Jump to content

Nanciu Bogdan

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46

Nanciu Bogdan's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Pana acum am mers in vreo 1 an jumate, 2 schimburi la 10.000 km pe Castrol Edge Simplu 5W-30 LL, fix asa este pe sticla. Nu am avut probleme insa avand in vedere ca masina inregistreaza aproape 270.000 km reali, e ca si cu oamenii batrani, trebuie sa fii mai atent s-o duca bine. Uleiul nu-l schimb la mai mult de 10.000km, hai sa zicem 12.000km cand nu am posibilitatea imediat atunci, insa masina este chinuita destul in oras prin aglomeratie. Multumesc pentru raspunsuri
  2. Salut tuturor, Urmeaza sa efectuez revizia dupa 10.000 km parcursi si am inceput ca inainte de orice achizitie, sa ma documentez cat mai bine. Am primit pareri impartite dar niciuna din ele concrete cu privire la diferenta uleiurilor Castrol. Schimbul urmeaza sa-l fac la un e46, 2.0 150cp din 10.2004 . Nu inteleg diferenta urmatoarelor uleiuri : Castrol 5w-30 LL 04 Powerflow BMW Castrol 5w-30 LongLife III Castrol 5w-30 LongLife TitanumFST Castrol 5w-30 Edge Profesional LL Castrol Edge C3, 5W30 Castrol Edge Professional C1, 5W30 Castrol Edge Professional C4, 5W30 Stiu ca probabil o sa ziceti sa folosesc acelas ca pana acum, insa nu consider neaparat ca la momentul respectiv am facut cea mai buna alegere. Ma gandeam ca prima varianta este cea mai buna, mai ales ca si scrie ca este special pentru motoarele BMW insa la pret, am gasit la 28.80 lei un litru fata de varianta 3 care este cu 38.70 lei litrul. Unde si care sunt diferentele intre toate aceste proprietati ? Voi ce recomandati ? Si de unde aveti incredere sa achizitionati ? Multumesc !
  3. Informatii destul de imbucuratoare in ceea ce priveste tensiunea de incarcare a bateriei. Referitor la baterie, o am sub 12v ceea ce inseamna ca este la capat de drum si ma voi orienta spre achizitia uneia noi. Ma gandesc la o baterie Exide ( am inteles ca sunt destul de bune ), daca ma tine 2-3 ani, sunt multumit. Voi pastra curentul de pornire la 80Ah insa ma gandesc la un amperaj mai mare de 640 din prezent si sa-l situez de la 700 in sus. Multumesc tuturor de lamuriri. Ca si offtopic, e important sa nu ramai cu astfel de masini in drum, o sa zica lumea "uite taranu cu bemveu". Nu de mai mult de 3 sapt. am schimbat ambreiaj+volant+rulement tocmai ca mi-a dat semne si din acelasi considerent de a nu ramane in drum, am investit consistent. Multa sanatate si cat mai multi km fara evenimente ! Bogdan
  4. Multumesc mult pentru raspuns. Am filmat si curentul de pornire, m-am gandit ca o sa fie nevoie. Inainte de pornire curentul sta la 11.79v. Dupa ce ii pun contactul scade pe la 11.25v ( desii pare normal intru cat pun in functie electronica, mi se pare cam jos ) Dupa ce ii dau la automat, cea mai mica valoare care apare acolo este la 8.36v dupa care creste rapid la 8,57v, si dupa 3-4 secunde se stabileste la 13.8v si asa ramane cu consumatori si toate cele porniti. Pornirea functioneaza astfel dupa ce masina a functionat in regim normal de temperatura inainte iar motorul este cald ( drept pentru care nici bateria nu are nevoie sa invarta prea mult electromotorul. O sa cumpar baterie noua, sper sa creasca tensiunea de pornire astfel. Multumesc.
  5. Buna seara tuturor, Am si eu o situatie din care am auzit pareri tot mai diferite si deloc aceleasi. Voi pleca in concediu la munte si n-as vrea sa ma lase bateria in drum. Nu stiu de cand este pe masina, insa pare destul de veche daca ma iau dupa aspect. Am masurat curentul de incarcare si mi se pare destul de slabut: 13.7v - 13.8v fara consumatori 13.7v - 13.8v cu cativa consumatori sau cu toti consumatorii posibili deschisi ( faruri, incalzire in scaune, ac, cd-player, lumini ambientale ) Am si turat masina pe loc, cu si fara consumatori, tensiunea de incarcare este si ramane aceeasi. As vrea sa stiu daca considerati ca problema este de la alternator sau bateria este destul de veche si nu mai este capabila de o incarcare mai mare. Bateria este de 80Ah si 640A Considerati ca ar fi capabila sa mai porneasca si sa mearga la -10 , -15 grade cu o astfel de incarcare ? Pana acum in oras nu mi-a facut figuri insa temperatura de afara este intre -3 si 7 grade. Fiind destul de costisitoare ambele variante, alternator sau baterie, prefer sa schimb bateria ( bineinteles daca asta este problema, daca nu ma ocup de alternator ). Multumesc.
  6. Foarte folositor site-ul. Din pacate n-am gasit nimic in legatura cu aceasta garnitura. Nu cred ca este o garnitura iesita din comun, treaba e ca nu stiu cum s-o cer la un magazin de piese.
  7. Salut, Am si eu nevoie de ajutor pentru identificarea unei garnituri care merge in turbo aflata in zona rosie marcata in poza din atasament. Curge ceva ulei pe langa ea. Am fost la service si s-a constatat ca trebuie schimbata. Nu stiu insa cum sa o caut, as vrea s-o cumpar eu, originala, si s-o duc la un prieten s-o schimbe intru cat se percep preturi prea mari la service-uri. Poza in atasament. Mersii
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.