verifica racordul flexibil... Racordul flexibil l-am schimbat , dar eu am probleme cand opresc motorul se zdruncina. Ma gandesc ca de la zdruncinaturi sa se fi desprins iar racordul cu toate e ca e metal si a fost sudat bine . Deci turbina sa nu-mi fac griji ? V-am zis doar cand schimb vitezele se aude nu tare dar se aude .... si am mai avut odata probleme se auzea dar tare rau si atunci mi sa stricat turbina si mie frica sa nu fie iar ... astept mesajele voastre cum ti-a sudat racordul? a dat tobele jos? sau la sudat k masina ridicata, schimba tampoanele motor da a dat jos tobele dar a masurat fix pe acceasi marimea sa pice la fel si inca ceva azi am verificat uleiul si mi se pare ca sa cam dus 1 litru ... e normal dupa vreo 3500 KM de la schimbul de ulei desfa furtunul care intra in Egr dupa ce mergi cu masina, daca gesesti mai mult ulei pe furtun e turbina pe moarte,,,bafta,,, cam mult ulei a papat