salut membri ai forumului, nu am mai scris de mult pentru ca am lasat-o asa sperand ca se va agrava situatia si iasa in evdenta problema. dar tot asa face si acum, motorul porneste "la sfert" cum se zice si la rece si la cald dar daca e frig afara (maxim 0 grade sa zic) dupa pornire nu sta la relanti tre sa il tin din acceleratie aprox 30 sec, daca afara e putin mai cald sta la relanti dar tremura(ca si cum ar merge in 4-5 cilindri) cam tot asa 30 sec ,dupa care sta ok la relanti pe loc. acum da eroare pe bank 1 si bank 2 cu benzina in exces. chiar si in mers sa fie in o anumita treapta de viteza la turatii pana in 2000 de ture masina se accelereaza singura adica daca iau piciorul de pe acceleratie urca singura pana pe la 2000 de ture dupa ce a ajuns acolo scade singura ca si cum as lua eu piciorul de pe acceleratie, iar daca o scot din viteza si o las sa mearga oscileaza intre 1300-1400 si 2000 ture pana cand se opreste roata pe loc. o alta dilema la care uni spun ca asa trebe altii spun ca nu e ok este ca pe loc daca o turez cand revine face un hop de 1 secunda la acele 1330-1400 de ture dupa care coboara la 750 si sta acolo daca e masina pe loc. multa lume zice ca trage aer fals pe undeva dar daca e asa de ce trage doar cand se invarte roata si totul se intmpla intre 1300-2000 de ture? eu ma tot gandesc sa nu fie vreo supapa de aer sau altceva care lucreza doar la turatii mici .