Jump to content

BAW

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

BAW last won the day on October 7 2016

BAW had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    BMW Seria 3 E90

BAW's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

48

Reputation

  1. Nu a fost nevoie, a facut cu testerul lor, mi-au spus ca toate sunt in parametri si ca problema este acel senzor care indica -40 de grade. Au spus ca e o problema des intalnita la ei si se mira cum cei de la Bimmer nu au fost in stare sa constate aceasta defectiunea:). Le-am dat review ul meritat:))))
  2. Am fost in reprezentanta astazi, dupa ce au verificat pe partea de turbina, debitmetru...etc..asa cum am fost prost directionat de specialistii de la Bimmer, au pus testerul si au descoperit de unde e problema. Senzorul de temperatura care e pozitionat pe DPF e defect, indica -40 de grade. Avand acest senzor defect nu se putea face regenerarea in mers, iar motorul intra in limp mode, chiar daca DPF nu e colmatat si in limite normale chiar mi-au spus ca e ca la un DPF nou. Da l-am curatat de curand si probabil de asta doar ca ar fi trebuit sa schimb si senzorul si nu am stiut:D. Acum sa fim seriosi...cat de incompetent sa fii sa ai masina 1 saptamana si sa nu vezi ca ai un kkt de senzer de 350 de lei dus si sa ma pui sa schimb turbine, actuatoare etc aproape 1000 de euro. A ramas sa ma duc saptamana viitoare sa fie si montat, astazi ma programasem doar pentru o constatare. Asa ca reprezentanta tot reprezentanta chiar daca si acolo sunt oi negre, cel putin unii dintre ei au fost instruiti prin Germania si au habar cu ce se mananca mecanica la BMW.
  3. Astia au coada la service cum era pe timpul lui Ceasca la paine. Este normal ca toti vin pentru chestii simple, revizii, un bec, placute...etc...lucruri pe care pot si eu sa le fac...deci nu tre sa fii expert in mecanica. Nu vreau sa recuperez nimic, fac ceva pe ei bani ca nu asta este problema. Problema e ca nu sunt in stare sa diagnosticheze o eroare, nu sunt oameni de cuvant, pai de ce sa repare la mine pentru 4 milioane cand e mai simplu sa faca revizii si banul curge. Cam asta e problema...SI Robert un patron ieftin, se vinde usor pentru bani, la trepadusii aia de acolo, consilieri sau ce sunt, nu ai la ce sa te astepti, dar el ca patron ar fi trebuit sa rezolve problema nu sa spuna ca ce poate face el. De fapt a spus, sa ma duc sa fac un tester:))) sa ma mai "jumuleasca" de ceva bani...crede ca eu sunt "gasca" lor:)))... si apoi sa umblu la 100 de service-uri sa repar ce strica ei. Eu acolo nu o sa mai calc cu siguranta si peste tot unde pot le voi face reclama proasta, pentru ca asta e realitatea.
  4. Acelasi lucru ma intreb si eu:)), probabil din comoditate si faptul ca trebuia sa las masina mai mult timp acolo. Asta e, m-am invatat minte.
  5. Mie si mai rau...pentru ca am multi bani bagati in masina si degeaba. Si nu banii sunt problema ci neseriozitatea, incompetenta si lipsa de respect de care ne lovim din ce in ce mai des. Asta le reprosez si celor de la Bimmer, intr-o afacere trebuie sa mai existe si calitatea umana si nu doar bani. Am pierdut timp, m-am "tarait" cu taxiul am schimbat ce mi s-a spus si sunt tot acolo...mai sarac cu cateva mii de lei:)))
  6. E simplu sa spui asta cand nu esti in situatia de a avea o masina defecta si sa nu gasesti rezolvare de un 1 an de zile. Eu am incercat sa-mi rezolv o problema si m-am dus la un service care se presupunea ca au experienta de x ani pe autotorisme BMW. Si apoi am sperat ca indiferent ca ei sunt neprofesionisti, neseriosi chiar japcari cand vine vorba de facut bani, ca vor gasi defectul si voi rezolva problema. Ideea e ca am o masina care e mai mereu in limp mode si care merge ca o dacie:))..degeaba am turbina noua:))..pana la urma voi schimba tot motorul...nu mai am mult...si aia e:))
  7. Toata instalatia de la debitmetru pana la turbina a fost verificata, EGR curatat, furtune schimbate...turbo schimbat...etc. Resoftarea nu a fost facuta pentru ca au dat vina pe actuator, mi-au spus ca inainte de resoftare programul verifica modulele si daca unul nu functioneaza se opreste resoftare. Eu cred ca sunt incompetenti si nu au gasit problema si daca tot eram acolo si actuatoarele la modelul meu de masina vin impreuna cu turbina, nu se gaseste piesa separat, de ce sa nu o schimbe si sa dea vina pe piesa montata de ei.
  8. Salut Vreau sa va povestesc si eu experienta mea cu service-ul Bimmer, un service ce se descrie ca fiind unul de top. Realitatea este alta. Am un Seria 3 E90, iar in urma unei erori Engine faul, power reduced am apelat la acest service. Am incercat la diferite service-uri sa-mi rezolv problema dar din pacate nu am reusit. Pana aici toate frumoase. Am sunat, m-am programat pentru un tester si m-am prezentat la service. Programarea era la ora 16, binenteles ca un service ce se "respecta" am fost preluat la ora 17. Mi s-a pus testerul si mi s-a explicat ca este o problema de comunicare intre module si ca cel mai bine e sa-mi fac o alta programare si masina va trebui sa ramana acolo pentru investigatii amanuntite. Mi-am facut programare si m-am prezentat cu masina intr-o luni dupa ora 4. Problemele incep de aici. Mi s-a adus la cunostinta si am fost pus sa semnez niste documente (contract) prin care ma obligam sa nu-i actionez in insanta in cazul in care in urma "reparatiilor" se vor ivi alte defectiuni. Sincer nu mi se pare normal, daca un mecanic neexperimentat asa cum am vazut ca sunt cei de la bimmer, imi strica ceva in urma reparatiilor care le face, rupe o mufa, rupe un furtun...etc...de ce trebuie sa suport eu costurile? In acelasi contrat pe langa nenumarate chestii care ii scutea de orice fel de raspundere, scria ca nu se fac raspunzatori pentru eventualele pagube ale masinii zgarieturi lovituri etc sau furtul masini. Mi s-a parut o josnicie. Adica iti predau masina, constati ca totul este oky si apoi daca masina are avarii sa le suport eu? Pai frate in ce tara traim? Daca unul imi fura masina de ce sa raspund eu daca ti-am lasat-o in custodie? Binenteles marele service care nu stie decat sa faca bani dar nu isi asuma nicio responsabilitate. Avand aceasta eroare si nereusind sa o rezolv de circa 1 an de zile am semnat respectivele hartii. Am lasat masina unui consultant "Alexandru" care era dragut aparent dar de fapt realitatea este alta. I-am rugat si le-am explicat ca sunt dependent de masina si sa incerce sa grabeasca lucrarea. Constatarea aceasta ar fi costat 400 de ron daca gaseau si problema. A trecut luni, a trecut marti, miercuri...am zi si eu dupa 3 zile poate au constatat ceva sa-i sun sa vedem cum stam. Pana sa sun eu, m-a contactat Alexandru miercuri pe la 10 sa ma intrebe ce am facut la masina ca sa stie sa excluda din cautari si sa le fie mai usor mecanicilor. Eu ii spusesem toate lucrarile facute la masina in ziua in care am predat-o dar normal ca nu era interesat de ceea ce spuneam eu. Mi-am dat seama de atunci ca sunt o firma neserioasa, eu iti aduc masina la service sa constati defectiunea si tu ma suni sa ma intrebi ce am facut ca sa le usurez munca? S-a facut joi si de la Alexandru nu am primit niciun raspuns. Ma asteptam ca au cautat si au gasit problema si asteptam sa-mi comunice ce e stricat cat costa si sa dam drumu la treaba. Nu ai sa vezi sa ceva. S-a facut joi, ora 12 si ei nu au dat niciun semn. Enervat de modul acesta de comunicare il sun pe Alex, imi raspunde, il rog sa-mi zica si mie ce au gasit si daca au reusit sa identifice problema. Mi-a comunicat ca el este sus in birouri si ca revine el cu telefonul imediat. Am sunat la ora 12 si era ceasul 16 si nu mai suna. Revoltat, suparat de modul in care sunt tratat am zis sun si ii zic cateva pentru ca nu e posibil sa-mi spui ca ma suni si sa nu faci asta, mai ales la un service care se vrea o varianta a reprezentantei BMW. Sun de 7 8 ori pe numarul consultantului si binenteles ca Alex nu raspunde. In cele din urma ma suna pe la ora 17 si ceva sa-mi spuna ca au verificat si mecanic totul este oky problema este softul si ca vor face resoftarea. Mi-a mai spus ca normal ar fi trebuit sa semnez o hartie prin care iau la cunostinta ca in urma resoftarii se poate strica calculatorul si ca ma oblig sa suport eu costurile in cazul in care se intampla acest lucru. L-am rugat pe Alex sa faca resoftarea si eu a doua zi voi merge si voi semna documentul si i-am explicat ca sunt om serios si daca se strica calculatorul, asta e, voi cumpara altul (cu toate ca mi se parea din nou inadmisibil sa faci asta, dar am inteles ca este o practica si a reprezentantei in legatura cu resoftarea). A ramas ca face resoftarea si cand e gata ma suna sa vin sa iau masina si atunci voi semna si hartia respectiva. Se face vineri, niciun semn de la Alex. Deja am zis ca ma duc peste ei si ii iau pe sus. Am crezut ca nu mi-a raspuns zilele trecute ca avea treaba, dar de fapt era un obicei al lor pentru ca nu faceau nimic la masina. Trece ziua de vineri si sun sambata, am sunat de zeci de ori pe numarul consultantului. Alexandru nu era prezent la munca si discut cu domnul Robert intr-un final cand a binevoit sa raspunda cineva pe acolo, patronul acestui service. II explic ca nu mi se pare normal modul in care sunt tratat, ca a trecut 1 saptamana si nu au facut nimic (ceea ce s-a si intamplat, au tinut masina acolo dar nu au lucrat la ea din sursele mele din interior). I-am explicat ca vineri stabilisem ca ma suna Alexandru sa vin dupa masina imediat dupa resoftare indiferent daca scap sau nu de eroare. Ma saturasem sa lasi masina intr-un service care nu se ocupa de rezolvarea problemei. Normal ca Robert i-a luat apararea lui Alexandru, ca resoftarea nu a fost facuta pentru ca nu am semnat hartia respectiva si tot felul de vrajeli ieftine ale unui patron disperat sa faca bani nu si treaba sau sa-si asume vreo raspundere. Dupa o discutie mai aprinsa in care i-am explicat ca sunt neseriosi si ca in 1 saptamana desfacea motorul de 20 de ori si il puneau la loc, sa nu imi zica mie povesti ca au lucrat la masina dar nu au gasit defectiuneam, m-am urcat in taxi si am mers sa semnez hartia. Sambata a fost semnata hartia respectiva si le-am explicat ca luni dupa ora 16 voi veni dupa masina indiferent ce se intampla. Luni la ora 13 am sunat si i-am intrebat daca resoftarea a fost facuta. Acelasi Alexandru mi spune ca nu stie este sus in birou. I-am spus eu la ora 16 vin dupa masina, nu vreau sa mai aud amanari sau discutii ca deja e nesimtire. Ma duc la service si cand am ajuns acolo suna telefonul. Era alexandru, i-am explicat ca sunt acolo si discutam la masina. Jos era si Robert insotit de Alexandru. Mi-au spus ca de vina este actuatorul turbinei. Acea piesa facea in toti dracii, clantanea si se misca haotic. I-am spus domnul meu eu cand v-am adus masina aceasta piesa nu facea asa. Ce s-a intamplat? Ca era defecta, ca au incercat resoftarea si inainte de resoftare se verifica modulele si ala l-a gasit defect si de asta face asa. Nu sunt mecanic dar totusi nu mi s-a parut oky ceea ce imi spunea el. Suparat pentru ca mi-au tinut masina 1 saptamana fara sa lucreze la ea si ca initial mi-au spus ca mecanic nu e nicio problema (pentru ca ei nu facusera nimic la masina) si e din soft, ca apoi sa aflu ca de fapt era actuatorul. I-am spus oky am inteles acum ce trebuie facut. Mi-au spus ca trebuie data turbina jos (500 de ron, un pret exagerat si la reprezentanta e mai ieftin) si ca ei lucreaza cu o firma care repara turbine dar nu vor sa faca asta pentru ca au mai avut probleme si nu isi asuma reparatia respectivului service cu privire la turbina. L-am rugat totusi sa sune sa intrebe daca pot sa repare turbina, actuatorul sau ce dreaq era stricat, rapsunsul fiind negativ. Mi-au spus ca problema este de la acea piesa si dupa schimbare nu voi mai avea eroarea. Robert a spus ca nu ma costa nimci pentru ca nu au rezolvat problema dar consultantul Alexandru mi-a cerut 100 de ron ca cica ar fi aflat care este defectiunea. Dezamagit, suparat, revoltat...imi iau masina si o duc la un prieten cu service, ii explic care a fost constatarea celor de la Bimmer si sa ma ajute. Omul a spus ca oky, are o firma cu care colaboreaza va da jos turbina si actuatorul si le va trimite la facut. Cand au dat turbina jos au gasit 2 paleti rupti si a trebuit sa rezonditionez si turbina, defectiune ce nu a fost gasita de cei de la bimmer si atunci ma intreb ce kkt au constatat ei? Dupa 3 zile a fost montata turbina, actuatorul fiind trimis la cluj, acolo fiind singura firma pe care o gasisem sa repare actuatorul. Actuatorul avea partea mecanica din el rupta, iar cei de acolo mi-au spus ca a fost tras, fortat ca la experienta care o au nu au vazut sa fie asa de distrus actuatorul si nu e posibil sa fie asa. A fost montat si actuatorul am mers cu masina pentru calibrare si supriza. Eroarea aparea din nou. Am turbat de nervi. Peste toate nu imi mai merge nici ventilatorul de aer, in urma resoftarii sau ce dreaq au facut expertii de la Bimer din calculator nu se mai trimitea curent. Vreau sa va mai spun ceva si cred ca asta pune capac. In momentul in care a fost dat actuatorul jos pe el aparea urma de spray exact ca la piesele pe care le cumperi din dezmembrari. Tin sa prezizez ca masina a fost adusa din germania din reprezentanta eu fiind singurul proprietar din ro iar pe ea existau piesele originale, si in nici un caz cei din (reprezentanta) Germania pun piese din dezmebrari in cazul in care ar fi descoperit defectiunea. Am luat telefonul si am cerut cu domnul Robert. I-am explicat ca in incercarii de resoftare a lor, nu imi mai merge ventilatia, si ca am schimbat piesele pe care ei le constatate defecte si ca eroare este tot acolo. Acelasi comportament de nemancat, disperat dupa bani castigati rapid, acelasi neserios. Mi-a spus ca nu are cum sa fie din cauza lui ca s-a ars modulul si ca el ce poate face? I-am explicat, ma nene ti-am lasat masina 1 saptamana pe langa faptul ca nu mi-ai constatat defectiunea pentru care venisem mi-ai mai si stricat alte lucruri. I-am explicat am schimbat ce mi-ati constatat voi, am schimbat si turbina in plus si eroarea este acolo. Peste toate actuatorul defect de pe masina nu este al meu, este o piesa din dezmembrari montata de voi cu stiinta ta sau nu. Si i-am explicat ca argument in plus am pus piesa noua si eroarea este aceeasi. A inceput sa imi spuna ca de ce ii acuz, ca ei nu fac asa ceva, ca nu stiu ce. M-am suparat si i-am zis sa se duca dreaq cu service-ul lui cu tot, ca ma voi duce in reprezentanta si voi rezolva problema cu eroarea si mai nou si ventilatia. In momentul de fata circul cu masina asa pentru ca nu am prins loc la reprezentanta sper ca saptamana viitoare sa ajung si acolo. SFATUL MEU E CA DACA AVETI PROBLEME CU BMW-UL EVITATI SA AJUNGETI LA ACEST SERVICE CARE SE LAUDA CU ACCES LA BAZA DE DATE BMW SI CARE DE FAPT NU FAC ABSOLUT NIMIC. DACA FACI REVIZIA LA O MASINA, SAU SCHIMBI UN TELESCOP ETC...NU TE DIFERENTIEZI CU NIMCI FATA DE UN SERVICE DE CARTIER. Cel putin cei din service-ul de cartier sunt mai seriosi si mai promti, pentru ca ei isi doresc clienti. M-am decis ca in urma experientei pe care am avut-o cu ei sa le fac o plangere penala pentru schimbul actuatorului si o reclamatie la OPC. Am consultat avocat care mi-a explicat ca acele hartii facute de ei nu au nicio valoare si ca e doar un mod de a te intimida si a te descuraja in a face reclamatii, a-i da in judecata si in eventualitatea unui proces vor pierde 100%. O sa va tin la curent cu ceea ce se intampla. Pentru lipsa de profesionalism si bataia de joc la care am fost supus mi-am propus sa imi canalizez toate resursele si timpul sa demonsteez ca sunt un service de 2 lei.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.