Jump to content

Vladys27

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw E46 320d 136hp

Vladys27's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut,revin cu aceasi problema legata de pornire.Am cumparat alta pompa de injectie,am montat-o si intr-un final a pornit-o.Mi-a pornit foarte greu si mi-a indicat sa schimb bujiile pentru ca sunt arse toate.le-am schimbat pornind bine pentru ca afara eram pe +.Acum de cand a venit frigul nu vrea sa porneasca nici cu spray(mentionez ca am schimbat si releul de bujii).Am pornit-o de vreo 2 ori trasa dar imediat ce porneste da cu fum alb.Cat e calda porneste cat de cat ok apoi dimineata aceasi poveste.Am observat ca pe returul de la pompa de injectie vin bule de aer foarte foarte mari.Nu stiu ce sa ii m-ai fac.
  2. Revin cu noi informatii.Am pus-o pe tester si mi-a dat urmatoarele erori:CONTROL UNIT,INJECTION PUMP si CONTROL MODULE,INJECTION PUMP.Cel care mi-a pus testerul zicea ca nu exista nici comunicare CAN.Astept si alte idei sa nu ma apuc sa cumpar pompa ca poate o fi ea.
  3. Ti-a dat pe tester?cat te-a costat?
  4. In cel mai fericit caz te-a lasat pompa de motorina din rezervor.ii pui contactul si desfaci furtunul de tur ce ii intra in filtrul de motorina(are o mufa rapida) si daca nu vine nimic pompa nu mai impinge din rezervor.daca vine motorina si tot nu porneste s-ar putea sa ai nesansa sa te fi lasat pompa de injectie.
  5. O sa incerc maine sa le desfacem sa vedem daca se schimba ceva.Cel care a venit cu testerul mi-a masurat si curentul ce intra in pompa de injectie si mi-a zis ca tensiunea la pini aceia are valori apropiate ceea ce nu e bine.Nu vreau sa spun prostii dar avea undeva la 2.450 si 2.600 si ca ar fi un scurt undeva.Mi-a recomandat sa duc masina la el sa o verifice mai amanuntit omul fiind foarte bun in tot ce tine de calculatoarele masinilor in trecut colaborase cu reprezentante PEUGEOT in probleme de genul.Situatia nu prea imi convine pentru ca distanta intre service-uri este destul de mare si m-am saturat sa bag bani in chestii facute doar asa de proba.
  6. Multumesc pentru raspuns dar am incercat si metoda asta dar fara rezultat.Atat timp cat avea spray pulverizat motorul statea pornit apoi se opreste brusc.Nu stiu ce sa ii mai fac.O sa incerc maine cu mecanicul sa desfacem injectorul 1 si sa dam la automat sa vedem daca ajunge motorina la ele.
  7. Salut,am o mare problema cu a mea masina.Aveam o problema cu ambreiajul de ceva vreme dar am tot amanat schimbarea lui si am continuat sa merg cu masina asa pana intro zi cand am vrut sa bag masina in curte si la plecarea de pe loc s-a auzit un zgomot foarte puternic.Am oprit masina imediat si am tractat-o la service convins fiind ca ambreiajul a cedat.A doua zi m-am dus la mecanic sa-mi spuna care este problema si ce anume sa dau comanda.Cu stupoare am aflat ca pe langa ambreiajul care era dus mi-a rupt si vibrochenul.M-am consolat cu ideea,am cumparat tot pentru refacerea motorului totul bine si frumos pana cand mecanicul a montat tot,a pornit masina la prima cheie motorul mergand super ok.A tot pornit-o si oprit-o de vreo 10ori pana cand s-a oprit singura si asa a ramas.Am pus testerul pe ea si nu ii da nicio eroare.A pus testerul si pe pompa de injectie si nu ii da nicio eroare.Motorina in filtrul ii vine,am pus contactul si am ascultat daca bazaie pompa din rezervor si este ok.Nu stiu ce sa ii mai fac.Orice idee este binevenita.Multumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.