Jump to content

Blaze

Members
  • Posts

    36
  • Joined

  • Last visited

Blaze's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. nismo awaits :blink: pacat de marca....caci serviciile la Automobile Bavaria (respectiv Dealership BMW) lasa extraordinar de mult de dorit....
  2. Vis-a-vis de tratamentul AB fata de clienti.....ma simt indreptatit sa va impartasesc niste lucruri hazlii intamplate chiar mie 1) acum 2 ani de zile mi-am acihzitionat un e39 m5 de la dragii nostrii AB....second hand....circa 30k km.....48 de mii euro leasing 1 an. Nu trece jumatate de ora dupa ce ridic masina ca imi moare ambreiajul . Ca sa vezi surpriza, it just so happened ca au avut un kit complet de ambreiaj pt e39 m5 pe stoc....schimbat...peste o saptamana...pica iar...folosit in conditii normale de mers....in fine....trecem peste...la ceva timp dupa....un idiot sinistru mi-a accidentat masina frontal...a durat 6 luni de zile reparatia la masina mea datorita faptului ca sunt niste imcompetenti....respectiv au uitat sa imi comande piese....mi-au comandat spoiler de e39 normal in loc de m5 s.a.m.d.....am vrut sa ii dau in judecata dar.... 2) de curand am achizitionat un x5 4.6 iS...tot second....35k km.....o groaza de probleme la masina....plus ca tot asa...am avut un accident tot din cauza unui cretin care a intrat in mine...si am sarit o bordura. Inteligentii de la AB au uitat sa-mi verifice caseta de directie si drept atare era sa ma infig in parapete la 140 la ora... Deci ce sa mai de la deal la vale....."meseriasii" de la AB sunt (cenzurat).... referitor la fiabilitatea BMW...nu mai exista ...si asta datorita faptului ca masinile sunt facute de prisos...iar servisarea e iarasi de (cenzurat) LATER EDIT : cand ne-am cunoscut eu tu alex_55 si doru la invitatia voastra in pipera am simtit ca esti un baiat valabil.....ma scuzi dar esti rasplatit de AB in vreun fel? nu inteleg pentru ce mi-ai editat postul mai ales unde am scris ca cei de la AB sunt INCOMPETENTI ? Sunt concluziile mele, forumul e de natura publica si parerea mea e ca aici trebuie sa ne exprimam parerile...Sau e forumul intern al AB si trebuie sa ii pupam in (_|_) ? Vezi ca atata timp cat pui un forum public si iti faci trafic cu el plus alte beneficii intrii sub legislatia bunului simt...asa ca lasa posturile needitate ca nu erau tendentioase...pur si simplu reflecta realitatea
  3. Blaze

    x5 4.6 iS DINAN S3

    greu de crezut in afara de frane si superchargerul care e bolt-on kit pe masina, mai sunt foarte putine lucruri modificate dpdv tehnic eu am un 4.6 iS si nu am avut pana acum batai de cap la reprezentanta....poate doar din lenea lor au omis niste lucruri
  4. Blaze

    x5 4.6 iS DINAN S3

    Corect. Te-ai inselat. Ar fi pacat pentru ca sunt foarte putine 4.6 s3 Nu o cumpar pentru ca taxele m-ar rupe. Am spus ca ar fi pacat pentru ca probabil sunt destui oameni care isi permit o asemenea masina.
  5. Blaze

    x5 4.6 iS DINAN S3

    da` tu de ce n-o cumperi?
  6. Blaze

    x5 4.6 iS DINAN S3

    gen bati porsche cayenne turbo s sau te mandresti ca ai un suv care rupe norma
  7. http://modifiedcartrader.com/findVehicle/l..._4.6is_FOR_SALE ar fi pacat sa nu cumpere cineva masina asta desi taxele sunt foarte mari si probabil costa si transportul....masina e o bestie pe roti atasez cateva date tehnice pentru cine e interesat desigur S3 Package-Supercharged X5 4.6is Part #: Price: SE53-X46S3 $14595.00 Labor Hours: 31.15 Emission Status: 50 State Emission Legal List of Included Items: Supercharger System; High Flow Throttle Body; Free Flow Exhaust; Strut Tower Brace; Signature Floor Mats; Serial Numbered Dinan S3-X5 4.6is Plaque; Dinan Deck Lid Badge Special Notes: Due to the installation of larger fuel injectors for the supercharger system the fuel consumption and range data displayed will be inaccurate. Peak Horsepower: 451 @ 6000 rpm Peak Torque: 439 lb/ft @ 4500 rpm Point Value: 10 The Dinan S3-X5 4.6 features advanced supercharger technology coupled with painstaking engine management re-programming for huge gains in horsepower and torque without sacrificing everyday driveability or the civility you expect from a BMW X5. Just imagine the look on the face of other drivers as you rocket by with absolute authority in your BMW Sport “Activity” Vehicle. A 451 horsepower X5 4.6 is definitely a force to be reckoned with. The Free Flow Exhaust ensures that back pressure isn’t robbing the force fed engine of one single horsepower, and the exhaust note provides fair warning of the power that lurks within, without drawing the wrong sort of attention. For those seeking an X5 4.6is driving experience beyond compare, the Dinan S3 is the definitive solution.
  8. sustin opinia lui alex_55 argumentand ca masina e foarte greu de tinut pe strada considerentele financiare sunt mai putin importante.....cine vrea sa isi ia isi ia si gata
  9. Nu exagereaza absolut nimeni cu datele. Ma mir ca zici ca ai avut M3. Pai daca e asa, ar trebui sa stii faptul ca la m-uri problema cea mai mare este kitul complet de ambreiaj (volanta + rulment + placa + disc) care cad intr-o veselie la o utilizare sportiva a masinii. Asta e cea mai mare buba a lor. Cat despre declaratiile lui the drunk monkey, refuz sa cred ca are timp de pierdut "exagerand" pe forum pentru ca il cunosc personal si nu-l vad facand treaba asta. Cat despre discutia cu copia dupa asigurare, since when e cazul sa-ti arati documentele private pe un forum public doar pentru ca cineva nu te crede?
  10. peace back nu am zis niciodata ca il conduceam normal...aveam un stil de condus sportiv si deci se intelege de unde 2l / 1000 km
  11. tu poti sa crezi ce vrei tu si in afara de astea poti sa ironizezi daca intr-adevar nu ai o replica valabila....ai condus vreun m5?.......ai avut vreun m5?....banuiesc ca nu din moment ce imi arunci pastila cu "avea baia de ulei fisurata"....ti-a confirmat si kane....se stie ca m5 consuma in draci ulei....dar cum nu toti suntem experti in bmw pot sa te iert de data asta
  12. nu stiu ce sa zic despre nevoia furtunelor in ceea ce priveste fiabilitatea cred ca furtunele sunt fiabile si de e39 normal in ceea ce priveste articulatia masinii normal ca pot fi schimbate masina e construita pe acelasi schelet pe care este si m-ul construit acum nu vad rostul dar in fine fiecare cu pasarelele lui :blink:
  13. inseamna ca habar nu ai despre ce vorbesti
  14. mii de scuze am scris total gresit :blink: my bad 2 litri la MIE iar producatorul da un litru la MIE scuze
  15. Am avut un M5 si inca destul de multa vreme. Problemele stau cam asa ca sa va lamuresc : Despre consum - producatorul german da la carte 1 litru de ulei la MIA de km in conditii de mers optime (nu forjata). Din experienta mea masina consuma cam un 2 litri de ulei la MIA de km. Cat despre consumul de combustibil, nu are absolut nici un fel de importanta cand te sui in ea si realizezi cat de frumos se muleaza in mainile unui sofer experimentat. Dar pentru a da niste cifre, masina poate consuma variat intre 18 si 30 la suta. Mie personal nu mi-a consumat niciodata chiar si in forja mai mult de 25 la suta dar ma rog, depinde si de numarul de km sau de cat de bun e motorul Buba cea mai mare la M5 E39 este urmatoarea -> volanta + ambreiaj. Eu cel putin le schimbam cam o data pe luna. In rest masina se comporta absolut exemplar. In 30k km facuti de mine nu am schimbat nici macar o bucse la masina. Absolut toate componentele masinii se comporta exemplar fata de cele ale bmw-urilor noi. Sfatul meu este sa cumperi masina cat nu devine masina de colectie :blink: Cat despre M5-ul Hamann...sunt curios cum il inscrii. Bafta la cumparare LE : scuze pentru dezinformare referitor la consumul de ulei....nu am fost atent :)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.