Salut, Ai rezolvat problema? Ai aflat care este cauza? Si mie, de ceva vreme a inceput sa mi se opreasca motorul in mers, din senin. Masina in cauza este un E90, din 2006, motor M47. Sunt zile cand mi se opreste o data, zile cand nu are nimic, sau am patit sa mi se opreasca si de 5 ori, la fel ca in cazul de mai sus, fara nici o eroare in bord. Mi s-a oprit in accelerare, in mers constant, sau decelerare. Cand simt ca a murit motorul, o scot la liber si ii dau iara start si porneste. O singura data am patit ca nu a vrut sa porneasca. A ramas pe automat vreo 10-15 secunde, pana am reusit sa trag pe dreapta. Noroc ca aveam vreo 60 la ora si din inertie am reusit sa o trag pe dreapta. Cand am oprit de tot,i-am dat iar start si tot nu a vrut sa porneasca. Am scos cheia din slot, am bagat-o iar si abia dupa a pornit, ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Astazi, am pus Deep OBD for BMW and VAG, pe DDE, cat permite el sa vezi. Eu am ales presiunea in rampa ceruta vs actuala, presiunea turbo ceruta vs actuala, tensiunea si nu mai stiu ce era pe acolo sincer, temperaturile inainte si dupa catalizator, presiunea atmosferica, temepratura carburantului, etc... Din (ne)fericire astazi nu s-a oprit motorul si nu am putut observa daca apare ceva ciudat pe valorile monitorizate. Ce am observat este ca presiunea actuala in rampa este apropiata de cea ceruta, indiferent de sarcina, fapt care ma face sa elimin din cauze pompa de inalta, nu? Presiunea de aer reala este mai mare decat cea ceruta, cu vreo 200 mbar, nu stiu de ce. Turbina a fost reconditionata acum 3 ani cand am cumparat masina. Tensiunea, in mers, oscileaza intre 13.8 si 14.3 V, ceea ce cred ca este ok, nu? Erori, cu INPA nu apar decat senzorul AUC si pompa de apa auxiliare, ambele in modulul JBBF. 00 JBBF OKAY 2 Error stored A6CF 61 A6D1 61 Oare ce credeti ca poate avea? Eu ma gandesc la doua posibilitati: - releul albastru de la DDE - modulul pentru EKP. Sincer mi-e si frica sa mai fac o depasire, sa nu ma lase balta cand sunt pe la jumatate sa fac ceva prostie. Pot verifica modulul pentru EKP? Ca releul ma gandesc sa il schimb. Multumesc mult!