Jump to content

RaresM

Members
  • Posts

    47
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW E60 520D

RaresM's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

14

Reputation

  1. Intrebare: ca sa schimb becul de semnalizare din farul din stanga trebuie sa demontez jumĂŁtate de masina? Cum naiba se schimba mai ușor, va rog...
  2. Revenind dupa o perioada lunga de timp, pot sa zic ca la a mea am gasit sursa vibratiilor. Am schimbat distributie+volanta+ambreiaj. Se pare ca volanta era cea care inducea vibratiile acelea. Stima si prietenia!
  3. 2 cm peste semn inseamna mult ulei in plus. Scoate din el, nu circula cu ea asa.
  4. Verifica sa fie frana de mana lasata complet, porneste motorul, fa cateva pedale de frana mai puternice, mai brusc, poate se deblocheaza etrierii si incearca usor sa pleci de pe loc. Poate ai noroc si era doar vreun etrier blocat.
  5. Revenind la subiectul initial, ieri am schimbat distributia. Pentru cine nu stie, eu sunt unul din cei pĂŁțiți cu ruperea lanțului. Deci, pe scurt, mașina, E60 N47, luatĂŁ de nouĂŁ din reprezentanțĂŁ de aici ĂŽn 2008, rupt lanțul ĂŽn 2012, la aproximativ 100.000 km, schimbat motorul ĂŽn garanție de cĂŁtre Autobavaria. Ăntrucât zornĂŁia destul de tare, am decis sĂŁ schimb distribuția și ieri s-a efectuat operațiunea. Nu avea nimic, totul era ĂŽn regulĂŁ, la cei 160.000km parcurși de atunci. De menționat: dupĂŁ pĂŁțania anterioarĂŁ, schimbul de ulei la fiecare 10.000km, maxim de câteva ori la 12.000km. Alte operații: cu aceastĂŁ ocazie, am schimbat și ambreiaj+volantĂŁ și am constatat și joc ĂŽn axul turbinei, drept urmare a fost și ea recondiționatĂŁ. Ăn concluzie, aș zice cĂŁ treaba cu distribuția, e cam dupĂŁ cum ți-e norocul: la unii se rupe, la alții nu. La mine s-a rupt o datĂŁ, acum era aproape perfectĂŁ, deși, curios, zornĂŁialĂŁ se auzea (nu foarte tare, dar se auzea). Stima si prietenia!
  6. Off topic: alaltăieri am vazut la Service ala din Vitan un i3. o masina... inedita as spune, ca nici frumoasa nu e, nici interesanta, e doar ceva (inca) nou pentru domeniul auto. probabil asta e viitorul, dar, deocamdată, prefer prezentul. daca trebuie sa aleg intre un "fumegator" si un "cărucior" d-asta electric, prefer fumul... Sa o stapaniti sanatos, drumuri multe fara probleme! felicitari pentru curaj! P. S. nu ma intrebati de ce era i3 ala la service ca nu stiu. poate vroia o curatare DPF?!? :-) :-) :-)
  7. Avand in vedere ca pe ruta Paris - Dakar e multa zapada, da, e bine sa ai lanturi... sau un snowmobile in portbagaj. Stima si prietenia!
  8. Tipic romanesc. Loveste si fugi... Frumoasa masina, milionul de km fara reparatii!
  9. Absolut corect. Si eu am mers de multi ani cu ATE pe toate masinile pe care le-am avut. Fara probleme. Pana acum. Sa fi fost doar vreun lot mai slab? Habar n-am. Sa fi trecut prin apĂŁ cu ele dupĂŁ ce le-oi fi ĂŽncins? IarĂŁși nu știu. Posibil orice. Oricum, prietenii mei de la rețeaua de distributie de piese (nu dĂŁm nume, nu facem reclamĂŁ), mi-au zis cĂŁ depinde și de unde au fost fabricate.
  10. Confirm treaba cu "ovalizarea" la ATE Power Disk - dupa nici 35.000km s-au ovalizat atat de tare, ca ieri le-am schimbat pentru ca de la 90-100km/h, cand franam, trebuia sa ma tin bine de volan si gura deschisa sa nu-mi sarĂŁ plombele. Am pus ieri discuri Brembo. SĂŁ vedem...
  11. Aderenta pe zapada este invers proportionala cu latimea. Cu cat anvelopele sunt mai inguste, cu atat forta de apasare pe unitatea de suprafata este mai mare. Deci, aderenta mai buna (pe zapada) cu anvelopele mai inguste. Am specificat - pe zapada...
  12. Verifica daca nivelul de antigel a scazut. Deobicei, mult fum alb si cu miros deranjant inseamna faptul ca motorul "a luat-o pe antigel", adica posibil garnitura de _chiulasa_ ciupita sau _chiulasa_ crapata sau fisura in blocul motor. Sa speram ca e altceva, totusi...
  13. Buna seara! In urma unei manevre foarte proaste, am atins aripa stanga-fata. E60 LCI 2008 (VIN: CW73062), culoare neagra. As dori o oferta din Bucuresti sau zone limitrofe. Stima si prietenia!
  14. Plin forumul asta de miliardari excentrici si atotcunoscatori... Etrierii se reconditioneaza fara probleme daca mai sunt in anumiti parametri stabiliti de producator. Este practica agreata de toti fabricantii pentru economia de resurse/materiale. Etrierii vechi, uzati, sunt colectati de catre firmele producĂŁtoare si aduci exact in aceiasi parametri ca si cei noi (prin rectificare, inlocuire cilindri etc.), nu difera cu absolut nimic (daca gradul de uzura se incadreaza in anumite norme). Cei foarte uzati ajung la topit, ca materie primĂŁ. Stima si prietenia!
  15. Crede-ma ca sunt foarte documentat, avand in vedere ca am o foarte mare legatura cu domeniul pieselor auto de vreo 20 ani... Nevrand sa nasc vreo polemica pe acest subiect, spun doar atat: placutele ceramice au un comportament excelent, dar... numai la temperaturi ridicate. De aceea un vanzator corect si profesionist ar trebui sa intrebe cumparatorul in ce regiuni, regimuri/drumuri si anotimpuri va folosi placutele ceramice. Performantele placutelor ceramice nu sunt la 100% in perioada anotimpului rece sau in regim de oras ori pe drumuri drepte, cu putine curbe. Ele sunt cu atat mai eficiente cu cat sunt mai "fierbinti". Placutele ceramice au eficienta maxima cand ajung pe la 500-600 grade Celsius. Deci circuite de viteza sau de coasta, cu multe franari rapide ca sa le pastreze la temperaturi ridicate. In plus, discurile de frana "normale", din otel, la astfel de regimuri de temperatura si cu modificari rapide si dese ale acesteia se vor deteriora (ovaliza sau crapa chiar, atunci cand vei trece prin apa, de exemplu, dupa ce s-au incins la sute de grade...). Din pacate, vanzatorii de astazi cauta profitul imediat si vand oricui ce e mai scump, fara o consiliere adecvata. Stima si prietenia!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.