Jump to content

Sorindan

Members
  • Posts

    51
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw 520D f10

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Sorindan's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

-2

Reputation

  1. l-am curatat la avd turbo, e curatare cu solutie, apa, ce o fi....si cand l-am pus pe masina inca curgea din el apa. Am citit si eu pe urma, ca nu e chiar ok si ca cei mai buni ar fi unii de la Odorheiul Secuiesc si ca ei il ard si il sufla. Dar na, m-am grabit si intrasem si intr-o stare de imi venea sa o vand imediat... sper sa fie totul bine de acum. Cand am drum liber in fata ii mai dau o repriza asa pana in 2500.
  2. revin si eu cu un update...duminica am scos masina pana la snagov pe A3, dat mi se umpluse filtru in loc sa se curete, acasa imi indica 29 mbari si era regenerarea pornita. de nervi, ca toata lumea imi zicea sa singurele variante e ori alt dpf de la dezmembrari ori dpf off, cand am plecat de la servici, am luat-o pe centura de la otopeni pana la stefanesti si am apasat acceleratia ca lumea. Rezultatul: de la 29 la relantiu scazuse la 14 mbari fara nicio regenerare (regenerarea de duminica a fost esuata pt ca s-a pornit exact cand am ajuns acasa si am oprit masina dupa 10 min de mers la relantiu). Joi la fel, pe centura de la tunari la i, talpa cand puteam...iar vineri am pus testerul si pe ecu call functions la relantiu imi indica 3-4 mbari, iar la test: max 9.98 mbari la relantiu și max 33,96 la 2000 de ture. la 400 nu am mai facut, ca nu voiam sa ma auda vecinii dimineata. Banuiala mea este urmatoarea: dupa spalare dpful era ud, inca curgea apa din el si posibil ca toate noxele si funinginea sa se fi prins pe el. Iar rezolvarea a fost: calcarea acceleratie mai tare! in ce priveste mecanicii...adevarat, in ultima perioada niciun sfat gratis. Inteleg ca si-au luat meseria de mecanic pt bani, dar un sfat sau o indrumare nu cred ca te faca mai sarac, din contra poate sa=ti aduca in viitor mai multi clienti. sa nu mai vorbesc de preturi....un schimb de senzor, adica scos mufa si furtunas, curatat cu spray mufa si introdusa, introdus si furtunasul....150 lei.
  3. ieri am constatat ca aceeasi temperatura mi-o indica si mie 0,04
  4. Am facut acum verificarea valorilor presiunii si a iesi asa: la idle maximul a fost 15.97 limita fiind 35 la 2000 de ture maximul a fost 50.99 limita fiind 75 iar la 4000 de ture a fost 137,97 limita fiind 200 motorul tocmai pornit, lasat 3 minute... in schimb, nu stiu daca are vreo importanta ieri la munca cam sa plec am descoperit ca navigatia stersese posturile de radio, dezactivase split display, iar acum cand am pus ista a reiessi EPS cu rosu si eroarea S 0399 no communication possible with electromechanical steering de cand am curatat filtru sa zic cam am facut aprox 25 km.
  5. o sa mai pun diseara testerul pe masina sa vad ce imi mai arata. Nu cred ca ar face asta cei de la avd, pt ca am mers la ei in baza unui prieten care lucreaza acolo, am obtinut chiar un pret avantajos...
  6. La mine banuiesc ca nu se pune problema de topire odata ce la avd a aratat ca s-a curatat complet filtrul, avea o presiune de 4 mbar. La fel nu ma erori acum, motorul merge bine, trage, cutia la fel...
  7. Salut. in urma unei diagnoze am descoperit faptul cĂŁ presiunea in dfp la relantiu era -19, iar la 2000 era de 4 mbar. Am schimbat senzorul pe original si in urma schimbarii valoarea la relantiu era de 29 mbar.Am facut o regenerare din ista, am mers vreo 10 km la 2500 ture, nu s-a schimbat nimic. Azi am curatat filtrul. cei de la avd au notat pe bonul acela ca filtrul avea o presiune de 114 mbar si curatat 4 mbar. L-am montat, sters erorile si resetat filtrul, iar pe ista imi arata cu masina oprita 9 mbar, iar cu masina la relantiu 22 mbar. cel de la avd mi-a zis ca ar mai fi vazut o asemenea eroare si ca ar fi din cablu senzorului. Nu inteleg unde poate fi problema. Daca ma poate ajuta cineva! Sincer, m-am cam saturat sa toto arunc banii pe rezolvari ineficiente. A doua problema este ca de curand am schimbat uleiul, am pus ravenol vmp. cand am ridicat masina pe elevator, am observa busonul umed de ulei, era ca o picatura pe el, si cateva locuri desub masina, mufe pline de ulei. Capacelul cutie de viteze era si el unsurol, l-am deschis arata ca a intrat sau venea din inauntru cutiei ulei. Am bagat degetul in cutie si am descoperit doar in parte spre spate ca ar fi murdara de unsoare asa ca o pasta neagra-gri. Cutia imi da de multa vreme socuti la primele 3 schimburi, am schimbat uleiul de mult in cutie. in ultima vreme, pot sa spun ca imi place cum schimba cutia, este ok. Masina mai mult sta pe loc, nu prea merg cu ea si cand merg nu ma dau la ea, merg chiar subturat. Poate fi convertizorul? Nu am erori pe cutie, am avut acum ceva vreme pe dpf. Masina este f10, 520D, 2011, automata. Va rog daca puteti sa ma ajutati cu pararei sau sfaturi....multumesc!
  8. Am cautat cu text search...la smoth running control abl imi arata scris cu italic si nu face nimic, iar la backpressure nu imi afiseaza niciun abl
  9. Salut...am cumparat de curand un cablu enet de pe emag si mi s-a dat un link de unde sa downloadez programele ista, ncsexpert si inpa. Am downloadat si instalat doar insta. Cablul a venit cu un cd pe care era esys dar instalarea lui imi da batai de cap, instructiunile fiind doar de dezarhivat pe parti niste fisiere in calc. Am conectat masina la laptop si am rulat ista+. La pornire ma acertizeaza ca am un proc de 1696 mhz si minim se cerea 1750 mhz. Am reusit sa citesc erorile dar nu reusesc sa masor presiunea in dpf si valorile injectoarelor. Daca poate cineva sa ma ajute sa configurez ista sau ce trebuie sa fac sa mearga. Va rog. Multumesc. scuze daca am gresit categoria unde trebuia sa postez, daca am gresit, rog sa mi se mute postul unde trebuie. nu pot atasa poze facute in timp ce rula ista.
  10. revin cu o rezolvare, intradevar urmatorul contact avea un emoticon,l-am sters si s-a rezolvat cu agenda. Listele de apeluri au ramas la fel. Am sters, am sunat...nimic. ramas in lista doar apelurile efectuate din masina, nu si cele efectuate fara masina. scuze pt ca am scris ca nu am, eram ferm convins ca nu am contacte cu emoticoane...
  11. revin cu un filmulet cu problemele. mai am de adaugat ca mai sunt momente in care inchid bluetoothul din tel, il redeschid, dau connect pe tel si nu face nimic, doar daca dau din navigatie connect.
  12. am reusit acum sa fac update-ul, dar nu s-a remediat nimic.
  13. Salut! Nu am contacte cu emoticoane, chiar am sters din contacte, crezand ca poate sunt prea multe si ii ia timp sa le incarce. in ce priveste listele de apeluri imi apar pe navigatie doar apeluri efectuate/primite pe navigatie. Daca efectuez un apel fara masina, acel apel nu imi apare.
  14. Salut...de ceva vreme intampin niste probleme legate de conectarea telefonului la navigatie. Atat pe iphone 6s, cat si pe iphone 11 pro, de aproximativ un an, poate si mai mult (nu am prea mers cu masina) intampin urmatoarele probleme: 1. telefonul se conectează, muzica merge f bine insa lista de contacte o vad doar pana la litera M, restul apar ... De asemenea la ultimile apeluri, apeluri receptionate, apeluri pierdute imi scrie lista goala. 2. am incercat sa intru pe bmw live sau internet (in trecut am codat navigatia ca sa permita navigarea pe internet), pe telefon arata ca s-a creat conexiune de date pe hotspot dar pe navigatie ramana pleas wait... 3. au fost cazuri in care eram in apel si se intrerupea, iar apoi apelarea se face ca si cum m-as suna pe mine....(foarte ciudata chestia asta). Masina este un bmw f10 din 2011 vin du18476. recent am incercat sa fac un update, desi ii facusem update din 2016, crezand ca ajuta la ceva dar nu gaseste stickul. am dat restore previous software dar nu am rezolvat nimic. tot nu imi vede stickul. Daca introduc usb cu musica, imi reda muzica fara probleme. Prima data am crezut ca e din cauza telefonului fiind mai vechi si nu mi-am batut capul cu problema asta, dar in urma schimbarii telefonului, vad ca problema a ramas. Masina este un f10 din 2011, vin DU18476. As vrea sa stiu cum pot remedia acesta problema si sa fac sa functioneze cum trebuie. Multumesc!
  15. si la mine se aude sub masina un zgomot, tot de la evacuare cred, dar na....m-am saturat si eu. duminica mergeam putin pe a3 de la snagov, ma uitam la un avion ce ateriza si deodata aud un zgmot de tablita sau ceva de genul lovind scutul de sub masina, prin stg...iar acum am impresia ca roata stg fata cam troncane la denivelari....stii cum e, faci una, dai de alta
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.