Jump to content

Stealth89

Members
  • Posts

    88
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Suceava

Previous Fields

  • Masina
    Bmw E91 320d 2006 163CP

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Stealth89's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Sa traiti! Am inteles! Nu mai defaimam tara, poporul si forumurile masinilor noastre drage Bavareze! Am inteles si tehnic si real veridicitatea posturilor colegilor nostri foarte onesti de pe forum, adica fara DPF omoara si deranjeaza pe toti astia pretentiosi la afinitatea simtului olfactiv, si nu numai atat. Cand vine apocalipsa, stim cine e vinovat.
  2. A mea cu dpf euro 4. A mea cu dpf off/fara din fabrica euro 4. - m47 163cp In schimb varianta prefacelidt + facelift( motorul cu ceva probleme la distributia pe lant, 177cp): cu dpf euro 5. Cu dpf off euro 4. Nu a existat optiunea fara dpf din fabrica.
  3. Nu trebuie confundate lucrurile diferite, merele cu perele sau bmw cu audi:) Acel personaj de care vorbesti mai mult exact nu ar fi aparut pe micile/marile noastre ecrane fara un rost si este produsul unei organizatii mondiale(Disney sau altceva asemanator in scopul captarii interesului si timpului nostru). Un personaj negativ inconjurat doar de personaje pozitive nu ar fi rezistat nici macar o secunda. Din asta se poate deduce ca acea organizatie nu este infaptuita din Harap Alb si gasca lui. Deraiam de la subiect. Sunt si probleme ce nu apar la diagnoza si iti poate afecta DPF-ul:termostatele/termostatul(depinde de motor). Sunt altele ce iti apar: bujii/releu bujii.
  4. Ce se enerveazĂŁ unii cu DPF-ul asta, mai ceva ca in cazul unor persoane penale ce duc statul nostru catre dreptate, adevar si drumuri cu siguranta mai bune!:/ Viata nu este generala, este strict particulara! Specia umana nu a descoperit in intregime spatiul unde traim in viata de zi cu zi( Pâmânt/Terra/Planeta AlbastrĂŁ cum dorește fiecare), iar noi singuri putem decide intr-o secunda ce trebuie sa faca X-ulescu, Y-ulescu sau George Becali. Masina personala este a unuia, nu a unei intregi comune/judet/tara. In consecinta doar acel om stie ce este mai bine sa faca. Daca considerati ca DPF-off duce la sate din Argentina sa fie inundate, moartea pinguinilor sau alte schimbari astronomice asemanatoare va inselati:/ Luati toata informatia data si cu putina sare, ganditi-va la istorie si harta geografica. Strict practic, cu DPF-Off'ul meu, sansa sa omor un singur atom dintr-un pinguin este destul de mica. Am sanse mai mare sa calc cu roata si sa il omor dacat fara DPF.
  5. Deschide portbagajul, da presul(daca ai) la o parte, in partea dreapta jos. Se pune deasupra bateriei.
  6. De unde sa stiu eu ce rezistenta ai tu. Uite aici ce ai scris: "Masina are auxiliary heater,(rezistenta electrica in bord) nu webasto sau sirocol." Masina mea are pompa auxiliara si mie pe timp de vreme calda imi da eroare la pompa auxiliara... dar ea functioneaza, iar ca sa incalzesc mai repede am 2 optiuni: 1. Merg fara aer conditionat 1-2 minute apoi deschid AC - se incalzeste mult mai repede ca atunci cand pornesc AC-ul odata cu masina. 2. Pornesc dezaburirea odata cu masina, dupa 1 minut o inchid si oricum intra aer cald mai repede. Daca pornesc AC-ul odata cu masina imi trebuie 3 minute...max 4 pt a baga aer cald. Asta in cazul ambelor termostate functionale, incalzire apa la 90 in 5min...max 10 in oras. Poate astepti prea mult de la masina.
  7. Daca apa ajunge la 90 atunci termostatul e ok, cel putin asa e la nfl(m47). Mai bine verifica cecelalte componente, in principal rezistenta.... daca tot da eroare la ea. Bateria este incarcata sau este buna? Daca nu, atunci este posibil sa fie de aici problema.
  8. Pt tine nu este necesar. Stai linistit. Daca iti pica bateria in 3 ani iar la vecinu tine 6 masina&bateria nu are nici o vina. Propria experienta/pareri nu este tot una cu realitatea, mai ales in domeniul tehnic. Aici nu merge cu.... dupa parerea mea e asa.. e dupa proiectant nu dupa cel care isi da cu parerea. O baterie noua trebuie codata/inregistrata absolut de fiecare data pt a prelungi durata de functionare, daca nu o micsoreaza. Fiecare poate sa faca ce vrea cu masina lui, totusi este bine sa te interesezi ce faci.
  9. In ce document oficial ati citit, sau de la care reprezentanta v-ati interesat si nu trebuie codata noua baterie si aici ma refer chiar si la schimbul a doua baterii identice(caracteristici si producator). Sa imi spune-ti si mie va rog. Ca eu la mintea mea limitata si cu o tastatura cam stramba am gasit destule informatii, logice, unde explicat foarte clar necesitatea codarii.
  10. Poate sunt eu subiectiv, mai ales pt ca am si diesel:), dar nu este neaparat sa ai bmw pe benzina, merge si dieselu. Dar sa ai doar optiunea cutiei automate la 230+ cp nu mi se pare ok. Hai ca la 400..500...+ cp merge cutie automata, mai ales in cazul meu pt ca nu sunt sofer profesionist....dar la 230cp!(325e iPerformance)! care mai e si xdrive only. Si este o diferenta dintre xdrive-u normal si xdrive-u de pe modelele m(seria 5,x5,x6). Cu acel xdrive nu as fi suparat, cel putin pentru 350cp+. De asta astept electricele, nu ai cutie pt ca nici nu ai cum, dar la ce accelaratie si potential de viteza au.... pai ma fac sa uit de cutie.
  11. Si la f30 exista motor de 1.5, nu este o noutate. Noul bmw 430i nu are motor de 3000... F30 328i are motor de 2000 cu doar 240+ caluti. Faza cu 320d trebuie sa fie motor de 2000 e la fel ca 330i trebuie sa fie motor de 3000. La masina mea nu scrie nimic pt ca nu are nici o importanta( m exclus). La cum cresc numarul calutilor in herghelie, eu zic ca Bmw ia mai mult in calcul puterea motorului in comparatie cu generatiile anterioare( e90 fl, f30 nfl) sau ceva asemanator. Pe mine sincer nu denumirea ma supara...ci faptul ca se diminueaza simtitor numarul modelelor cu cutie manuala si numarul celor rwd( daca ar fi tractiunea integrala de pe noul m5 hai ca mi-ar mai trece, dar nu e). Cel mai probabil vei putea sa selectezi rwd din meniu, dar nu stiu daca asta va insemnea si dtc/dsc&dtc off:(. Iar despre cutie manuala....e Mare pacat daca nu o baga. Cand iti iei Bmw, o mica/medie/mare parte e si pentru distractie si de a zambii cand conduci. Iar aici manuala este alegerea perfecta. Intr-adevar cutia automata este mai performanta chiar si economica din cate am vazut, dar daca vroiam economie si condus comod alegeam altceva, Nu Bmw, Nu Seria 3.
  12. App de poluare, nu toate uzinile polueaza. Sunt fotovoltaice, eoliene, reactoare prin fuziune nucleara( https://www.agerpres.ro/stiintatehnica/2018/01/04/fuziune-nucleara-un-nou-tip-de-reactor-ar-putea-aduce-o-revolutie-in-domeniul-energetic--30894 ). Tehnologia vine. Odata cu tehnologia vin si preturi mai competitive. Daca o luam asa grav cu poluarea si noi ca oameni poluam, ce ramane de facut acum sa nu mai poluam:D:D Campurile electromagnetice nu se pot anula asa usor, dar se pot redirectiona a.i. sa se diminueze influenta asupra ocupantilor. Bateriile se vor schimba destul de mult in urmatorii 10 ani, se vor ajunge la 1000km autonomie lejer. Sunt scumpe si nu cred ca se vor ieftinii asa mult, asta pentru mine este o partea destul de rea, dar asta este. Per total tot vei iesi mai ieftin cu o masina electrica datorita mentenantei mai ieftine. Eu nu vreau masina electrica pentru mediu. Daca vroiam imi luam vre-un toyota sau ceva, dar am Bmw cu ardere interna si voi avea si BMW electric (seria 3) pentru ca imi place sa conduc, nu sunt maniac, nu merg cu 200km/h constant sa mi se duca bateria imediat:) sau alte cele. Sunt avantaje clare ale motorului electric asupra placerea de a conduce, cel putin pentru mine. Daca eram Montoya imi luam noul Buggati:).
  13. Eu, sincer abia astept sa vina un seria 3 touring cu noul sistem al tractiunii integrale asemanator cu cel de pe noul m5, cu 2 motoare electrice ce dezvolta 500...600 cp in total, cu acceleratia 0-100 sub 3 secunde, cu accelerari dementiale nu numai 0-100 ci si 100-200+( este o diferenta la motoarele electrice fata de cele cu ardere interna), cu autonomie de 3 minim 300km, cu pret mai avantajos pentru transport, fara probleme la DPF,furtune, bujii, intercoolere, filtre, ulei, motorina proasta de la noi, bani reparatii etc... per total cu motorul electric tot iesi in avantaj. Acesta este viitorul si din pacate inca il astept.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.