Jump to content

Diver

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Constanta

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318d

Diver's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Salutare din nou, deci... Am schimbat furtunele vacuum și am curĂŁțat senzorul MAP și masina "și-a dat drumu". Trage din nou. Mulțumesc
  2. Deci pana la urma ce dimensiuni de furtun vacuum trebuiesc la e90?
  3. Salutare. Dețin un 318d, e90, n47 din 2009 și am o problema foarte serioasa și enervanta. Acum vreo 3 ani am schimbat distribuția la un service destul de cunoscut. Toate bune și frumoase pana când am condus-o, am simțit ca mașinĂŁ numai avea putere ca ĂŽnainte, m-am reĂŽntors la service, le-am spus problema, au pus-o pe tester dar nimic deosebit, doar pe la Egr o eroare pe care au rezolvat-o ei curĂŁțând egrul. Ei, de fapt, ĂŽnainte de distribuție au schimbat termostatul, supapa de vaccum și furtunele de vaccum fiindcĂŁ erau distruse. Apoi dea lungul timpului am schimbat debitmetru apoi și calculatorul de motor deoarece era fizic stricat, o piesa arsĂŁ ceva de genul. BineĂŽnțeles nici o schimbare, mașinĂŁ merge dar fĂŁrĂŁ vlagĂŁ. De curând am fost la Bavaria din nou la un tester. RĂŁspuns 90% șanse sa meargĂŁ bine dacĂŁ schimb calculatorul deoarece cel care este pe mașinĂŁ este de seria 1. Uitându-mĂŁ pe net calculatorul de seria 3 se potrivește și pe seria 1 și invers. Chiar numai știu ce sa fac. VĂŁ rog mult sa ĂŽmi dați ceva sfaturi. Mulțumesc
  4. Salutare. Dețin un 318d, e90, n47 din 2009 și am o problema foarte serioasa și enervanta. Acum vreo 3 ani am schimbat distribuția la un service destul de cunoscut. Toate bune și frumoase pana când am condus-o, am simțit ca mașinĂŁ numai avea putere ca ĂŽnainte, m-am reĂŽntors la service, le-am spus problema, au pus-o pe tester dar nimic deosebit, doar pe la Egr o eroare pe care au rezolvat-o ei curĂŁțând egrul. Ei, de fapt, ĂŽnainte de distribuție au schimbat termostatul, supapa de vaccum și furtunele de vaccum fiindcĂŁ erau distruse. Apoi dea lungul timpului am schimbat debitmetru apoi și calculatorul de motor deoarece era fizic stricat, o piesa arsĂŁ ceva de genul. BineĂŽnțeles nici o schimbare, mașinĂŁ merge dar fĂŁrĂŁ vlagĂŁ. De curând am fost la Bavaria din nou la un tester. RĂŁspuns 90% șanse sa meargĂŁ bine dacĂŁ schimb calculatorul deoarece cel care este pe mașinĂŁ este de seria 1. Uitându-mĂŁ pe net calculatorul de seria 3 se potrivește și pe seria 1 și invers. Chiar numai știu ce sa fac. VĂŁ rog mult sa ĂŽmi dați ceva sfaturi. Mulțumesc
  5. Mașina a fost luata de soția mea, eu eram plecat din țarĂŁ. Ea nu și-a dat seama. Ei au spus ca lipsește puterea dar nu din vina lor.
  6. Am fost la ei imediat când am simțit ca mașinĂŁ nu trage și nu au gĂŁsit nimic ĂŽn neregula. Am ĂŽnțeles de la alții ca nu este pusa distribuția la punct, are niște reglaje mai complicate.
  7. BunĂŁ seara, dețin un e90 318d din 2009 și va rog sa ma ajutați cu aceasta problema. DupĂŁ ce am schimbat distribuția numai trĂŁgea la fel ca ĂŽnainte. Lipsa putere. Din momentul acela am umblat cu masina la toți mecanicii. Nimeni nu știe ce are. Am curĂŁțat egr, am schimbat debitmetru, supapa de vaccum, schimbat doua injectoare, schimbat senzor admisie și nimic. Tot nu trage, masina merge lin. Ce sfaturi ĂŽmi dați? Va mulțumesc.
  8. Salutare!!! Va rog sa imi da.ti un sfat, pe un E90 am comandat un set de jante jr21 pe 18,fata 8,5J si spate 9,5J ET 35.Ce cauciucuri imi recomandati? Am inteles ca merg 225.40.18 si 255.40.18..... E ok? Mersic
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.