Jump to content

sandi

Members
  • Posts

    48
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW 118d

sandi's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

-1

Reputation

  1. Verifica sa nu fie frunze in grilele de scurgere de sub parbriz. Deschizi capota si in ambele parti sub parbriz in zona balamalelor le gasesti , au un gratar de plastic care retine frunzele. Curata aceste gratare astfel incat apa sa se poata scurge, poate de aici este problema ta.
  2. Pt reconditionat casete de directie hidraulice este o firma in Calan; se schimba totul in interior bucse, simeringuri inclusiv cremaliera daca este necesar. Ofera garantie 18 luni parca. Nu vreau sa se considere reclama, celor interesati le pot oferi nr. telefon. Eu am schimbat caseta la un audi A3, 780 ron parca a costat, in conditiile in care in alte parti cea mai ieftina am gasit la 1200 ron. Am fost la ei la firma, am luat o caseta reconditionata pe care o aveau pe stoc lasand o mica garantie si dupa ce am montat o pe masina am dus caseta mea defecta , recuperand garantia. Cred ca miscarea asta se poate face cu ajutorul firmelor de curierat,in felul acesta nu ramai cu masina imobilizata pana vine caseta ta reconditionata.
  3. https://www.autoemarket.ro/?lang=ro Incearca aici, au preturi mult mai mici fata de alti furnizori. Au produse jmj Polonia.
  4. E tiganie ce face ala acolo cu levierul. La e87 din 2005 exista un maner de care tragi din interior si deschizi. Manerul respectiv este situat chiar pe capac, si este destul de bine camuflat; in videoclip la inceput pana in secunda 15 se vede in capitonajul de plastic in partea dreapta o adancitura dreptunghiulara, cam asa ceva este la mine. In locasul respectiv este un maner de plastic legat la un cablu care atunci cand tragi de el deschide capacul. Verifica cu atentie capitonajul de plastic al capacului, manerul respectiv la mine este in partea dreapta.
  5. Sarcasm??? Dupa cate i-mi amintesc, honuirea se face la cilindrii neamovibili,de exemplu blocul motor de la ARO 243D care este din fonta.
  6. Daca cititi postarile mele anterioare si eu am fost genul ,,merge si asa". Se pare ca la BMW nu este chiar atat de simplu sa schimbi bateria. Pt cei interesati de schimbarea bateriei recomand sa accesati urmatorul link: [url=[url="https://www.youcanic.com/bmw/battery-replacement-diy]Aici este totul despre codarea, inregistrarea bateriei cat si alte lucruri utile.Cred ca se poate deschide link-ul.
  7. Teoretic asa se pare ca este corect, dar practic, in cazul meu nu a mai fost nevoie nici de inregistrare nici de codare.
  8. Cand am spus ca nu trebuie codata am spus din proprie experienta. In toamna am schimbat bateria cu o alta care avea aceeasi capacitate 80 Ah, dar curentul de pornire era mai mare de la 800 la 850 Ah. In timpul schimbarii efective a bateriei vechi cu cea noua, instalatia electrica a masinii a fost conectata la robotul de pornire. In momentul cand sa incercat codarea, pe calculator a aparut informatia , ca nu necesita codare intrucat bateria noua are acelasi amperaj 80 Ah, deci prin urmare nu s-a mai facut codarea. Mentionez ca nu am nici o eroare in bord, masina porneste f bine nu am nici o problema;intreaga operatie a fost executata in sevice.
  9. Daca are acelasi ah,(80 ah) ca cea veche nu este nevoie. Mare grija sa nu lasi instalatia electrica a masinii nealimentata cu curent, cand faci schimbul, folosesti o alta baterie, un redesor ceva. Altfel vei avea o multime de erori in bord.
  10. Ai grija cand inlocuiesti bateria. Instalatia electrica a masinii trebuie sa fie in permanenta alimentata cu curent(bateria de rezerva care o ai,o conectezi la masina sau un redresor)altfel vei avea o multime de erori in bord.
  11. Nu trebuia sa deconectezi bateria, decat dupa ce ai conectat instalatia electrica a masinii la o sursa de curent, o alta baterie sau robot de pornire. Daca inainte de a decupla borna nu ai avut nici o eroare semnalata in bord, nu te speria nu ai nici o defectiune la masina. Acum trebuie codata bateria din nou pe masina. Bafta.
  12. CatalinP banuiesc ca tu mi-ai dat -1. Nu pot recomanda alt site, dar pot relata experienta mea cu Www.autodna.ro. In raportul cumparat de la ei nu s-au regasit chiar aceste informatii: kilometrii, accidente cat si alte informatii de interes pt. orice potential cumparator sau chiar posesor de auto in cazul meu. In urma criticilor care le-am adus pe site-ul lor,cat si pe alte site-uri am primit un mail de la ei in care se ofereau sa-mi genereze un alt raport GRATIS pt. un alt VIN auto, oferta careia nu i-am dat curs. In momentul de fata nu mai pot posta nici un comentariu atat pe site-ul lor cat si pe Facebok ; m-au blocat. Pt. cei interesati de un raport de la Www.autodna.ro , vedeti comentariile la adresa lor pe facebok, nu va lasati pacaliti de rapoartele foarte concludente postate de iei pe facebok sau alte site-uri. Deci CatalinP ar trebui sa-ti revizuiesti comentariul la adresa mea.
  13. In raportul platit de la Www.autodna.ro n-ai sa vezi nr. de kilometrii si accidentele masini. Nu recomand.
  14. Daca erau temperaturi sub 7 grade, verifica bujiile si releul bujiilor. S-ar putea sa ai ceva bujii arse sau releul defect.
  15. Nu cred ca este volanta. Eu am schimbat-o. La mine se auzea un zdranganit metalic dupa ce se incalzea, la relanti cu pedala de ambreiaj libera. La plecarea de pe loc atat inainte cat si in spate se auzea un sunet mai infundat, un fel de bataie gen ,,tup tup tup''.In mers nu aveam absolut nici o problema. Am schimbat tot chitul de ambreiaj,cu toate ca era defecta decat volanta.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.