Jump to content

DROP

Members
  • Posts

    24
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW E34 520i (M50)

DROP's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Ce am scris pana acum tine de fapt de psihologie. Am dorit sa impartasesc cateva "instrumente" pentru a intelege mai bine ce se afla in spatele aparentelor, cu scopul de a avea inca o perspectiva din care sa incercercam sa ne pazim de neplaceri, asta pentru ca avem ceva in comun si imi pasa de voi. In alta ordine de idei, nu vi se pare ciudat ca nu a mai existat nici-un post negativ la adresa taximetristului? Bafta :blink: ne-ai facut ce sa mai !..Dar eu tot am ramas cu o mare aversiune ...mai ales fata de taxi 2000 ..Ce ma fac ? si eu am aceiasi aversiune fata de ei si nu ma sui in taxi 2000. deocamdata nu am alta idee mai buna
  2. Ce am scris pana acum tine de fapt de psihologie. Am dorit sa impartasesc cateva "instrumente" pentru a intelege mai bine ce se afla in spatele aparentelor, cu scopul de a avea inca o perspectiva din care sa incercercam sa ne pazim de neplaceri, asta pentru ca avem ceva in comun si imi pasa de voi. In alta ordine de idei, nu vi se pare ciudat ca nu a mai existat nici-un post negativ la adresa taximetristului? Bafta :blink:
  3. Sa mor eu ca sunt cuvintele mele, pana la ultimul. Pentru cine are sens, are sens; pentru cine nu are sens, oricum n-are nici un sens :blink:
  4. Acel taximetrist, ca si orice alt hot ar trebui identificat, arestat, judecat si condamnat. Este inutil sa fie "rastignit" prin vorbe. Acest lucru, psihologic, are in spate exprimarea emotiilor negative, la fel cum in trafic claxonatul la stop, degete aratate, spritul de acceleratie cat sa nu termine celalat depasirea, demararea in tromba fara motiv si milioane de alte manifestari pe care le cunoasteti cu totii, au in spate acelasi tip de emotii. Prima caracteristica: sunt sterile, nu produc efecte benefice. A doua: se produc cu mare consum de energie, care este practic irosita. A treia: nu se opresc de la sine, nu suntem dotati cu mecanisme de feed-back pentru asa ceva, ba mai mult, mama natura a pus acolo un feed-before, asta inseamna o accelerare progresiva si continua, emotia negativa incheindu-se prin epuizare, asa cum focul se stinge dupa ce a terminat de ars tot. Pot fi controlate daca: - sunt recunoscute - exista VOINTA suficient de puternica pentru a nu le exprima. De ce pe acest forum? Pentru ca se discuta despre tehnici de pilotaj, despre subvirari, supravirari, adaptarea vitezei la conditii de drum, etc, toate foarte utile si corecte, dar se IGNORA omul care face toate aceste lucruri. Toti de pe aici conducem masini puternice, sensibile si care stim bine ca nu iarta greselile. Iar cea mai frecventa greseala , cauza primordiala a marii majoritati a nenorocirilor este exprimarea emotiilor negative prin uneltele la indemana. Ati vazut si de aici, si de la stiri ce se intampla cand unealta poarta sigla BMW. Daca simtiti ca v-ar interesa subiectul si daca adminii il considera util, putem deschide si un topic pe aceasta tema. Lucian, multa sanatate si te astept pe forum, dupa ce bine'nteles iti iei papara de la Romulus (parinteasca, fara negativitate)
  5. atentie la ce sta in spatele actiunilor voastre; referitor la acest topic, sunt 2 directii principale: compasiunea pentru omul accidentat, ceea ce este ok, si indignarea (incriminarea) taximetristului(lor): hot, bandit, marsav....ca sa ce? n-ar fi oare interesant sa (ne) analizam EMOTIILE NEGATIVE, ale noastre in momentul postarii, ale accidentatului pre-accident "poti fi nervos, suparat, etc...", adica, justifica exprimarea negativitatii riscul producerii unui accident? Din nefericire este o cauza majora IGNORATA. "M-a enervat vaca (boul) ala si i-am dat blana"- ex. de justificare - sunt convins ca ati auzit-o de multe ori intr-o forma sau alta. Bafta tuturor!
  6. Bravo Romulus, cea mai corecta atitudine in caz de accident este sa nu lasi pe nimeni sa se atinga de victima pana la venirea specialistilor, cu exceptia cazului in care observi o hemoragie externa si aplici de urgenta doua garouri: deasupra si sub leziune (asta pentru ca, in general, un om obisnuit nu isi da seama daca sursa este arteriala sau venoasa). Morala (si) din acest accident? daca mai multi ar gandi in termeni de milimetri si milisecunde, ar fi mai putine accidente.
  7. exemple de E34 Alpina: B10 Biturbo 3460 cm3 B12 4998 cm3 Mai e mi se pare un V8 de 4000 cm3
  8. Vacaresti colt cu Plugarilor, atelierul se numeste AUTOCOLOR
  9. Pe Calea Vacaresti, cum vii de la Abator a doua straduta la dreapta(spre Splai), chiar pe colt, la parterul blocului. Mi-au facut perfect nuanta de culoare pt. Golfu' sotiei. Poti sa le zici sa-ti incarce si in doza-spray daca vrei (n-am gasit alta rima)!
  10. @Sorin Golf 3 cabrio: E34/m50/1990
  11. La bord arata 105.000, nu stiu daca sunt reali. A fost masina de ambasador, a intrat in tara in '93 si banuiesc ca mai mult a stat. Probleme : a trebuit reincarcat freonul, schimbata aeroterma. In rest consumabile. A... eu am luat-o la 78.000. La inceput, nu avea viata de BMW, si-a dat drumul cam dupa 5-6.000km, nu bag decat +99 Petrom, sau 95 de afara, Castrol sintetic la 8-9k, si merge absolut superb.
  12. Excelenta idee. Pentru Bucuresti/ Popesti-Leordeni puneti si telefonul meu: Paul- <numbarul-sters-pentru-privacy-vezi-harta> Pot sa va mai ajut in domeniul medical: medicina de familie, EKG, terapie laser (nu operatii), oftalmologie. Dea Domnul sa nu fie nevoie, da' e bine sa se stie.
  13. @nt98adu: ciudat ce spui tu; si la bmw si la golfu' sotiei, daca in momentul actionarii demarorului muzica si ventilatia sunt pornite, acestea sunt taiate; am crezut ca e un sistem de limitare a consumului neesential pentru a lasa mai multa putere electromotorului; oricum ambele baterii au 3, respectiv 4 ierni
  14. Pentru M50/ 1990 - 99+ Petrom, sau in lipsa, 100+ OMW; cel mai bine insa merge 99 - am incercat toate 98-urile(Mol, LuK, R-Petrol, nimic deosebit, cam ca la 95- n-are zvac si consuma mai mult) - e drept ca la mine pe bord are specificat min.95 - am mai observat ca nu numai tipul benzinei este de luat in seama ci si statia de benzina De ex sunt multumit si alimentez saptaminal- Petrom de la iesirea spre Oltenita ( apropo au si rovignete si azi la 12 nu era coada, scuze pt.off), iar ex. de benzina proasta, la Agip Timpuri Noi obs. cu 95 de afara merge mai bine decit cu orice de'acasa
  15. 46 de ani, si morbul bmw de prin anii 80, cind prietenii mei greci din facultate se dadeau cu 320 coupe. De atunci ma incearca un sentiment de religiozitate amestecata cu senzatii fizice indescriptibile (ar putea cineva sa defineasca placerea pura a condusului) incercate la volanul acestor fantastice masini. Acum am un e34, M50 din '90, de care probabil nu o sa ma despart, chiar daca langa el va veni si alt bmw.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.