Jump to content

MainEvent

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320d E90

MainEvent's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut, Am rezolvat problema, era foarte uzata fulia de la vibrochen, foarte aproape sa se rupa de tot insertia de cauciuc. S-a remediat cu inlocuirea fuliei. Multumesc.
  2. Da, 250 lei / set. DOT 2009 din câte ĂŽmi amintesc. Nu știu exact câți mm de aceea am pus poza comparativĂŁ cu moneda.
  3. Salutare! De câteva zile a apĂŁrut un zgomot metalic foarte accentuat care pare sĂŁ vinĂŁ din zona accesoriilor. Video: E vorba da un E90, 320d, 2007 M47, 163cp. Curelele și rolele ĂŽmpreunĂŁ cu pompa de apĂŁ au fost schimbate anul acesta, fulia de la alternator este fixĂŁ, nu se potrivește cea cu mecanism roatĂŁ liberĂŁ. Zgomotul se accentueazĂŁ când pornesc clima și se reduce pânĂŁ la dispariție, pe mĂŁsurĂŁ ce se ĂŽncalzeste motorul. Suspectez cĂŁ ar fi problema la fulia de la compresorul A/C. Ce credeți? Mulțumesc,
  4. Vand set de 4 anvelope de iarna Continental WinterContact Run Flat. Disponibile in Bucuresti/Ilfov, eventual livrez si prin curier cu costurile suportate de cumparator. Pret 250 lei negociabil. 0766 498 110
  5. Multumesc pentru raspuns, o sa investighez la urmatoarea revizie. Keep up the good work, e super masina! La multi ani!
  6. Salut, Tremura motorul la relanti si in Neutral? Te intreb pentru ca eu am o vibratie foarte accentuata si tremurat doar in Drive/Reverse. Eu as tinde sa dau vina pe tampoane cutie/transmisie dar nu stiu sigur. Multumesc,
  7. Salut, Aveti idee cum se poate calibra CB sa se apropie de consumul real? Intreb pentru ca de la o vreme pe CB am consumuri de 6-6.5% in Bucuresti cu 320d M47 automata. Evident e total eronat deoarece la un calcul la pompa iese undeva la 8.5-9, poate chiar mai mult daca prind si ore de varf. Tin sa spun ca eroarea apare si la citirea de consum instant de pe bord insa indicatorul de combustibil pare sa indice corect nivelul din rezervor. La mers in oras cu a 5-a (Drive) la 60kmh indica un consum instant de aprox 3.5%, verificat si pe meniul ascuns. Multumesc,
  8. Salut, Problema: motorul merge pe la 59-60 grade C la drum intins, 80km/h, a 6-a, temperatura exterioara undeva la -2 grade C. Ca si regula de aur pentru a verifica daca termostatul de pe racire e in mintile lui stiu ca se verifica turul spre radiator. Turul e caldut, as zice la 40-45 grade asa la mana. Asta ar insemna ca termostatul deschide mult prea devreme. Dar cum se poate sti daca nu e busit si cel de EGR fara sa fie demontat? Stiu ca acela e ok numai daca e inchis by default. Multumesc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.