Jump to content

Dezaxat

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    O rusine.

Dezaxat's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-3

Reputation

  1. Salut. Am si eu un sir de intrebari, daca se poate. Achizitia as vrea sa fie facuta cam pana la sfarsitul lunii. Vreau sa-mi iau si eu o masina, problema este ca sunt total bulversat de parerile celor din jur in materie de modele (E36 vs E46). Bugetul este de 3700E. Am inteles ca motoarele cu valvetronic sunt problematice insa nu inteleg care anume este problema. Pe net se gasesc tot felul de topicuri despre "problemele" masinilor cu valvetronic, insa din experienta mea minima in materie de mecanica, mi se par probleme uzuale si pentru celelalte motoare. As vrea daca se poate un link sa inteleg si eu treaba cu valvetronicul (nu stiu sigur nici ce este valvetronicul, sincer). As merge pe 318, sincer, mi se pare un motor ok, eu trecand de la 70 cai la 100+. Tot ce am inteles este ca valvetronicul a aparut in 10.2001, iar celelalte mai vechi sunt pe "vanos?". De asemenea, m-as duce pe benzina, datorita intretinerii mai ieftine. Primesc cu cea mai mare placere si sfaturi in legatura cu, costurile de intretinere. In materie de costuri, e o alegere buna 318 (asigurare, impozit pe an, etc. Am 22 de ani, insa am posibilitatea de a pune masina pe numele cuiva de 40)? Se poate putin ajutor sa ies si eu din ceata, va rog? Multumesc in avans pentru raspunsuri.
  2. Foarte tanar, intr-adevar. Si destule de citit. Cam in 3 luni o sa am banii. 3000 am deja. Defapt am 4500-5000 ca am de la cine sa ii imprumut. Altfel clar nu vedeam masina aia curand. Nu m-am stabilit la 6 CILINDRII (nu valve) pt ca trage mai bine. Mi-au spus mai multe pers ca e mai fiabil modelul ala si cica non-facelift. Sunteti de acord? O dau in double post aiurea ca n-am buton de edit pe telefon. Ideea e ca eu stiu cam 0 in materie de masini ca nu m-a pasionat ideea de a putea da detalii tehnice despre Ferrari in conditiile in care mergeam cu autobuzul fara bilet. Incerc sa prind cat de mult pot intr-un timp scurt.
  3. Din ce am citit si m-am mai interesat, in niciun caz nu ma duc pe valvetronic. Cred ca raman pe 320i, 6 valve, benzinar strict pt faptul ca e mai ieftin de intretinut. Nu sunt dobitoc sa am impresia ca daca-mi iau BMW o sa ma tina 10 ani fara sa-i schimb uleiul. Din pacate pt colegii care isi vand piesele, nu am banii acum in mana. Ii voi avea in 2-3 luni, insa topicul l-am facut strict sa stiu dupa ce ar trebui sa ma uit si sa ma si hotarasc asupra modelului (macar asta am facut-o). D-abia astept s-o iau si sa ma apuc sa bag bani in ea s-o fac a mea. Plec de la premisa ca o s-o tin vreo 10 ani de acum incolo asa ca macar sa fie personala daca tot o tin. Poate ne vedem si pe la intalniri peste ceva luni. Multumesc mult pt raspunsuri. Daca cineva mai are vreun sfat in legatura cu ce ar trebui verificat, e bine-venit, eu oricum o sa-mi arunc un ochi p-aici. Si daca are cineva vreun 320i, 2.0 benzinar portocaliu perlat, piele full si 472729 de optiuni, sa ma caute. )
  4. Salut. As vrea, daca se poate sa ma ajutati cu niste sugestii in materie de cumpararea unei masini + info la ce ar trebui sa ma uit. Visul suna cam asa: Am lamaie in geam, stau in Bucuresti, conduc o corsa 1.2 din 2002 care necesita mai multi bani pt a fii reparata (mecanica, nu accident, nu a fost facuta zob din vina mea) decat costa ea in sine. Am condus o perioada o Octavia II de 1.9 diesel, deci m-am obisnuit cu un motor mai mare. N-am vise de pilot ca la 2 min dupa ce imi iau masina sa ma opresc in primul stalp si sa adaug si niste pietoni sub roti. Pentru ca doar atat ma tine buzunarul (adica maximul maximului de 6000 - dar in pretul asta deja vorbim de masina + toate taxele de inmatriculare - nu ma refer si la taxa de prima inmatriculare aici, e clar ca scade pretul real daca o includ si pe aia. Un pret real ar fii de 5500). Din cauza bugetului restrans si a belirii ochilor pe toate site-urile cu anunturi, am ajuns la concluzia de E46, benzina (datorita intretinerii mai ieftine). Ca model sunt oarecum bulversat. Ori 318i, ori 320i. Am citit - uri si + uri de mi-au sarit ochii. Singurul motiv pentru care am deschis un topic e ca cel mai recent cumparator care a cerut sfaturi si pe care l-am citit a postat in 2012. Am nevoie de sfaturi si indrumari. Ce recomandati, de ce, ce sa verific cand o vad? Se mai merita o masina atat de veche sau a ajuns la sfarsitul vietii si incep usor-usor s-o schimb pe toata? Singurul avantaj pe care-l am e ca o cunostiinta ma poate trimite cu un prieten mecanic sa nu-mi iau teapa, dar nici nu vreau sa ma duc ultimul prost acolo. Multumesc in prealabil.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.