Jump to content

Dolex

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Arad

Previous Fields

  • Masina
    520d E60 2009

Dolex's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-4

Reputation

  1. 520d 2009 N47, stiind ca au fost unele cu probleme, vreau sa stiu ca pot iesi intr-un concediu la peste 1.000km de casa fara sa-mi fac griji ca o duc inapoi pe platforma.
  2. Conform istoricului masini mele obtinut in reprezentanta, aceasta a mers in Germania doar cu 0W30 cu 4 schimburi in 100.000km, 31k,21k,29k si 19k km. Nu cred ca o sa mai vada 0W30 ci un 5W30 mai degraba. Distributia din cate am inteles nu se aude inca dar va fi schimbata in aceasta vara pt linistea mea. In istoric apare schimbul lichidului de frana la fiecare schimb de ulei... De ce sa schimbi lichidul de frana asa des?
  3. Ma ajutati si pe mine cu o parere? N47 2009, are ~100k km. Video: https://www.youtube.com/watch?v=Y2Xvug0sna0
  4. Salut! Baieti am nevoie de cateva sfaturi daca se poate... Am schimbat turbo, ulei, filtre(mai putin epuratorul) si acum dupa ~6.000km cand am verificat nivelul la ulei am descoperit ca acesta era la nivelul minim, deci lipseste cam un litru. Am descoperit ulei in cutia filtrului de aer mai exact imi curge efectiv ulei din orificiul din poza atasata mai jos, turbo e ok, nu el e de vina. Tot astazi am dat jos filtrul epurator si din cauza ca nu am avut de unde sa-l cumpar pe rapid l-am spalat bine in benzina si l-am uscat, el a fost schimbat in 2013, acum vreo 40.000km. Ce poate sa fie buba? Merci anticipat!
  5. Am dat pana la urma turbina jos, am dus-o la reverificat si baietii de la Westtech Arad mi-au spus din nou ca turbina lucreaza in parametri si ca este o turbina foarte buna. Am ajuns la service cu ea, s-a remontat si surpriza! Merge masina, merge asa cum cred eu ca trebuia sa mearga din prima doar ca am avut putin ghinion, turbina se aude acum cum lucreaza, se aude foarte finut si are exact sunetul care te astepti sa-l aibe. Costuri: ~2.000 lei la tras linie, morala: cand iti cumperi turbina reconditionata o duci si la o alta firma diferita de cea care ti-a vandut-o pentru a verifica faptul ca lucreaza in parametri si nu e setata pe minim pentru a tine mai mult, asa eviti sa pierzi timp si bani aiurea. Acum urmeaza: -sa repar modulul BM54 care s-a hotarat sa nu mai livreze sunet in difuzoarele spate -sa-i schimb eventual calculatorul de airbag care in momentul in care am deconectat bateria a hotarat sa se supere si sa aprinda becul in bord si nu vrea sa ne lase sa ne conectam la el sa stergem eroarea -sa vad ce probleme are deoarece navigatia nu prinde nici un post tv, arata doar tvr1 care nu are sunet si e plin de "purici" Daca are cineva idei cum as putea sa revolv vreo problema de mai sus este rugat sa vina cu o parere. Multumesc anticipat!
  6. O sa curat EGR si senzorul de presiune de langa sa vad, revin cu detalii mai tarziu. Furtunele de vacum sunt noi, schimbate odata cu turbina, 3.5X2 cum se cere... Imi face peri albi masina asta....
  7. Cand am scris ma refeream la faptul ca problema a aparut fix azi cand am montat noua turbina, cu cealalta cand nu facea figuri tragea foarte bine, avea un boom de putere undeva la 3.000rpm+ care se simtea chiar si in a-5-a si dimineata a mers iar dupa doua-trei ore cand era montata cealalta turbina a pierdut din putere... La asta m-am referit cand am spus ca a aparut brusc.
  8. Nu l-am dat jos dar pare curat si lucreaza. Problema a aparut prea brusc zic eu sa fie de la egr.
  9. Deci am demontat in service turbina de pe masina si am descoperit ca avea multa calamina si pe langa asta baga si ulei la greu... Am decis sa iau una reconditionata. Am cumparat o turbina reconditionata cu 1.250 de lei si a mea la schimb si treburile s-au schimbat, nu neaparat doar in bine... Masina trage liniar, nu mai scoate gram de fum oricat de tare sau brusc ai apasa pedala de acceleratie, nu mai are nici un fel de eroare pe tester. Minusuri... a disparut explozia aia de putere ce o aveam inainte dupa 3.000rpm+, trage in acelasi ritm de la ~2.400 pana la 4.000, pe langa ca a disparut explozia de putere am observat chiar si sub 3.000 nu mai trage asa bine ca inainte, in depasiri ca sa simt ca se duce trebuie sa duc pedala pana la podea sau cel putin aproape ca sa plece cat de cat. In treptele 1 si 2 iti lasa impresia ca ar trage ca inainte, in treapta 1 in special rupe aderenta pe drum drept si uscat dar cum urci in trepte asa se schimba situatia, boom-ul ala de putere e tot mai slab sesizabil in masura de urci treapta... Pareri? Presiunea afisata pe tester in turatie pe loc a urcat pana la 1.35 bari, masina nu are erori...
  10. Nu ma ajuta nimeni cu o parere? Saptamana viitoare am programat sa intru in service, inca problema persista dar rar, merg linistit si daca am nevoie de rezerva de putere simt ca nu o ofera pana nu o ridic putin in ture la care da un svanc si dupa trage iar bine. Chiar daca nu s-a ingramadit nimeni cu pareri o sa revin cu rezultatul aici... O zi faina!
  11. Salut! Am niste probleme cu masina din titlu, mai exact: Are momente cand nu mai trage cum trebuie, pur si simplu in timpul mersului ma trezesc ca nu mai are putere sa demareze iar cateodata pierde parca doar partial din putere, urca in ture dar greu si am observat astazi in timp ce a inceput din nou sa nu mai traga i-am luat contactul si am repornit motorul iar problema a disparut. Cateodata cand mai patesc sa nu traga o urc cu greu in ture si dintr-o data parca prinde viata si trage normal. Nu am circulat foarte mult cu masina iar problema a aparut parca dupa ce am scos-o din service cand i-am schimbat filtrele, uleiul si s-a dat jos admisia pt a verifica daca sunt scoase clapetele, care erau deja scoase. E vreo problema comuna pt aceste simptome? Multumesc anticipat!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.