Jump to content

bogdanx

Contributors
  • Posts

    164
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

bogdanx last won the day on July 17 2022

bogdanx had the most liked content!

About bogdanx

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti

Contact Methods

  • Yahoo
    dice66og

Previous Fields

  • Masina
    in cautare

Recent Profile Visitors

7418 profile views

bogdanx's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Contributor 2024 Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

149

Reputation

  1. Din pacate nu am cum sa te ajut, nu cunosc mecanici, cel putin nu prin Bucuresti, eu l-am facut singur.
  2. La M54 dimensiunile standard 1,2 - 1,5 - 2 - pt toate modelele B30, B25, B22(aici difera diametrul) La M52 dimensiunile standard 1,5 - 1,5 - 2 la mine au mers fara modificari, fara schimbat piston.
  3. La M54, la fel ca si la N52 consumul exagerat de ulei se datoreaza designului segmentilor de ungere(Oil Scraper Ring). Vrei sa scapi de consum de ulei, daca motorul e in stare ok, uzura e in parametrii, schimbi segmentii si o sa fie ok. Ai doua optiuni de schimb: 1. Segmentii revizuiti de la Mahle, poza de mai jos. 2.Segmetii de la M52, doar ca trebuie sa cumperi set nou de segmenti M54, plus set nou M52 si sa folosesti Compresie 1 si 2 de la M54 si ulei de la M52. Eu am pus segmenti revizuiti pe M54B25 al meu si in cei 30000km facuti de atunci nu am avut probleme. Vechi: Nou:
  4. isi marcheaza teritoriul pe masina ta... Am si eu o problema de genul cu geamul de la un demisol... iar eu m-am gandit sa pun un glade fas-fas d-ala cu senzor sa porneasca in momentul in care vede miscare, ori se sperie, ori o sa fie parfumata. in rest, am mai citit sa dai cu coaja de portocala, usturoi sau o pandesti si dai cu furtunul de apa dupa ea cand e sus.
  5. In functie de cum ies masuratorile la bloc/chiulasa/portofel si eu as recomanda sa cauti un motor sh decent, iar daca ai de gand sa pastrezi masina mai mult timp, sa il refaci pe acela. O sa fie mai greu, recomandarea e sa gasesti undeva unde te lasa sa faci test de compresie/leakdown eventual cumperi un boroscop si vezi starea prin cilindrii. Cred ca din cauza recilcurlarii gazelor + injectie directa, se strange mult carbon la supape, in pistoane unde stau segmentii, iar asta compuse duc la uzuri premature. Sa incerci sa masori gap-ul la segmenti, sa vezi ce uzura au. Piston ring end gap: Top 0.150-0.300 mm Second 0.200-0.400 mm
  6. Poti incerca sa verifici daca ai continuitate de la pinii mufei care se conecteaza la senzor, la mufa ecu-ului, doar ca trebuie sa ai schema electrica sa identifici pinii. Eventual sa faci asta si la ceilalti senzori. Plus sa verifici daca au ground cum trebuie. Link cu manualul aici
  7. Si link unde gasesti mai multe informatii: https://workshop-manuals.com/bmw/3_series_e90/320i_n43_sal/3_technical_data/11__engine_(n43)/0__engine_general/1_td__engine_in_general_n43___b20/
  8. Vezi ca ai amestecat piesele si nu e clar, avem senzor axa cu came si senzor arbore cotit, la care te referi? (presupun ax came, dar sa fie clar.) Ca si mod de diagnoza, poti incerca sa scoti din senzori, deconectezi cate unul si sa vezi daca se modifica ceva cu el scos. Pasul doi, verifica instalatia electrica, in special ground-ul, am mai citit pe undeva simptome similare dar la un motor mai vechi si aparent era de la un ground intrerupt. Spre exemplu, daca ii scoti senzor de temperatura, si el nu stie daca e rece sau cald, poate revine la mersul "normal" cand e rece. In felul asta poti identifica daca problema se manifesta doar cand intra in closed loop si motorul functioneaza in baza senzorilor nu in modul prestabilit la rece.
  9. Uite aici link: https://www.autopieseonline24.ro/oen/17137639023 Part number-ul este 17137639023 - de la 320d M47N
  10. Daca nu deschide ori e defect, ori deschide la presiune prea mare, eu zis sa iei altul nou. Vezi ca se gasesc busoane cu diferite presiuni de deschidere.
  11. Vezi ca exista o articulatie intre coloana volan si caseta. Are o cruce cardanica si e posibil sa fie cauza. Trebuie sa o dai jos si sa vezi daca se misca usor, fara jocuri. Daca se blocheaza in anumite pozitii sau merge mai greu, o sa fie nevoie sa o schimbi/reconditionezi daca gasesti unde.
  12. Ai scos cardanul? Daca da, l-ai scos cu totul sau doar jumatate? Cand ai montat bucsile, ai verificat sagetile de pe ele? Orientarea lor e importanta.
  13. Felicitari! Sa o stapanesti sanatos! Pentru bujii: https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1531734 Legat de trimuri, investigheaza daca ai optiuni sa faci cu hidrotransfer. Eu am luat masina cu trimurile originale s438 dar erau facute un fel de brown carbon cu hidrotransfer, rezista bine si arata foarte ok. De asemenea la motor, daca nu s-a facut, fiind injectie directa, intereseaza-te de o curatare a carbonului pe partea de admisie/supape.
  14. HID = High Intensity Discharge - De regula un Balast xenon lucreaza pe la 25000 Volti, de unde "High intensity" iar "Discharge" este plasma (arcul) care se face in gazul inert si generaza lumina.
  15. Este destul de vechi acest film, dar avand in vedere ca nu se schimba legislatia asa des, poate inca sunt de actualitate multe din aceste informatii. Nu stiu daca a mai fost postat, dar il las aici, poate ajuta. PS. Daca e in categoria gresita, imi cer scuze!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.