Jump to content

MihaiSSS

Members
  • Posts

    47
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sibiu

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320d E90 M47

Recent Profile Visitors

3748 profile views

MihaiSSS's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

5

Reputation

  1. Si mie la erorile de bec ars imi arata peste 500.000 de km. Iar legat de eroarea de la pompa auxiliara si la mine apare de aproape un an, dar nu am avut pana acum probleme cu incalzirea in habitaclu, se incalzeste chiar repede si butonul de REST functioneaza fara probleme. Daca o schimbi scrie te rog aici cat te-a costat.
  2. Sigur e termostatul, da. Poate doar ai impresia ca baga caldura corespunzator, nefiind asa frig afara.
  3. Nu trecea de 60 de grade desi erau 25 de grade afara. Ca sa vezi daca e ala mare defect cand e rece motorul intri in meniul ala secret din bord sa vezi temperatura, pornesti motorul si verifici furtunul acela gros ce iese din motor si intra in radiator; daca ala se incalzeste si temperatura din bord nu a trecut nici macar de 50-60 de grade e clar ca termostatul principal e defect si nu mai inchide. Dar cum au zis si colegii, cel mai bine le schimbi pe amandoua si ai liniste.
  4. Pentru inceput schimba termostatul defect si dupa o sa-si faca regenerare singura. La fel am patit si dupa schimbarea termostatului ( la mine a fost cel principal de vina) a pornit si regenerarea.
  5. Salut, am si eu problema asta, imi intra controlul tractiunii in curbe la dreapta si pe drum denivelat. Nu am apucat inca sa dau rotile jos sa verific senzorii, dar in cazul in care este rulmentul de vina ( capacul acela) cam cat de complicat este sa-l schimbi si cat te-a costat operatiunea? Mersi.
  6. Creste putin consumul instant si o simti ca trage mai greu, plus ca evacuarea se incalzeste mai tare ( nu poti tine mana in spatele tobei de esapament). Cel putin asa se manifesta la mine - E90 320d M47 2007.
  7. Atunci scuze, eu credeam ca are aceeasi masina ca a mea ( m47) si de aceea am intervenit. Sper ca s-a lamurit colegul.
  8. Oricum te suna cei de la piese inainte sa trimita comanda sa te intrebe de VIN, cel putin in cazul meu asa au facut de fiecare data la comenzi (autokarma) si s-au potrivit piesele mereu.
  9. Cauta pe site-urile de piese " Ventil aerisire baie ulei". Eu ala stiu ca e filtrul epurator, l-am schimbat acum o luna. Daca nu gasesti da-mi PM si-ti trimit link-ul direct, nu postez aici sa nu se considere reclama.
  10. Si eu am avut problema ta, nu-mi citea toate modulele si nu aveam acces la toate functiile din ISTA-D, incearca cu o versiune mai noua de tool, eu am incercat vreo 3 pana mi-a mers cum trebuie. Vezi aici: My link
  11. Bine ca ai descoperit problema. Daca antigelul are ceva vechime (2 ani) si tot umbli pe acolo ai putea sa-l schimbi si ala, oricum jumatate o sa curga din motor si va trebui recuperat/completat.
  12. De unde ai luat injectorul si cat % a fost reducerea cu injectorul vechi la schimb? Sau nu iti face nicio reducere??
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.