Jump to content

bogdan_r

Members
  • Posts

    59
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW F10 520d M

bogdan_r's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. Eu cand mi-am luat F10 automat, am pus mana si am citit manualul, probabil am avantajul ca am masina in Anglia si manualul este in limba engleza, oricum am dat peste cateva filmulete pe youtube in care era un tip ce explica cum se conduce o masina automata... si eu aveam tendinta sa pun masina pe P la semafor dar din cate am inteles in filmuletul respectiv as face mai mult rau decat bine... In Romania, si mai exact Timisoara, folosesc auto holdul pentru ca la cat se sta uneori in trafic e foarte comod, in rest nici nu umblu la schimbator... uneori cand se merge greu o las sa se si opreasca motorul... cum spuneam mai sus, am citit manualul pentru ca de acolo am aflat destule lucruri care nu prea aveam de unde sa le stiu... am inceput demult sa citesc cam orice manual de la orice cumpar... uneori nu gasesti cine stie ce informatii, dar in manualul unei masini eu zic ca sunt o gramada de informatii... de exemplu, pentru plecarea din rampa, nu ai nevoie neaparat de auto hold, in manual scrie ca functia Break Assist asta face defapt, dupa ce eliberezi pedala de frana masina nu v-a da inapoi timp de cateva secunde, deci nu e vorba de cutie automata sau cutie manuala... ci de dotarea respectiva, ca sa ii luminez putin pe unii colegi
  2. Daca vei gasi bari la dezmembrari, nu cred ca vei gasi ceva care sa fie complet, la un pret decent... si eu de asta am cautat sa fie masina cu pachetul M, pentru ca nu am vrut sa ma mai complic cu asa ceva...
  3. Daca te uiti bine pe ebay, trebuie sa ai "estimated delivery date" Eu am comandat de pe ebay, intradevar, din Anglia, dar am comandat pana si produse din China, si au ajuns in timpul estimat...
  4. Nu am sesizat nimic ciudat, eventual urmatoarea data cand o sa imi faca la fel si simt ceva tremurat ciudat o sa revin sa-ti zic Si la fel cum zice si Cookie, n-au treaba bujiile la diesel decat la pornire... Ca sa intelegi si tu, nici eu nu sunt mare mecanic, dar stiu care este diferenta la aprinderea la motoarele pe benzina si aprinderea la motoarele pe motorina, aprinderea la benzina are loc prin scanteie asadar daca bujiile nu mai sunt bune, apar probleme nu doar la pornire ci si in mers, iar la diesel aprinderea se face prin compresie (motorina este comprimata in cilindru pana se aprinde) deci bujiile nu au nici o treaba cu aprinderea motorinei, decat la pornire cand temperatura in cilindru este sub limita in care motorina s-ar aprinde doar prin compresie... Sper ca ti-ai facut si tu acum o idee care ce si cum. Si daca am gresit ceva, rog un coleg care stie sa ma corecteze..
  5. Eu am 520d F10 din 2013, si acum vreo 2 zile a fost cam frig afara, am vrut sa pornesc normal, cum faceam de obicei, piciorul pe frana si apasat pe buton. Mi-a scris in bord ca incalzeste bujiile si n-a pornit din prima, am apasat din nou pe buton dupa cateva secunde si a pornit...
  6. Asta cu bateriile e la mintea cocosului... daca o telecomanda nu functioneaza cum trebuie primul lucru la care ar trebui sa te gandesti sunt bateriile....
  7. Eu cand i-am dat regenerare nu mi-a spus ca trebuie sa fie turata la 3000... ci doar sa merg 30 minute peste 80km/h... nu stiu cine ti-a zis tie ca trebuie sa fie peste 3000....
  8. Am "elucidat misterul", daca setez aerul sa vina doar pe gurile de ventilatie de sus, fara picioare si parbriz, vine aer cald si in spate...
  9. Nu... amandoua sunt pentru inchis/deschis...
  10. Am citit ceva instructiuni pe internet... nu ma grabesc prea tare sa fac operatiunea pentru ca sunt convins ca necesita multa rabdare... si am rabdare de obicei... o sa astept vara, ca pe aici primaverile am observat ca nu sunt prea calduroase, iar masina e parcata sub bloc de obicei si nu prea bate soarele pe ea ca sa se incalzeasca, si daca imi aduc aminte bine, parca nici nu e indicat sa o lasi in soare cu solutia pe ea... o sa mai citesc odata instructiunile inainte sa ma apuc de ea oricum... In continuare sunt nelamurit daca am o problema sau daca asa e normal... pe gurile de ventilatie pentru partea din spate nu iese niciodata aer cald... decat rece... nu am nici un reglaj in spate pentru cald sau rece, decat pentru inchis/deschis pentru fiecare parte... E normal?
  11. Multumesc Astazi am aspirat pentru prima data interiorul(personal, ca la spalatorie am mai fost dar cam lasa de dorit...) si pot sa zic ca aspiratorul Dyson V8 face treaba destul de buna, cel putin eu sunt multumit, ramane pe viitor sa cumpar si accesoriile pentru masina, dar eu personal m-am descurcat destul de bine si cu cele cu care vine standard... n-am reusit sa ajung prea bine printre scaun si consola centrala dar oricum a tras in mare mizeria si de acolo... pe scaune si bancheta pot sa zic ca nu mi-ar trebui alt accesoriu inafara de ce are el.. Ramane sa ma pun sa curat pielea cu Leatherique dar nu stiu daca e ok sa fac treaba asta cand afara sunt 5-6 grade...
  12. Am cautat si inainte sa vad ce anume am pe masina, si eram convins ca am NBT, dar ti-am spus, dupa controller am crezut ca nu e NBT...
  13. Ce-ti mai place sa faci flame... Eu am vazut controller cu rotita aia mult mai mare... si ma gandeam ca ala e NBT, nu ce am eu...
  14. Da... asa m-am gandit si eu, dar daca ma uit la poza asta As zice ca am NBT, pentru ca masina mea e din Ianuarie 2013...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.