Jump to content

vetruvian

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E91 320D 2011

vetruvian's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. @ bimmer90f30 - excelente filmuletele! Multumesc! exact ce cautam sa inteleg..
  2. deocamdata nu vreau decat sa inteleg tehnic cat mai multe astfel incat sa merg cat de cat pregatit la service cand ridic piciorul lent de pe ambreiaj simt ca un fel de arc care impinge pe finalul cursei si nu reusesc sa o controlez.. ar putea fi si altceva?
  3. iau in considerare schimbarea kit ambreiaj. Poate cineva sa-mi spuna cum ar trebui sa identific daca e si volanta stricata? As vrea sa exclud volanta si sa cumpar doar kit ambreiaj.
  4. in parametrii.. "asa tine el sus la acest model" :( (si alte basme vanatoresti).
  5. pff.. ok, o duc si mai vad eu apoi ce si cum. multumesc de sfaturi tuturor!
  6. got it! asa ma gandeam si eu.. sa merg la Bucuresti cu ea la Bimmer Service - am auzit ca-s seriosi (?)- sa faca si ei o constatare, daca la mine aici "la tara" e iar "in parametrii"
  7. @ six in line - dar cum ii conving pe astia de la BMW? fiind in garantie, nu vor deloc sa recunoasca ca e ambreiajul uzat...ca ar pe costul lor kit-ul de schimbat
  8. @ paul_e88 : despre ce piesa/reper este vorba? "pentru ca piesa inlocuita era la fel. Pana cand a aparut reper nou, in 2012-2013, si nu au mai fost probleme."
  9. aveti vreo idee ce anume se modifica prin acel soft? eu nu vad cum ar putea impacta neffind controlat electronic? sau? stiti daca/cum se poate verifica uzura discului sau defectiuniel volantei? inafara de a da cutia jos si de a demonta totul acolo? mci D
  10. pff. te invidiez...era fain daca stiai macar aproximativ ce reglaj s-a facut - la ce piesa.. sper intr-o rezolvare si la mine. Marti la reprezentanta. mci!
  11. Multumesc pentru raspunsuri. Da, masina are sigur km reali 95K, a fost in leasing operational la o mare firma de IT, apoi buy-back la BMW cand au schimbat flota, de unde am luat-o eu, certificata de o cunostinta care lucreaza la BMW + istoric complet de revizii BMW. Cum as putea determina ca este uzura discului sau volanta la service astfel incat sa-i conving sa o faca pe garantie? el nu patineaza absolut deloc indiferent de accelerare si treapta, mai putin in treapta 1 cand incerc sa plec lent in panta .. dar posibil sa fie tot din cauza ca nu reusesc sa controlez cursa cand incerc sa plec lent. Masina este inca in garantie la BMW, iar cei de acolo spun.. "e in parametrii" .. btw, e programata in service saptamana viitoare la BMW si vreau sa merg cu temele facute sa rezolv problema.
  12. Buna, masina mea: BMW E91 320D. Cutie manuala 6+1. 95.000 KM. Problema: ambreiajul prinde foarte sus, in primii 3-5 cm, astfel cursa este foarte scurta si imposibil de controlat pentru o schimbare fina a vitezelor. Adica sunt doar 1-2 cm in care poti sa "asezi" ambreiajul corect, altfel masina smuceste usor. Deasemenea, daca treci peste acel punct in care prinde, cand revii este greu s-a "tii" ambreiajul in punctul caer tine si smuceste usor. In plus acelasi efect de smucire se simte si cand retrogradez in frana de motor.. indiferent cat de atent sunt.. se simte o usoara smucitura. In treapta 1 la plecare de pe loc cand incerc sa plec foarte lent simit o vibratie ca si cand ar aluneca ambreiajul cateva ture. Altfel, ambreiajul nu patineaza absolut deloc indiferent de accelerare dupa ce e in trepte. Suspectii (din ce am citit): - arcul soare al discului de presiune - uzura in ambreiaj - la bmw se ajusteaza cumva automat cursa (desi nu patineaza..) - cilindrul principal al ambreiajului sau cel secundar Aveti idee ce ar putea cauza acest comportament? (BMW zice ca totul este "in parametrii normali de functionare"..) Multumesc,
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.