Jump to content

Bulyzaur

Members
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E92 320i N43

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Bulyzaur's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. vedem maine valorile reale, in sarcina... deja mi-am facut lista de cumparaturi... injectoare si pompa, ma astept la ce e mai rau..
  2. Concluzie.. bobina noua arsa iarasi... Schimbat bobina, schimbat bujii, schimbat senzor nox, masina s-a schimbat, dar ezita la accelerari bruste... Compresia perfecta Luni se verifica fiecare injector in parte, corectiile, si presiunea in pompa de inalte...
  3. Imi pare rau pentru posturile multiple, dar nu pot edita... mirosind esapamentul, vine un miros puternic de benzina, iar "range-ul", a scazut in 2 km, de la 140km, la 110... poate fi un indiciu bun ptr cine cunoaste... Deci, din ce am citit pe net in ultima perioada, as tinde sa elimin urmatoarele: Valva PCV, e ok, am scos capacul de la ulei, face vid, e ok.. Aer fals (e posibil, dar de ce miroase asa rau a benzina) Nu consuma ulei/apa, deci garnitura chiulasa zic ca e ok.. Porneste impecabil la -6 grade, si -9 grade, la sfert, deci compresia zic ca e ok.. Maine dupa ce schimb bobine, bujii si senzor nox, revin cu impresii.. Mai raman doar injectoarele de schimbat... Pana acum, masina tremura putin la rece, dupa 2km mergea perfect.. fluctua ralantiul putin, dar era ok, consumul cam maricel, dar in limite zic eu..., ocazional misfire cil2.. bimmer au swapat bobinele bujiile si injectorul de pe 2, eroarea ramanand pe 2.. Dar chiar si asa, cand primea eroarea de misfire, masina tremura putin mai tare, dar isi revenea.. Astazi dupa ce am primit misfire si pe 3, masina a luat-o razna complet.. tremurat rau de tot, din toti rarunchii, acceleratie moarta, abia daca ating 100km/h in vit 3...eroarea nu se mai stinge, ramane aprinsa, ralantiul cade la 490-500rpm, urca, iar cade, si tot asa... se aude ca un diesel, si parca merge in 2 pistoane...
  4. A ajuns senzorul Nox, maine il schimb, impreuna cu bobinele si bujiile.. Astazi mergand incet in spatele masinii de gunoi, am luat dintr-o data misfire si pe 3, si masina a inceput sa tremure grav si sa traga intrerupt rau... ralantiul se duce pana la 500rpm, si fluctueaza acul mai rau decat inainte... sunt disperat..
  5. Enders, oamenii par sa stie ce fac, au tot ce le trebuie, pentru orice operatiune, si sunt destul de ok, ca si serviabilitate, primire, chiar te simti posesor de bmw cand te duci la ei, dar imi da putin impresia ca desi ai un defect... major sau minor, ei stiu exact ce are masina, dar incearca sa te tina cat mai mult pe la ei, schimband cu totul alte lucruri inaintea lucrului care chiar trebuie schimbat... Poate ma insel, poate sunt nebun, dar mi-e greu sa cred ca o masina super intretinuta, cu care a mers un "batranel", apoi un "avocat", care a avut casco 6 ani, toate service-urile din 5000 in 5000 km, doar la bavaria, cu injectoare noi, piese noi, toate schimbate doar bavaria si doar originale, sa o cumpar cu chiulasa fisurata (asa cum spun ei ca ar putea fi) e strigator la cer... nici nu neg ca s-ar putea intampla, ca poti sa te duci pana la mare un drum sa o ti numai in 7000 ture si sa se intample si asta, desi, omul de la care am luat-o nu mi-a dat deloc senzatia ca ar depasi 130km/h pe autostrada sincer..
  6. daca ramane uda sau nu, habar nu am, ca nu am scule acasa sa le scot.. dar revin cu un mic update... cam de 3 zile, nu am mai primit nici un misfire, singura eroare care o primesc este P122E... care sincer habar nu am ce este, P122F era nOx sensor, 122E, din cate am sapat, ar fi TPS-ul... throttle position sensor... acum, sa vedem la diagnoza poate citeste ELM-ul meu prost, si e defapt tot 122F, dar el il scrie 122E... P.S. : imi aduc aminte, cand am fost la bimmer prima data, si i-am schimbat bobina de pe cil2, bujia era neagra jos, dar baiatul a zis ca e ok... era destul de neagra... P.S. 2: intr-una din zilele trecute, mi-a pornit putin greoi dimineata... cam la a 5-a invarteala... ciudat, pentru ca ea de altfel porneste la sfertul sfertului mereu... si nici nu fusese mai frig afara, sa zici ca "pierde compresie si la frig nu mai porneste..", dar nici prea linistit nu pot sa stau, pentru ca daca ar fi sa zic ca buba mare e senzorul nox, ok, tremura, face figuri, da misfire, dar nu cred ca are legatura senzorul nox cu pornirea la rece... MASINA FANTOMA ! ~X(
  7. Ma lupt si eu cu problema asta la un 320i 170cp, momentan schimb doar senzorul nox, ca imi da eroare... mecanicii mi-au zis acelasi lucru, dupa ce au schimbat injectoarele intre ele, ca, sa nu fie ceva din chiulasa... sa vedem dupa senzorul nox cum face... la mine e pe cil 2...
  8. Interesant proiect... imi plac e46-urile la drift... dar nu sunt cam grele?.. Daca ai nevoie de garaj bun am si eu niste baieti cu proiecte destul de mari..
  9. Senzorul eu l-am comandat cu 1840 lei.. sper sa vina intre craciun si revelion... Am deja 2 bobine noi, odata cu senzorul, am comandat si set bujii oem... sa vedem... Condensul este pe esapament dar dispare complet dupa incalzire
  10. Nu sunt genul de om care repara masina pe forum, platesc daca e nevoie, doar ca simt oarecum ca baietii de la bimmer stiu exact care este cauza, si ma lasa sa schimb alte zeci de lucruri, inaintea piesei respective... de pilda, senzorul nox, se stie ca pe la 100,120k km, moare, clar... eroarea o am... de ce nu mi-au spus de el? Sa il schimb? Si cauta alte kkturi inaintea lui?.. de-asta va intreb si pe voi, ca de schimbatori de piese sunt satul... o sa fac si un test de compresie totusi, sa dorm eu linistit... apropos, asta seara, am urmarit un timp mai indelungat "condensul", care la pornire este putin mai mult, iar dupa ce se incalzeste, scade considerabil, aproape de zero... daca era chiulasa fisurata sau garnitura, banuiesc ca era prezent continuu... nu stiu, zic si eu... Tare complicate au devenit masinile astea dr la dacie incoace... la dacie cu 2 chei, o reglabila si un 15, o desfaceai toata si o faceai la loc in 4 ore...
  11. Aer fals aer fals, dar p0302 ?? Nu suna a aer fals
  12. P0302 si P0122E, inainte acest P0122E, era P0122F... acum si-a schimbat ultima litera ) Senzorul l-am comandat deja, sper sa ajunga pana la anul, dar ma terifiaza ce au spus baietii cu chiulasa fisurata si alte porcarii... injectoarele daca erau bubuite, banuiesc ca se muta eroarea pe alt cilindru, chiar nu stiu ce sa mai fac, si incotro sa o apuc, ca sa nu schimb piese degeaba, ca nici ieftine nu sunt... Problema aceasta se manifesta Doar la rece, dupa ce se incalzeste motorul, masina este alta... tot fluctueaza relantiul putin, merge putin galopant, dar nu ingrijorator, poate ca si eu cer prea mult de la o masina destul de veche... dar totusi... 20% consum, nu e ok...
  13. BMWClub » « Back to Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW Problema mare misfire Add Reply Bulyzaur's PhotoBulyzaur Today, 15:57 Buna ziua... incep prin a prezenta masina in cauza... Un e92, 320i, n43, 126.000km reali 100%, 2007 Problema este urmatoarea... cand am luat masina, am avut o eroare senzor nox, de care proprietarul de atunci mi-a spus, si mi-a scazut pretul masinii... Acum, pe langa senzorul nox, am o multitudine de alte erori care se dovedesc a fi extraordinar de dificil de depistat. Senzorul NOX nu l-am schimbat inca. Masina la pornirea la rece, masina se zguduie grav, ralantiul fluctueaza putin, simt ca nu are forta, si imi da eroare misfire cil 2. Consumul este enorm, undeva in jur de 18-20% Am fost la bimmer, baietii nu mi-au recomandat momentan schimbarea senzorului nox, pt ca poate fi ceva pe aprindere iar senzorul sa o ia razna. Am schimbat bobina pe 2, bujia, am inversat injectoarele, bibina si bujiile intre ele, dar eroarea ramane pe cil2... Baietii suspecteaza chiulasa fisurata sau garnitura fisurata... nu pierde apa, ulei, nimic... Nu stiu ce sa mai fac... A mai patit cineva?? Mai precizez ca masina a avut toate reviziile la zi, la bavaria, din 5 in 5000km, s-a schimbat senzor ax, un injector, bobinele, pe garantie, toate recallurile facute, wtf????...
  14. Mai precizez ca masina a avut toate reviziile la zi, la bavaria, din 5 in 5000km, s-a schimbat senzor ax, un injector, bobinele, pe garantie, toate recallurile facute, wtf????...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.