Jump to content

Camorra

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 318i

Camorra's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Se pare ca ma lasat de tot, si-a pierdut din putere si oscileaza la relantii destul de mult. O sa-l montez pe cel sh si daca persista il cumpar nou. La ulei o sa trec pe Aral High Tronic 5w40, pe care il folosesc in alta masina de 5 ani fara probleme, Motul X-cess 8100 nu prea ma satisfacut, in primi 2000-3000km a fost ok, acum se aude motorul ciudat.
  2. Salut, cu motorasul VVT am rezolvat cu 2-3 lovituri usoare in el cu capul de plastic al surubelnitei, acum pe tester mai ramane doar erori cu senzorul eccentric. Sunetul dupa 2600 de ture persista inca. Preventiv am cumparat un motoras VVT sh si il montez daca erorile reapar. Am pus mai sus toate erorile care apar pe tester, aceleasi erori apar dupa fiecare stergere. O sa verific in weekend si ECU.
  3. Puteti sa inchideti topicul, o sa schimb si VVT-ul si senzorul eccentric. Multumesc pentru numeroasele raspunsuri.
  4. Multumesc pentru raspunsuri, am presupus ca e gresit uleiul ales, initial am vrut 5w30, deci pot merge linistit pe asta? Chiar daca are norma LL-98? Problema suparatoare este, trebuie schimbat motorasul VVT din erorile alea? Sau daca sa mai confruntat cineva cu ele sa-mi spuna mai exact ce inseamna?
  5. Salut, de o vreme incoace mi se tot aprinde "check engine", am pus INPA pe el si da 9 erori, 7 legate de sistemul VVT, din ce mai tin minte si am notat sunt urmatoarele: Erori: 2A70- Error curent plausibility; 2A6B- VVT Emergency; 2A63- VVT Actuator monitoring; 29E7- LR - Adaptation Additive PerTime (BANK1); 2D0F- Hot Film Air Mass Meter; 2A5D- VVT Sensor Plausibility; 2F9E- Thermical Oil Level Sensor; 2A67- VVT Internal Fault Cele care persista dupa stergere erori sunt 2A5D si 2A67. Inainte INPA putea sa se conecteze la sistemul VVT pentru testare/adaptare motoras, acum apare ca exista o eroare in sistemul VVT si nu se mai poate conecta. A doua problema, cand e motorul este incins, mers bara la bara etc, se aude un sunet gen de curea, cum se aude la unele masini scartaitul ala de curea dar nu asa pronuntat, numai dupa 2600 de ture, care dispare cand ajunge la un moment dat sus i ture si apoi cand scade iar revine, cand motorul este rece nu se aude nimic, de exemplu dimineata nu se aude chiar daca se incalzeste, daca plec cu ea pe canicula cum ajunge la 90 de grade incepe sunetul. Ma gandesc ca sunetul vine de la motoras, cureaua de accesorii este ok, rolele ok, poate chiar si uleiul sa fie prea subtire si sa se dilate? Ulei Motul 8100 X-cess 5w40, LL-98. Masina merge normal, consuma normal, nu ma limiteaza in ture. Vreau sa cumpar motorasul VVT, dupa codul 11377548387, am gasit nou Siemens-VDO la 524lei si 1096lei BMW, a doua piesa care vreau o schimb este eccentric shaft sensor, am gasit foarte mult ulei in el, la pini unde intra mufa, firma tot VDO, 972lei. Motor N46B20A, 1995cmc, 143cp, an 2004, 4 usi. Ulei in motor 5w40 Motul 8100 X-cess LL-98, ma gandesc ca trebuia LL-04. Multumesc anticipat.
  6. Salut, de o vreme incoace mi se tot aprinde "check engine", am pus INPA pe el si da 9 erori, 7 legate de sistemul VVT, din ce mai tin minte si am notat sunt urmatoarele: Erori: 2a6b, 2a67, 2a59 legate de vvt; 29e7 LR-Adaption additive per time (Bank1); Cele care persista dupa stergere erori sunt 2A5D si 2A67 Unele mai sunt legate si de alimentare curent VVT, inainte INPA putea sa se conecteze la sistemul vvt pentru testare/adaptare motoras, acum apare ca exista o eroare in sistemul vvt si nu se mai poate conecta. A doua problema, cand e motorul este incins, mers bara la bara etc, se aude un sunet gen de curea, cum se aude la unele masini scartaitul ala de curea, dar numai dupa 2600 de ture, care dispare cand ajunge la 4000-5000 si apoi cand scade iar revine, cand este motorul este rece nu se aude nimic, de exemplu dimineata nu se aude chiar daca se incalzeste, daca plec cu ea pe canicula cum ajunge la 90 de grade incepe sunetul. Ma gandesc ca sunetul vine de la motoras, cureaua de accesorii este ok, rolele ok, poate chiar si uleiul sa fie prea subtire si sa se dilate? Ulei Motul 8100 X-cess 5w40, LL-98. Masina merge normal, consuma normal, nu ma limiteaza in ture. Vreau sa cumpar motorasul vvt, dupa codul 11377548387, am gasit nou Siemens-VDO la 524lei si 1096lei BMW, a doua piesa care vreau o schimb este eccentric shaft sensor, am gasit foarte mult ulei in el, la pini unde intra mufa, firma tot VDO, 972lei. Motor N46B20A, 1995cmc, 143cp, an 2004, 4 usi. Ulei in motor 5w40 Motul 8100 X-cess LL-98, ma gandesc ca trebuie LL-04. Multumesc anticipat. Daca am postat unde nu trebuie si este gresit, se poate muta la Probleme Tehnice, acum am observat sectiunea.
  7. Multumesc pentru raspunsuri.
  8. Mersi pentru raspuns, dar eu am N46B20A, nu N42, N42 cred ca are, dar vad ca N43, N45 si N46 nu au, an 2004+, este vizibil de afara? Nu am probleme cu masina. Probabil ca are si asta. Nu stiu cat de corect este wiki. https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N46
  9. Salut, am achizitionat recent un e46, 318i, 143cp, din 2004, cod motor N46B20A, intrebarea mea este, acest motor are ValveTronic? Conform Wiki si altor site-uri se pare ca nu, alaturi de motoarele N45 si N43, doar modele N42 vad ca au, dar nu stiu sigur. Multumesc in avans !
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.