Jump to content

valinor

Members
  • Posts

    52
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E91

valinor's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

4

Reputation

  1. valinor

    Ulei motor

    Ulei de proasta calitate. Incearca sa folosesti Valvoline 5w40.
  2. Am aceleasi,, simptome,, atat la e46 cat si la e91...
  3. O sa ramani cu masina pe autostrada....o sa intre in protectie, si o sa vezi ca nu o sa mai urce la un moment dat nici peste 2000rpm...
  4. Asa sunt cutiile astea, nu ai ce face cu ele.... Bagi mai intai a2a, dupa 1a, si abia apooi R
  5. Pune linkul cu masina sa vad care e. Stiu o masina care e la vanzare exact la ce cauti tu, dar e cu probleme. // Dava cumva e vorba de aceasta, sa nici nu te gandesti https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7Gw03S.html#bbc384a2b6
  6. Normal ca va baga prostii in cap, ca e normal sa consumr ulei, ca doar nu s prosti nici ei sa va schimve motoarele. Am e90 , e46 ambele peste 300k , si nu am gram de consum la ulei. Mai mult de atat, e90 are dpf off, +soft la 210cp de la 163 stock. De multe ori schimb in 4000rpm, si nu consuma nici pe dracu. Eu zic sa va faceti reviziile serioase la masimi, si sa descoperiti adevaratele probleme. Ps. Daca e ulei de cacat gen BMW Long Life mai stiu eu ce cacat , e normal sa consume fiindca la noi in tara se importa ulei contrafacut BMW. Bafta
  7. Este contrafacut uleiul. Nici macar nu are sigiliu sub capac. Am avut aceasi problema. Dupa am folosit Valvoline si nu am mai avut probleme cu uleiul. Bafta.
  8. E normal sa fie portocaliu...cu restul nu ti pot da sfat...
  9. Faci programarea din timp pe o zi de vineri, si intr-o plimbare ajungi la Bistrita... Pentru 80-100euro combustibil nu merita sa risti cu altii. Te mai si plimbi traversand tara, si te bucuri de condusul masinii pe care o ai
  10. Am aceleasi simptome la un e46...tiind sa vred si eu ca e de la flansa deamortizor. .anunta ne te rog daca ai rezolvat
  11. Nu! Masori discul vechi vezi ce diametru are si il compari cu cel ventilat
  12. Asa e cum zice si userul mai sus. Am patit atat la e91 cat si la e46... Sa lipesti cu silicon. VezI ca daca nu lipesti bine tot o sa curga. Eventual dupa ce ai dat jos plasticul da cu apa pe geam sa vezi pe unde se prelinge.
  13. Iti scartaie si stanga si dreapta...lasa bullshiturile cu scartairul caroseriei fisuri etc...daca vrei sa scapi de problema o duci la un mecanic si ii spui bucsa de la bratul oscilant de pe fuzeta sa ti-o unga stanga si dreapta. Bafta!
  14. Este bucsa de la brat... Am avut aceasi problema atat pe e91 cat si pe e46... Este bratul lung pe care sta amortizorul si arcul si se prinde de fuzeta cu o bucsa...poti scoate bucsa cu o presa si sa o schimbi. E undeva la 45ron bucsa. Bafta
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.