E de vina alternatorul. Sa-ti povestesc pe scurt ce am patit si eu acum 2 saptamani . Mi s-a aprins martorul in bord al bateriei. am fost la un electrician si mi-a spus ca rotorul este intrerupt si costul sau este de 450 lei fara manopera. Mi s-a parut mult pentru un simplu rotor asa ca am fost la o casa auto si mi-am luat un alternator la 500 lei (reconditionat). Cand l-am pus surpriza... nu functiona, martorul bateriei ramanand aprins. L-am dat jos din nou , m-am dus cu el sa il schimbe, pana sa-mi vina unul "nou" a durat cam 2 zile. Toate bune si frumoase, am pus alternatorul si dupa am pus tester pe masina sa vad cat incarca , rezultatul fiind unul dezamagitor , incarca 12 si cateodata scadea la 11.50 . Dupa frecusul acesta m-am decis sa iau unul sh care m-a costat 250 lei , care imi baga 14 - 14.7 . Acum ramane sa ma duc cu alternatorul reconditionat sa imi dea banii inapoi. Deci mai bine ia-ti unul sh.