Am schimbat bujiile si bobine inducție. Am mers 1400km cu ea și uleiul e la level maxim...Poate nu i-a plĂŁcut "fostul" ulei. Nici o avertizare in bord, l-am verificat mereu și stĂŁ la lvl max. A rĂŁmas zgomotul "tick" de la relanti și ture mici. Ăntreruperea e fix la 2600rpm, doar acolo mi se ĂŽntâmplĂŁ. Am fost la Bavaria in Militari și mi-au zis cĂŁ e distribuția de vinĂŁ, zgomotul fiind de la lanț. Mi se pare imposibil sĂŁ se audĂŁ atât de rĂŁu sau in felul ala, mai degrabĂŁ simt ca mi-au zis asta sa scape de mine. Intrebat 3 mecanici, toti pĂŁreri diferite. Aparent prea puțini cunosc cu adevĂŁrat motorizarea asta. VĂŁ mai țin la curent. Când o pornesc la rece ĂŽmi sta undeva la 1200 rpm si "tzacanitul" NU se aude. Abia dupa vreo 20-30 sec pânĂŁ cand scade puțin in ture, apare și zgomotul. DacĂŁ era lanțul de la distribuție, nu fĂŁcea și imediat la rece? Mai ales atunci!