Jump to content

Stefan TheDog

Members
  • Posts

    32
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Iasi

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 316i Automatic & e90 320d

Stefan TheDog's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

6

Reputation

  1. Se poate ĂŽnchide, mașina s-a vandut - mulțumesc de gazduire ! :pirate:
  2. Pentru cei care doresc sa le pastreze, exista o firma care ofera o alternativa inafara de anulare - eu la e90 le-am scos, erau fara probleme. Postul il inaintase cineva pe FB. Nu am interes sa fac reclama: https://www.redosolutions.com/produs/clapete-pentru-motoare-cu-4-cilindri/
  3. Ca posesor de e46 din 4 ianuarie 2017 si posesor de e90 te sfatuiesc sa cauti alta marca . Eu am e46 316i fl din 08/2003 berlina si confirm tot ce a spus colegul mai sus ! La banii astia te incadrezi la o Honda pe benzina dupa 2007 - mult mai fiabile - poti lua si o hibrida dar sa faci test la acumulatori, doar un exemplu: https://m.olx.ro/oferta/honda-civic-viii-IDbj2qk.html Sau: https://m.olx.ro/oferta/super-oferta-honda-civic-ID8tDkJ.html
  4. De la ultima postare: -odata cu opincile noi,am facut reglaj la unghiuri; - la 290k ulei Liqui Moly 5w30LL, filtre aer, combustibil si ulei Mahle; Dupa vreo 600km: -fulie vibrochen sh originala; -rola cu intinzator Gates, rola ghidare optimal; -curea mica si curea mare ambele Gates; -filtru epurator gaze Vaico; -garnitura pompa vacum Bmw oem; -termostat mic Behr; -furtun sistem racire motor cu aerisitor sh, al meu rupsese un roman aerisitorul si pusese un buboi de poxipol; -anulat clapete admisie si montat dopuri de "haluminiu" de la un baiat din Bistrita; -bujii incandescente Beru si releu nou Beru; -inlocuit furtune vacuum si retururi motorina de sub galerie ca pareau scoapte; -inlocuit garnitura aia de cauciuc de pe admisia de aer care vine direct pe turbo Bmw oem; -schimbat si furtunul de legatura, ala inainte de filtrul de aer la motor fiindca era scopt cu unul original. Scuze de post consecutiv dar sunt limitat la 1000kb la imagini. Mai jos imagine cu fulia veche dupa extragere !
  5. Sincer cand am cumparat-o ma asteptam la un consum mai mare dar mi-a depasit asteptarile ! Am vrut o masina pentru sotie,de marime medie, pe benzina, cutie automata, an peste 2001, minim 6 airbaguri, dotari cat mai multe si in jur la 2500 iepuroi. Nu credeam ca ma incadrez la seria 3 in banii astia, compromisul a fost consumul mai mare. Deocamdata nu se justifica gpl-ul s-a facut cu ea cam 6000 km intr-un an jumatate fiindca calul de bataie este e90-ul diesel . Poate pe viitor, deocamdata dupa o perioada de 16 zile in care am fost plecati a dezvoltat un simptom de pedala tare de frana. Pompa vacuum are garniturile inlocuite, suspectez tulumba la frana poate chiar amandoua.
  6. Asa arata in bord, real am facut consumul e cam 13,4%. Am mers mai mult eu cu ea, clima pornita tot timpul pe automat, distante scurte. Dupa ce o ia inapoi sotia sigur mai creste cu vreun litru ! A fost si mai sus !
  7. S-a schimbat chitul de pornire constand in: calculator motor, ews si chip din cheie, cu ocazia asta am facut si a doua cheie la masina fiindca aveam doar partea mecanica la ea. Semeringuri supape, bujii NGK platinium si filtru nou de benzina. Consumul a mai scazut pe la 12%
  8. Rezolvare: Schimbat chit pornire:calculator motor, ews si chip cheie,din dezmembrari a fost 250 lei.
  9. Dignoza nu "vede" calculatorul de motor și nici un senzor al acestuia drept urmare motorul nu vrea sa porneasca, ĂŽn schimb vede celelalte calc. inclusiv cel de cutie. Are + pina la intrare in el. Cand pun contactul nu se aprinde "check engine" iar martor temp motor se ridica la maxim. A fost dat jos si se opereaza pe "creier".
  10. Va salut ! Mașina in cauză e un e46, 2003, 316i motor 1,8 benzina valvetronic, cutie automata. A inceput sa se opreasca la relanti, ocazional porneste destul de greu, dar dupa ce porneste sta o perioada scurta la relanti apoi se opreste. Mentionez ca problema e cam de o saptamana, pentru inceput am observat ca dimineata cand e rece motorul,porneste cam turata pe la 1500 rpm, dupa care scade brusc pe la 1100rpm pina se incalzeste cand isi revine la turatia normala. Daca porneste merge normal, fara alte probleme, doar daca stai mai mult la un semafor cu motorul la relanti ai ocazia sa se opreasca in trafic. Am facut diagnoza si au aparut erorile din poze. Cateodata apar cand pun contactul, cateodata nu apare nimic. Am schimbat filtrul de benzina si bujiile dar e la fel. Am folosit functia "search" si nu am gasit nimic. Multumesc ! Le: Eroarea pe cutie e ceva cu 81 parca, am uitat sa fac poza.
  11. Masina are un pic sub 6000 km facuti din ianuarie anul trecut pĂŽna acum. - inlocuit toba finala cu una sh in stare perfecta; - ambele amortizoare spate, unul l-am spart cand ma intorceam de la soacramea de la țaranoaia; - rola de ghidare s-a blocat si a suferit din cauza asta , drept urmare am inlocuit-o impreuna cu cea de la intinzator si curea; - bobina inductie la cilindrul 4 a decedat rezultand mers de diesel in trei cilindri, inlocuita cu una sh donata de cumnatul meu + una de rezerva. Aici m-am chinuit un pic nestiind ca ecu nu "vede" bobina "buna" pâna nu e stearsa eroarea - cat traim ĂŽnvatam. - ca minusuri as adauga necesitatea schimbarii semeringurilor la supape, papa cam 1 litru de ulei la 1500 km si consumul de v8, nu sunt adept dar incep sa ma gandesc serios la o instalatie GPL sau sa o vand si sa pun o diferenta sa iau o hibrida.
  12. Update: - filtru habitaclu carbon activ Bosch; - schimbat radiator din bord, Valeo, dezvoltase o scurgere ; - senzor placute frana fata, Kamoka, era intrerupt si dadea eroare din cand in cand; - relipit parbrizul, avea un por in partea de sus cam la jumatatea parasolarului; - rezolvat problema cablaj pozitii si numar; - cumparat brat inferior fata stanga TRW si bielete bara antiruliu st/dr Lemforder, inca sunt in portbagaj; - cauciucuri de vara noi de sarac, pe 17. Pregatim filtre si ulei cand face 290k.
  13. Nu ai spus pt ce ai nevoie... Intreaba de Ionut si Silviu la service SCM in Pacurari; am nr de la un baiat care lucreaza la Trado de vreo 12 ani, e mai ocupat insa mai mult e electrician - ti-l pot da pe privat; George cum te duci in Metalurgie dinspre Calea Chisinaului in curtea din stanga dupa materiale de constructii; Ionut in Valea Ursului -are si dezmembrari dar lucreaza mai mult pe e46; Don Garage cauta pe Fb ;Dragos la CompleteChip sau la vreo 100km de Iasi la Neamt - AutoMasters.
  14. Unde ai gasit sa faci schimbul in Iasi? Ai primit o recomandare de la cineva?
  15. @bimmer90f30 Recomandari ? Filtrele pe original sunt 275 (de fapt FEBI), iar Febi fara sigla BMW e 149 . Nu fac reclama la site, doar pun linkul de unde am luat preturile :purple: . Eu am motor M47. Link: https://www.autokarma.ro/cautare-dupa-cod-produs?search=11%2012%207%20799%20224
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.