Jump to content

RobertWWZ

Members
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 320d

RobertWWZ's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. Salut, Cum ti s-a parut trecerea de la F10 la 4 er? Confort, zgomot habitaclu etc.. ? Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Convertizorul e sigur, ideea e ca toti au zis inafara de Knet ca patinajul e din cutie, nu are legatura cu, convertizorul. Era simplu sa fie doar el ) Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Multumesc mult ðŸËĹ Knet mi a zis doar sa schimb convertizorul si uleiul, iar daca se rezolva problema total sau partial ramane de vazut. Iar eu nu cred ca e problema doar din convertizor, ci si din cutie automat ce patineaza, de aia nu am mai vorbit cu Knet. Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Ideea e ca daca as alege sa o reconditionez, cei mai de incredere din care am sunat ar fi: BM garage si ZF, cei doi mi au cerut preturi in jur de 2k euro. Ceilalti 3 care mi au zis o medie de 1.500 euro sunt mai mult baieti/alteliere, in care nu am incredere asa mare. La finalul apelului unul din ei a zis: ââŹĹvin-o frate la mine ca o facem noiââŹÂ tipic romanesc . Cei din Craiova mi s au parut super profi, si telefonic si din ce am vazut pe site, plus ca e si mai ieftin, 1.300 fata de minim 1.500, asta in cel mai bun caz si nu o sa fie vre o supriza dupa ce o desface si zice ââŹËaaa, pai mai e si aia si aia de schimbatââŹâ˘ si imi face un pret frumos... Eu initial nici nu luasem in calcul o cutie SH, din cauza ca majoritatea nu ofereau deloc garantie, sau cel mult ofera 1-3 luni. Sper sa iau cea mai buna decizie si sa nu am probleme pe viitor Sent from my iPhone using Tapatalk Si cateva poze, daca tot am vorbit atat de ea ) Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. Deci, sa repar cutia mea din ce le am spus la toti simptomele sunt in felul urmator de reconditionat: la ZF si la BM garage, pretul pleaca de la 2.000 euro, la un alt service prin Crangasi mi au zis intre 1.300 euro cel mai ieftin pana la 1.800 euro maxim, iar la un altul tot prin Bucuresti mi au zis ca stie despre ce e vorba exact, iar costul e intre 1.400 euro si 1.600 euro.La toate lucrarile astea se ofera garantie 1 an. Apoi cand am sunat la service ul asta din Craiova mi au zis ca pretul porneste undeva de la 1.500 euro pentru reconditionat, iar daca vreau o varianta cu cutie SH sau reconditionata, ar fi 4500 cutie 1300 revizie 380 montat, cum am detaliat si mai sus, la fel cu garantie de 1 an pe toata lucrarea. Acum, daca o fac pe mea, eu cred ca minim ma costa cat costa cutia SH, adica pleaca de la acest cost de 1.300 euro, deoarece toti mi au zis cam aceleasi lucru referitor la pretul de reconditionat. Pentru ambele operatiuni ofera garantie un an, si daca o recondtionez si daca o schimb. Mai precizez ca: atat la ZF Faur cat si la BM Garage, mi au recomandat ca daca erau in situatia mea cautau o cutie SH. Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. Te referi ca in cutia care o cumpar nu stii ce am in ea? Sau la a mea de pe masina? Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Am sunat la AKatelier din Craiova, specilizati pe BMW din ce mi au zis, reconditioneaza, au si foarte multe cutii SH pentru modelul asta pe stoc, si mi au propus ceva care zic eu ca e destul de bine: Cutia SH pana in 50.000 km cu, cutia mea la schimb 4.500 lei cu TVA Schimb ulei plus filtru OEM 1.300 lei cu TVA Manopera demontare cutia mea plus montare cutia SH 380 lei cu TVA. La toata operatiunea se ofera garantie pe intreaga lucrare 12 luni! Ce parere aveti? E bine? si daca stiti ceva de acest service, multumesc! ðŸËĹ Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. Am vorbit cu cei de la BM Garage si mi au zis ca daca cutia a inceput sa patineze, respectiv sa intre in protectie, e clar vorba de o uzura interna, ca si un cost informativ undeva la 2000 euro, ceea ce ii se pare mult la un E90 acest pret pentru o reconditionare. El mi a spus ca imi recomanda sa cumpar una SH, si sa o montez la el, iar asa as iesi poate putin mai ieftin. Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. La Knet te referi sa merg? Da, referitor la ZF, nu mi s a parut deloc profi raspunsul oferit. Ei mi au zis ca pot merge asa cu ea, si sa am grija sa nu intre in protectie ) Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Am intrat acum pe site-ul lor, o sa ii sun la 10 cand incep programul sa vedem ce spun. Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Multumesc pentru raspuns, convertizorul este sigur, e responsabil pentru tremurat si oscilatii turometru, dar de acele patinaje cand, cutia intra in protectie cei de la ZF Faur mi au zis ca nu e tot convertizorul sigur, ci o uzura interna... Aici sunt putin in dubii daca e doar convertizorul. Am vorbit si cu Knet John, si el mi a zis ca e de schimbat: Convertizor, garnituri cutie si uleiul. Mai astept pareri, orice informatie e bine venita, multumesc mult! Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. Salutare tuturor, Am si eu o problema cu, cutia automata la un Bmw Seria 3 e90 din 2009, intra cutia in protectie(transmission fault), in anumite situatii cand accelerez, pe langa asta mai sunt si niste oscilatii ale turometrului in mers, si niste vibratii in masina, ca si cum sunt cauciucurile deformate. Am fost la ZF Faur, mi au zis ca nivelul la ulei e ok, pe diagnoza nu a aparut decat acest patinaj cand a intrat cutia in protectie, ei nu au stiut ce sa imi spuna ca e defect exact, mi au spus ca trebuie desfacuta cutia, si ultrerior se pot pronunta. Un service bun imi poate recomanda cineva, va rog? Multumesc. ðŸËĹ Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. Nimeni cu nici o parere..? Am sunat la ZF Faur si mi au spus ca inainte sa las masina la ei sa verifice nivelul la ulei si diagnoza sa o verific din toate punctele de vedere in afara de cutie, ca acea eraore de transmission fault poate aparea din foarte multe motive... Help Me!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Multumesc pentru raspuns Rayn3, am observat si aici pe forum ca facand revizia la cutie poate rezolva anumite probleme.. Am facut si un test OBD zilele astea si a dat 2 erori: C0329 si C0687. Din ce am gasit cele 2 erori ar insemna: -Encoder circuit low -RR combination accel/position sensor circuit low Din ce am gasit la a 2 a eroare este vorba de senzorul de la pedala de acceleratie... Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. Salutare, In urma cu 2 luni am achiztionat un E90 facelift 2009 automat, pentru verificare inaintea cumpararii am mers la Service Scream (Tezparii) in Bucuresti, strat vopsea, verificare parametrii injectoare, turbina, cutie etc. Dupa un drum de aprox 300 km, intr o depasarire pe D, iarâŹâ˘ ca viteza aveam in jur de 120km/h mi a dat eroarea Trasmission Fault si o cheita in bord cu galben, masina numai mergea accelerata, am oprit masina, dupa ce am pornito nu a mai aparut nici o eroare, si mergea cat de cat normal. Apoi am constat ca pe Manual in treapta a-5-a schimba singura si ramane tot in treapta a-5-a, deci face cam 2 greseli, si schimba pe manual in conditia in care o accelerez si schimba pana in 3.000 rpm, si a 2 greseala e ca ramane tot in a-5-a. Intentionez oricum sa merg zilele astea la ZF Faur pentru o diagnoza. Niste sugestii/sfaturi ar fi de folos, va rog mult. Sunt activ pe acest forum, dar e primul meu post, daca nu am postat unde/cum trebuia rog sa mi se spuna, multumesc! Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.