Jump to content

popik1970

Members
  • Posts

    50
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    e90 lci

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

popik1970's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

12

Reputation

  1. Se inchide circuitul?! Stiam ca este continuu si trecerea cald/rece se face cu ajutorul clapetelor, poate gresesc...
  2. aici ai kitul cumparat de la mhs: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/174681-nu-o-pot-porni-nici-macar-deschide-masina/page__p__2479206#entry2479206
  3. cand intram intr-un forum ne gandim la cate lucruri noi putem invata si cu speranta ca putem fi ajutati, altfel mergeam pe varianta "servicii preplatite", ce este mai grav, ca platim dar nu stim ce primim
  4. Nu au voie sa faca replace, ei merg pe deviz,schimbare si gata. Referitor la test si resetare injectoare din ista, mai studiez cum sa ajung acolo, sunt in clasa I, abia invat alfabetul mai am pana pot citi o propozitie!!!
  5. da, pentru ca masina merge foarte bine. hai sa-ti spun ultima patanie cu mhs: apare martor in bord"filtru particule cu galben",aparea doar la 10' dupa ce porneam indiferent de viteza, turatie, trafic. merg la mhs pun baietii testerul si imi spun ca trebui sa schimb filtrul pentru ca este plin, motivand ca asa se duc la modelul acesta. masina mergea normal, isi facea regenerarea doar ca acel martor imi zgaria retina, dupa mai multe "citanii pe formuri si alte opinii in stanga/dreapta", am hotarat sa-l spal,zis si facut,rezultatul=acelasi, astfel am hotarat sa cumpar ista, m-am tot jucat pana i-am dat replace si ce sa vezi!!!!!?,s-a stins martorul si imi spune ca mai am VALABILITATE(durata de viata) 250k km, deci neamtul ne vinde alimente mai nou:). concluzia la "Mergi si reconditioneaza/cumpara toate injectoarele!" este ca nu ma mai incred in nimeni pana nu consider ca trebui sa schimb. zi frumoasa sa aveti!
  6. scuze ca nu am scris datele masinii, am mers pe print scren ca era detaliat. dupa ce le sterg, pornesc masina fac iar testul si imi apar iarasi, sunt permanente. la injectorul 1 am eroare de cand am cumparat masina, 11.2016 si 211.000 km. daca nu vedeam putina afumare la esapament nu ma deranja. ms! ps- acum am vazut, ai scris reseta, nu sterge
  7. Salut, am urmatoarea problema: mi-au aparut erori pe injectoarele 1,2 si 4, cat de grav poate fi,se pot rezolva in ista sau trebui sa merg cu masina in service? Masina functionaza normal, doar am vazut esapamentul putin afumat (nu negru ca atunci cand mergi cu furnalul dupa tine). Multumesc!
  8. la cate lanturi am avut in mana, sigur iti pot spune ca erau in parametri. patina care era rupta avea sant in ea, celelalte nu.
  9. Neata! Ca si pret distributie gasiti de la 800 pana la 2300/oem, fiecare hotaraste ce baga in masina lui.Eu am gasit patina de sus rupta dar ramasa pe pozitie, aveam bataie doar 5-10" la pornire in rest totul era ok. In urma demontarii lanturile, pinioanele si celelalte patine erau in parametri(parerea mea), masina avand 252 k.
  10. Ms, are o gaura fixa pe bolt și a doua gaura (cea de sus) alungitĂŁ .
  11. Salut, m-am apucat sa schimb distribuția și am urmĂŁtoare dilema... Patina din stânga jos este diferitĂŁ de cea de pe masina(adusĂŁ pe cod original) este ok asa, este cumva refĂŁcutĂŁ de bmw?
  12. https://www.magazinulcuscule.ro/scule/menghine-prese/yato/yt-22860-presa-hidraulica-8t-manuala-10-120mm
  13. Gata, acum astept sa am 18-20 grade si ma apuc de schimbat cablul
  14. salut, nu.ti trebui electrician o poti rezolva singur http://www.bmwclub.ro/forums/topic/174681-nu-o-pot-porni-nici-macar-deschide-masina/
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.