.
  11. Iti recomand iarna sa iei piciorul de pe acceleratie in viraje cat de mici cand ai tractiune spate.
  12. Ce inseamma ca ti-a transformat bmwul in mercedes? )
  13. La Faur inteleg ca se schimba in jur de 6 litri. La altii, cu aparatul, 11. La mine uleiul e inca verzui, curat, dar smuceste uneori schimbarea de treapta 1-2. Ce recomandati?
  14. Astazi am vazut ca uleiul pare in regula, e verzui, desi masina are 5 ani, 180k km si smuceste usor in treptele 1-2. Ar trebui schimbat?
  15. Ar trebui sa curat admisia, masina avand 5 ani si 170.000km daca momentan nu simt vreun simptom? Poate sa raspunda mai bine la acceleratie?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.