Salut, de o vreme incoace mi se tot aprinde "check engine", am pus INPA pe el si da 9 erori, 7 legate de sistemul VVT, din ce mai tin minte si am notat sunt urmatoarele: Erori: 2a6b, 2a67, 2a59 legate de vvt; 29e7 LR-Adaption additive per time (Bank1); Cele care persista dupa stergere erori sunt 2A5D si 2A67 Unele mai sunt legate si de alimentare curent VVT, inainte INPA putea sa se conecteze la sistemul vvt pentru testare/adaptare motoras, acum apare ca exista o eroare in sistemul vvt si nu se mai poate conecta. A doua problema, cand e motorul este incins, mers bara la bara etc, se aude un sunet gen de curea, cum se aude la unele masini scartaitul ala de curea, dar numai dupa 2600 de ture, care dispare cand ajunge la 4000-5000 si apoi cand scade iar revine, cand este motorul este rece nu se aude nimic, de exemplu dimineata nu se aude chiar daca se incalzeste, daca plec cu ea pe canicula cum ajunge la 90 de grade incepe sunetul. Ma gandesc ca sunetul vine de la motoras, cureaua de accesorii este ok, rolele ok, poate chiar si uleiul sa fie prea subtire si sa se dilate? Ulei Motul 8100 X-cess 5w40, LL-98. Masina merge normal, consuma normal, nu ma limiteaza in ture. Vreau sa cumpar motorasul vvt, dupa codul 11377548387, am gasit nou Siemens-VDO la 524lei si 1096lei BMW, a doua piesa care vreau o schimb este eccentric shaft sensor, am gasit foarte mult ulei in el, la pini unde intra mufa, firma tot VDO, 972lei. Motor N46B20A, 1995cmc, 143cp, an 2004, 4 usi. Ulei in motor 5w40 Motul 8100 X-cess LL-98, ma gandesc ca trebuie LL-04. Multumesc anticipat. Daca am postat unde nu trebuie si este gresit, se poate muta la Probleme Tehnice, acum am observat sectiunea.