Jump to content

Liquid_dimi

Members
  • Posts

    31
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    Renault Megane sedan 1.5 dci

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Liquid_dimi's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-2

Reputation

  1. Azi am schimbat placutele + senzorii la masina;( fata/spate) Totul pe OE 2200 ron , la Augsburg din militari; LA PBV1, am oferta de 4100 ron; O fi bine ?
  2. Un mare minus pentru A6 ---- forumul romanesc )); Acolo e puscarie; Acu sincer, fata de forum BMW, care e animat si unde poti discuta/afla diferite info utile, acolo postarile se sterg nonstop; Despre greierasi, aveam unul in stalpul de pe partea pasagerului, undeva la nivel cu centura; Cred ca s-a cumintit, desi a venit vremea rece, nu l-am mai auzit de vreo 2 000 km; Nu prea sunt multi greieri; Macar aici sa am noroc; Despre portbagaj nu pot sa ma plang, de obicei eu tin acolo o agenda, si o plasa pentru cumparaturi; Mai mult nu imi trebuie; Interiorul din piele Valcona ( cred ca este o varianta de piele Nappa ) mi se pare ok ca si aspect/feeling, dar ca si durabilitate/rezistenta, cred ca lasa de dorit; un 50 .000 - 70 000 km, si apar uzuri pe aripiorele de la scaune, etc... Cum spuneam... problema cu pompa vacum/ulei, de la AUDi, se stie, au si un buletin/nota inerna VW unde stiude probleme aparute la ansamblul respectiv, la nici 20 000 km. Piesa am gasit-o pe oemvwshop - 400 euro, si inca ceva pt transport DHL/UPS, dar manopera, sa fie undeva pe la 10 000 ron , catastrofa pt o masina de 48 000 km Nu stiu cum este vopseaua la BMW, n-am avut, singurile masini pe care le-am avut, un Megane 2 , de 80 hp, si un Megane 3 coupe al sotiei, pe care il conduce si in prezent; Masina avea pe capota sarita vopseaua in 3 puncte, pana la stratul de baza; M-am uitat si parea destul de groasa ( mai multe straturi) vopseaua + lac; Nu stiu ce a putut sa faca neamtul (fostul proprietar) de au aparut punctele alea; ( dar le-am gasit un remediu partial, vopsea pe culoare, putin lac, si apoi polish; As putea sa vopsesc intreaga capota, dar credema dupa nenumarate intrari in service pentru vopsitorie, de la service-uri ale marcii, pana la cele mai bune serviceuri,sau service-uri noname, vopsitoria este de multe ori o loterie; ( Vorbesc aici de renault ) Am vopsit la el de f.f.f multe ori 80 % din elemente, unele si de 2 ori, de-a lungul celor 14 ani cat l-am avut; De multe ori s-a intamplat sa se cojeasca lacul dupa 1 an de la vopsirea in SERVICE Renault, de multe ori s-a intamplat sa se pastreze impecabil si dupa 7-8 ani de la vopsirea intr-un service noname; dar s-a intamplat si invers,... Intelegi tu.....; Deci prefer retus unde se poate;
  3. Salut, Am luat eu A6- 3.0 tdi - 286 hp; Ce pot spune.... SI bune, si proaste; + insonorizare ( geamuri duble ) + sonorizare, mult peste ce ofera BMW/ la acelasi nivel de echipare + la aceiasi bani, la audi gaseam mai multe obtiuni, prin comparatie cu G30 ( nu G31 ). ( Virtual Kokpit, Quattro, Pachet S, interior/exterior,) pe cand la BMW, daca urmaream modelul MyldHibrid, nu ma incadram si la Xdrive, si M kit exterior/interior + Designul, mi s-a parut o idee mai reusit fata de BMW, care este cumintel rau ( G30 - prefacelift) Minusuri: hmmmm - LAG la cutie, desi am inteles ca este tot ZF, poate este o setare din fabrica, nu stiu, dar are lag de 1.5 secunde; Pericol cand trebuie sa te bagi in sens girator; - Motorul in V, mult mai scump de intretinut; Pentru a schimba o pompa vacuum/ulei ( sunt corp comun ) trebuie dat motorul jos; Pompa este actionata de un lan.... Costa enorm... dar e cu noroc... nu se strica decat tarziuuuu, 25 / 30/ 40 k km ( Materiale interioare care se deterioreaza repede; ( COCKPITUL dupa 3/4/ luni, si cateva stergeri, se umple de zgarieturi; ( Singura varianta - polish) Si mai sunt...
  4. Da, inteleg unde bati. Atunci bugetul era de 30.000 e, Intre timp am avut alte prioritati, printe care un Megane 3 GT Coupe pt sotie, etc... Acum am buget putin mai bun, tinand cont si de inflatie, care afecteaza si EURO, nu doar leul...
  5. Multumesc pentru linck; ufff. Nu stiu de ce, dar ca prima varianta, as merge pe un SUV, X6, poate chiar si un X4, - noul model; Seria 5-ul , G30, nu stiu de ce, dar este ceva cu el, care nu ma atrage la exterior; Designul, parca nu ar fi pt europeni... As face compromisul cu seria 5, doar ca sa imi achizitinez un BMW, si tinand cont de pret achizitie/ intretinere/ etc, doar asa... Nu prea ma incata seria 5! Prefer culoare exterioara - negru, nu negru cu nunanta de albastru ( desi recunosc, nu cred ca am observat in realitate culoarea)
  6. Ma gandeam sa iau de pe bmw.de ( dar nu premium selection ca nu ma incadrez; alea sunt undeva la 49.000; Sa spun asa, de pe bmw.de dar nu premium selection; Ma gandesc ca au istoric, si sunt Ok, daca-s de la dealer BMW; undeva pe la 65 - 70 k km) An fabricatie 2017. Crezi ca am sanse? Cat sa coste adusul in tara? Inca 1000 e ?
  7. Din pacate 45 k, nu sunt de ajuns pt un suv (x6) corect. Eu sunt cam zgarcit in general.... Ca si buget pentru intretinere (aici includ absolut tot - mai putin motorina) m-am gandit undeva la 1800 - 2000 ron / luna. Banuiesc ca nu-s ok cu calculele, nu!?
  8. Salut baieti, A venit vremea sa imi achizitionez un auto, si sa intru si eu in randul poseosrilor BMW. Bugetul este de 45000 e; Ca si motorizare ma gandes la un 3.0 biturbo; Sunt putin confuz, nu stiu daca sa merg pe un seria 5 /7 sau X6; Sau mai bine spus, unde m-as incadra cu banii!? Imi puteti spune care este cea mai costisitoare dintre ele? De ce anume sa ma feresc|!? Astept opinia voastra cu interes.
  9. Eu oricum sunt paralel....; Pana acum am avut doar o masina luata de noua, pe care inca o detin si merge destul de ok. ( deci nu ma pricep deloc ) Dar am senzatia ca vorbim pe alte limbi rau de tot !!! Cartea masinii, este este in Limba Italiana, de asemenea are ITP-ul italian facut ( sau cum s-o numi la ei ) valabil pe 2 ani, pana in 2022. Sa inteleg ca nu trebuie sa mai merg la RAR!??? Am inteles ca tot trebuie sa merg la rar, pentru identificare auto...; In cel mai bun caz, nu mai fac ITP-ul, se ia in calcul valabil cel din Italia, si asa scutesc 120 RON. Dar la Rar tot trebuie sa ajung , NU!??? Linkul pus de tine este pentru vehicule care nu au fost inatriculate nici o data, adica noi. AM mentionat - este SH.
  10. Stai ca nu inteleg. Numerele au expirat, asigurarea este valabila.
  11. Eu acum am un set de numere rosii, dar sunt expirate de vreo 10 zile. Vanzatorul mi-a spus ca pot sa circul, deoarece pe timpul starii de urgenta nu se puteau scoate alte numere. Si ca astea sunt valabile 90 zile. Infine eu vreau sa o imatriculez a.s.a.p Ideea este, ma pot duce pe roti la RAR ?
  12. Multumesc mult. Ma pot duce eu la RAR, sau trebuie sa fie sotia acolo - proprietarul?
  13. Da nu trebuie sa fac programare la RAR pentru identificare auto ?
  14. Mai are RCA valabil vreo 9 zile
  15. Salut, Va rog care va pricepti, ma puteti ajuta si pe mine cu pasii pentru inmatricularea unei masini; Am cumparat pentru sotie un Megane 3 Coupe - GT Line, 1.9 dci - 131 hp , din Mioveni, de la o firma, masina fiind adusa din Italia, acum avand numere rosii - expirate, pe timpul starii de urgenta. Ca si documente, din ce imi amintesc am asa : - cartea masinii, cu rar efectuat IT - pana in 2022 - cartea masinii tradusa - CMR transport masina - factura platita prin banca care atesta achizitia masinii; - Fisa de inmatriculare cu viza de taxe locale de la firma respectiva - Fiscal emis de primaria Moveni, care atesta ca firma respectiva nu are datorii. Atat imi amintesc pentru moment. O sa verific dosarul din nou, sa vad daca mi-a scapat ceva. Momentan dosarul nu este la indemana, ca sa verific. Ma puteti ajuta cu pasii necesarii pentru inmatriculare. Va multumesc mult!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.