Jump to content

kmrade

Members
  • Posts

    36
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

kmrade last won the day on July 1 2019

kmrade had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    E90 320d 2006

kmrade's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done

Recent Badges

6

Reputation

  1. Salut, Revin cu update. Spre fericirea mea bataia era de la injectorul 1. Dupa ce le-am adus de la verificat (nici macar curatate nu au fost, decat montate pe stand si testate - toate 4 ok, nr. 1 cu mici diferente dar departe de limite) si le-am montat inapoi bataia a disparut. Si valorile de corectii pe injectoare s-au schimbat drastic (intre 0,4 si 0,7). Multumesc pentru suport! Se poate inchide topicul.
  2. Salutare, Revin cu un update. @ADRIAN HD motorul e 1.6 nu 2.0 Bataia e de la injectorul 1. Din fericire am scapat usor. Aveam eroare de presiune insuficienta in rampa inalta care a disparut dupa schimbarea filtrului de motorina. Am facut bucati filtrul vechi sa vad daca este span sau urme si era curat. Pe tester valoarea la injecrorul 1 la relanti era de 1,9 - 2,0 si cand incepeam sa turez crestea si pana in 4,9 - 5,0. Am scos mufa de la injectorul 1 (bineinteles ca a inceput sa faca ca un tractor mergand in 3 :)) ) dar sunetul nu mai era, simuland aceleasi conditii in care era. Cu mufa pusa inapoi sunetul iar prezent. Luni le dau jos toate 4 si le trimit la verificat + reconditionat la care e necesar. Sper sa fie asa :) O sa revin cu update dupa ce fac chestia asta, sa ramana informatiile in caz ca cineva se mai confrunta cu aceeasi problema. Offtopic: nu reusesc sa ma conectez cu ISTA + si cablu K+DCAN la masina asta. O vede o data si apoi gata. Pe modelele E folosesc acelasi cablu si pot sa fac diagnoza atat INPA cat si ISTA. Pe seria F trebuie neaparat cablu ENET? M-am tot jucat cu setarile ediabas dar tot acelasi rezultat. Prima data o vede si apoi pa. V-ati confruntat cu asa ceva? Va multumesc pentru timpul acordat.
  3. Ziceti ca nu se merita investitia sa il repar?
  4. Salut, Tocmai ce am luat un seria 1 F20 din 2013 cu motorul de 1.6 116d 116CP. Din nefericire a aparut o bataie la motor, la pornirea de pe loc, fie fata sau spate in primii 5 metrii. Nu se aude la turatii de relati sau turatii superioare. Ati mai auzit asa ceva? Sa fie vreun injector? Sau bate ceva in motor? Va intreb ca sa nu ma apuc sa desfac motorul bucati degeaba. Urmeaza sa ii fac distributia + pompa ulei (am inteles ca la astea e bine sa schimbi pompa pe ulei odata cu distributia). Cel mai bine se aude la 00:19 Va multumesc pentru timpul acordat!
  5. Multumesc pentru raspuns! Oare as putea monitoriza cumva valorile date de acest senzor cu INPA sau alt program? Sa vad daca chiar el e de vina sau altceva. Am patit sa schimb piese care nu trebuiau si sa ajung sa cheltui de 10 ori suma pentru piesa care imi rezolva problema. Si senzorul respectiv am vazut ca e 800 lei pe original. Nu m-as arunca in cap pana nu-s sigur ca el e cauza.
  6. Salut, Ai rezolvat problema? Ai aflat care este cauza? Si mie, de ceva vreme a inceput sa mi se opreasca motorul in mers, din senin. Masina in cauza este un E90, din 2006, motor M47. Sunt zile cand mi se opreste o data, zile cand nu are nimic, sau am patit sa mi se opreasca si de 5 ori, la fel ca in cazul de mai sus, fara nici o eroare in bord. Mi s-a oprit in accelerare, in mers constant, sau decelerare. Cand simt ca a murit motorul, o scot la liber si ii dau iara start si porneste. O singura data am patit ca nu a vrut sa porneasca. A ramas pe automat vreo 10-15 secunde, pana am reusit sa trag pe dreapta. Noroc ca aveam vreo 60 la ora si din inertie am reusit sa o trag pe dreapta. Cand am oprit de tot,i-am dat iar start si tot nu a vrut sa porneasca. Am scos cheia din slot, am bagat-o iar si abia dupa a pornit, ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Astazi, am pus Deep OBD for BMW and VAG, pe DDE, cat permite el sa vezi. Eu am ales presiunea in rampa ceruta vs actuala, presiunea turbo ceruta vs actuala, tensiunea si nu mai stiu ce era pe acolo sincer, temperaturile inainte si dupa catalizator, presiunea atmosferica, temepratura carburantului, etc... Din (ne)fericire astazi nu s-a oprit motorul si nu am putut observa daca apare ceva ciudat pe valorile monitorizate. Ce am observat este ca presiunea actuala in rampa este apropiata de cea ceruta, indiferent de sarcina, fapt care ma face sa elimin din cauze pompa de inalta, nu? Presiunea de aer reala este mai mare decat cea ceruta, cu vreo 200 mbar, nu stiu de ce. Turbina a fost reconditionata acum 3 ani cand am cumparat masina. Tensiunea, in mers, oscileaza intre 13.8 si 14.3 V, ceea ce cred ca este ok, nu? Erori, cu INPA nu apar decat senzorul AUC si pompa de apa auxiliare, ambele in modulul JBBF. 00 JBBF OKAY 2 Error stored A6CF 61 A6D1 61 Oare ce credeti ca poate avea? Eu ma gandesc la doua posibilitati: - releul albastru de la DDE - modulul pentru EKP. Sincer mi-e si frica sa mai fac o depasire, sa nu ma lase balta cand sunt pe la jumatate sa fac ceva prostie. Pot verifica modulul pentru EKP? Ca releul ma gandesc sa il schimb. Multumesc mult!
  7. O sa ĂŽncerc sa pun tester-ul când mai face o faza de-asta. Ca dacĂŁ-l pun dupĂŁ ce ĂŽși revine nu ĂŽmi arata nimic legat de instrument cluster.
  8. La - 12 grade o pornit la sfert. Doar cât o stat pe buji. Nu cred ca e bateria problema. Are 2 ani vechime. Am pus Varta de 90 Ah.
  9. Salut, Când vine frigul apare problema din titlu. Se reseteaza ĂŽn continuu ceasurile de bord. Motorul funcționeazĂŁ, ma pot deplasa cu ea dar habar nu am ce viteza am, e pe ghicite ) Pot semnaliza dar clar nu vad indicatorii din bord și nici nu aud semnalul intermitent. ToatĂŁ chestia asta dureazĂŁ pana se ĂŽncĂŁlzește cât de cât ĂŽn mașinĂŁ. In tot acest timp navigația nu face figuri. Ați pĂŁțit careva ceva asemanator? Care ar putea fi cauza? Ceasurile sau modulul? Las un video sa ĂŽnțelegeți mai bine. Va mulțumesc!
  10. Salut, De ceva timp ma lovesc de urmatoarea problema: uneori nu mai vrea sa se incuie masina din telecomanda, doar mecanic. Am schimbat broasca din usa de la sofer deoarece era defecta, s-a ars motorasul care incuie descuie. Am luat una din dezmembrari, de pe un LCI, a mea fiind NON LCI. De functionat functioneaza, doar ca uneori pur si simplu nu mai vrea sa se incuie. Dupa ceva timp isi revine (si dupa ce o scutur un pic uneori). Ce credeti ca poate fi? Nu citeste bine magnetul care da semnalul de usa inchisa / usa deschisa? Sau? PS: Am uitat sa precizez ca atunci cand nu functioneaza da mesajul de usa deschisa la sofer.
  11. Compresia pe cilindrii? Ce vascozitate are uleiul? Nu face urat dupa ce se incalzeste? Daca scoti joja cu motorul pornit arunca stropi de ulei?
  12. Ziceai mai sus ca DPF anulat. Anulat si fizic si din soft, nu? EGR? Anulat?
  13. Nu stiu sigur daca da eroare sau nu. Poate e fisurata putin membrana senzorului si nu citeste vacumul corect. Mufa de la senzorul MAP are 3 fire: masa, plus si semnal. Poti sa incerci sa citesti tensiunea de pe firul de semnal pe masura ce accelerezi si s vezi daca tensiunea creste. La relanti cred ca ar trebui sa fie 1 - 1,5 V si pe masura ce accelerezi sa creasca. Daca e asa atunci e ok.
  14. Debimetrul de aer si senzorul MAP lucreaza in parametrii normali?
  15. Pai asa am facut pana la urma, da mi-o fost frica sa nu stric cumva fulia sau cureaua. )
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.