Jump to content

Baciu Codrut

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 520d

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Baciu Codrut's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Chiar nu a pĂŁĂâşit nimeni asa ceva? Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. 1. BMW 520d 163 cp 2007 2. 238000 3. Condus normal spre sportiv...schimb peste 3000 de ture. 4. Nu i-am facut nicio diagnoza..am cumpĂŁrat-o de câteva saptamâni. 5. MulĂâşumesc! Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Salutare! Am cam aceleasi simptome ca in acest video: . In treapta 1 si 2 trage binisor (trece de 4000), la a 3 a dupa 3200 de ture parca nu mai trage si simt ca nu mai vrea..ajungand greu la 4000 cu treapta a 3a...in celelalte trepe cam la fel..Care sa fie problema? Masina e cumparata de putin timp si nu prea ma pricep. Sper sa nu fie DPF-ul ca in iDrive imi arata ca ar trebui schimbat peste 150000. Multumesc!
  4. Pompa e atasata pe vasul cu lichid? Am verificat...am scos furtunul din duze si am suflat in el..se auzea lichidul in rezervor
  5. Salutare tuturor. De cateva zile sunt posesor al unui BMW 520d din 2007. Toate bune si frumoase pana cand am constatat ca lichidul de parbriz nu este "aruncat pe parbriz" cu toate ca spalatoarele la far functioneaza bine din cate am observat. Am scos furtunasele din duze si am suflat in ele, nu sunt infundate; Mai pe scurt nu ajunge lichidul pe furtune. Sa fie motorasul(pompa) de vina??? Dar totusi de ce la faruri functioneaza??? Au pompe separat?? Astept parerile voastre. Multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.