Jump to content

Darcky2004ro

Members
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw E90 320D

Darcky2004ro's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Egr ul este curatat insa nu stiu daca merge cum trebuie..desi am inteles ca nu trage si scoate fum dacs nu merge..o bujie stiu sigur ca este arsa dar nu cred sa afecteze asta..a fost pusa pe 3 testere si singura eroare este acea bujie..stiu ca nu tre sa ma iau dupa consum in oras mai ales iarna dar chiar daca e un fiesel iarna mi se pare prea mult 14%..si nici afara nu mi se pare ok. Inainte de masina asta am avut un golf 3 1.8 benzina si manca 25% in oras si toata lumea spunea ca nu se poate si am gasit pana la urma ca avea preincalzitorul de benzina dus..l am schimbat si a scazut la 13 in oras si dupa ce am aranjat distributia a ajuns la 10..probabil si asta are ceva ascuns ce nu apare pe tester.. Stiu ca su cauciucurile influenteaza..amde vara 225 45 17..dar nu cred ca atat de mult..clar acuma trebuie bujiile si filtrele schimbate dar eram curios sa aud de la o pers cu motorul asta cat consuma in oras..
  2. Am schimbat pompa de apa si termostatul ca pierdea antigel deci asta scade clar..fum nu scoate deloc si pe tester mi a spus cineva ca injectoarele si turbina sunt in parametrii optimi si merge perfect..tuning eu nu i am facut si nu stiu cum sa verific daca are sau nu..stiu cu nu afecteaza bujiile consumul dar una este arsa deci trebuie sa le schimb. Egr ul l am desfacut si curatat dar nu am stiut cum se verifica daca lucreaza sau nu .dar am inteles ca ar scoate fum si nu ar trage deloc daca ar fi probleme din egr..si dupa cum spuneam masina merge asa cum trebuie..dar consumul nu se stabilizeaza deloc pe bc si nu scade de 14..si chiar nu merg foarte sportiv cu ea..chiar am incercat sa schimb sub 2000 sa vad daca se schimba ceva..chiar nu stiu ce as putea verifica..
  3. Nu are legatura cu incalzirea motorului..am mers destul de mult cu ea prin oras si se stabilizeaza consumul pe bc la 14..si chiar nu i am dat talpa pt ca am vazut ca papa mult..schimb pana in 2500 si mai mult de 60 in oras nu i am dat..nu ma astept la 8 in oras dar macar la 10..si a mai mers un prieten cu masina si a urmarit acul de consum instant si la fel a spus ca i se pare destul de mult..o sa schimb amblele filtre si bujiile dar am zis sa intreb poate a mai patit cineva si are o idee ceva..
  4. Chiar nu e nimeni cu model ca al meu sa imi spuna un consum ca sa stiu daca are sens sa mai caut defecte sau asta e cel normal?
  5. Salut baieti.Scuze daca deschid un topic care s a mai discutat dar sunt nou pe forum si nu prea stiu cum sa caut.Am cumparat de curand un 318d e90 din 2007 122cp.Am avut ceva probleme cu o mica scurgere de ulei dar am rezolvat insa mi se pare ca are consumul cam maricel.O am cam de o luna si inca nu am schimbat filtrele la ea si poate e de la asta dar am zis sa mai cer o parere.Am pus masina pe tester si singura eroare este o bujie defecta si urmeaza sa le schimb dar am inteles ca asta nu afecteaza consumul.A mai fost o eroare dar s a sters si scria ceva de fuel heater filter sau ceva de genul.Sa fie un preincalzitor de combustibil care sa afecteze sau tipul asta de masina nu are asa ceva? Nu am facut consumul de la plin la plin si nici nu am pretentia sa consume asa cum spune producatorul 8% dar in oras (Drobeta turnu severin carenu are un trafic foarte intens) calculatorul nu scade sub 14% si numai ce am facut un drum de exterior unde nu am depasit 120km/h si nu a scazut sub 7.Am urmarit si acul de motorina care scade destul de repede si acul de la consumul instant care creste in permanenta. Stie cineva sa imi dea un sfat?acesta ss fie consumul real al masinii?
  6. Si inca ceva..stie cineva..se da greu jos egr ul?ma gandesc ca poate este infundat si de aia sa traga greu masina..eu am vazut ceva pe net..dar nu m am uitat direct pe masina sa vad daca este la fel..am vazut la un 320d..oare si la 318 este la fel?se desfac 4 suruburi si un colier si se scoate si se curata..
  7. Nu prea am cum sa am sperante la despagubiri..a fost vina mea ca nu am verificat cum trebuie..intre timp revenind la subiect..am dat jos scutul si se pare ca pierde pe altundeva ulei..este o conducat mica din blocul motor ai am impresia ca pe acolo curge..sper sa nu fie blocul spart..clar trebuie sa ajung la un mecanic.problema este ca mi se pare ca nu trage deloc..adica ok are doar 122 de cai si se intinde la drum dar chiar asa sa nu aiba deloc demaraj mi se pare prea ciudat..de viteza am mers cu 180 cu ea si e ok..dar la demaraj mi se pare prea de tot..si cel mai nasol e ca nu stiu la ce mecanic sa merg cu ea ca nu prea se pricep astia prin Severin...
  8. Nu cred ca e vb de asta..din cate am vazut eu din turbina pleaca o teava care se continua cu un furtun care cred ca intra in intercooler..pe acolo curge..din pacate nu pot sa pun acum o poza..vreau sambata sa dau jos scutul si sa vad exact daca pe acolo curge.. Gmarius acum am 256 de mii la bord..deci este foarte posibil sa aiba mai mult daca spui ca la ultimul avea 250 000 .. masina este foarte intretinuta si chiar nu arata de km multi..dar cine stie..cel de la care am luat o mi a spus ca neamtul avea grija de ea si facea tot la service..dar multi spun asa doar ca sa vanda..sunt destul de multumit de masina si merge foarte bine..sunt dezamagit dupa ce am aflat ca are doar 122 de cai si eu imi doream 163 dar acum e prea tarziu..daca nu am fost capabil sa o verific cand trebuia..
  9. Nu pot vedea pozele..nu imi acceseaza linkul..gmarius iti spune cumva si cand avea aceasta ultima inregistrare?
  10. Si inca ceva..desi imi e cam frica de ce as putea afla:) daca pun Vin ul poate sa afle cineva si km reali sau alte detalii despre masina?cred ca ar fi destul de ok sa aflu tot ca sa stiu la ce sa ma astept.. WBAVC11030VE16175.asta este seria masinii..daca poate sa ma ajunte cineva cu detalii despre ea as fi foarte recunoscator..macar sa stiu daca are vreo 400 de mii sa o bag la vanzare:)
  11. Da din pacate exact asta s a intamplat si in cazul meu.Mie rusine sa spun ca mi am cautat masina de atata timp si nu am fost capabil sa verific seria masinii si m am luat dupa spusele unui samsar.din pacate acum nu mai am ce face.in concluzie am un 318d de 122 de cai in loc de 320d de 163 de cai ( m am lasat prea mult influentat de aspectul interior si exterior al masinii si am uitat sa verific ce era mai important..motorul .. cred ca o sa o pun si eu la vanzare pana la urma..dar dupa ce o sa rezolv problema cu scurgerea de ulei..sau ar mai fi varianta de resoftare dar sincer imi este frica sa nu afecteze motorul si sa nu pice mai repede..
  12. Pai tocmai ca nu stiu sigur daca e schimbat doar ca asa mi a zis cel de la care am luat o..e luata din Cluj masina si prostia a fost ca mi a placut asa de mult incat nu am verificat seria pe net si este foarte posibil sa ma fi mintit ca e varianta 320 de 163 de cai si defapt sa fie cea de 122 de cai si 318..acuma nu am actele la indemana si oricum este prea tarziu nu mai am cum sa o dau inapoi..trebuie sa ii rezolv problema cu scurgerea de ulei..
  13. Sper si la mine sa fie tot de acolo..nu am foarte mare incredere in cel de la care am cumparat o si sper sa nu fie o problema ascunsa si de aia sa o fi vandut.si mai am o nelamurire daca ma poate ajuta cineva..pe cartea de germania..pe brif..scrie la capacitate cilindrica 1995..iar pe cartea service si pe stalpul de la usa soferului scrie bmw 318.care ar fi explicatia?asa se face pe caroserie de 318 sau este o magarie ceva?
  14. Ok asa o sa fac.ma gandeam si la o curatare a intercoolerului si Egr ca sigur e murdar la 250 de mii de km..problema este ca nu stiu ce mecanic as putea gasi mai bun..eu sunt din Severin si nu prea am mare incredere in mecanicii de pe aici..
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.