Jump to content

Cristi DUM

Members
  • Posts

    30
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Craiova, Dolj

Previous Fields

  • Masina
    BMW F10 530d LCI/BMW e60 520d LCI

Cristi DUM's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

6

Reputation

  1. foarte frumoasa! sa o stapanesti sanatos!
  2. superba! sa o stapanesti sanatos!
  3. Conform wikipedia, primul display profesional (de pe CCC) a avut 8.8 inch. Banuiesc ca si pt CIC e la fel din ce am mai vazut pe net. La NBT au marit dimensiunea la 10.25". https://en.wikipedia.org/wiki/IDrive#iDrive_Professional_Navigation_(CCC)
  4. Abia zilele trecute am citit postul cu M4 -ul si am vazut ca nu mai era nimic postat din 2015. Ai revenit in stil mare! Felicitari pentru noua achizitie si drumuri bune, fara incidente!
  5. Diagnoza cu ISTA-D. Este posibil sa fie de la vreo bujie, sau mai multe, baterie slaba sau chiar de la releu, respectiv de la ce ti-a zis mecanicul. Masoara corectiile injectoarelor si o sa iti dai seama
  6. Asa ma gandesc si eu. Traiesc cu speranta macar, ca daca o sa ne cumparam Euro 5/Euro 6, totalul nu o sa mai ajunga tot la o suma "nesimtita". Speeer
  7. Conform unei Propuneri legislative, impozitul auto anual ar putea sa scada considerabil pentru capacitatile cilindrice de peste 2000 cmc, care in prezent este exagerat de mare (aprox. 2200 de lei pt o capacitate de 3000 cmc). Bineinteles, ca acest proiect are si minusuri, si anume cresterea impozitului pentru capacitatile de 1600 cmc sau mai mici, insa, diferenta este mult mai ok, fata de sumele exagerate, cerute in prezent pentru motoarele de capacitate mare. Sursa: avocatnet.ro Ce parere aveti? Eu unul, intentionez sa trec la F10 FL 525d/xdrive sau 530d/xdrive E6 la anul, si schimbarea m-ar avantaja in cazul al doilea
  8. Daca este CCC ii trebuie un dvd cu ultimele harti. Costa undeva la 50-100 de lei. Nu se pot actualiza altfel
  9. Nu stiu daca ti-a bruiat cineva cheia sau nu...dar iti pot spune sigur ca masina are o setare de autoinchidere a usilor, default pe 2 minute, pt siguranta, in cazul in care uiti sa o inchizi si nu e cheia in contact. Normal, mi s-ar parea sa nu se inchida nici cu cheia in interior, mai ales ca ai keyless entry&go...poti sa faci o proba...eu mi-am marit perioada, codand modulul de safety cu Carly
  10. Cel mai probabil este broasca acelei usi stricata. Se poate schimba, si ar trebui sa rezolve problema. Daca ar fi fost pompa de vacum, sau alt mecanism de la inchiderea centralizata, nu s-ar fi incuiat nici celelalte usi
  11. Sunt reliable rapoartele de pe auto-records? Ai mai scos pentru vreo masina?
  12. Ar trebui sa ai peste 12v cu motorul oprit. Undeva la 12.1v-12.3, poate si pana la 12.9v daca e masina oprita de curand si e bateria incarcata bine de alternator. Cu motorul pornit, nu ar trebui sa ai valori de incarcare de peste 14.9v pentru ca asta inseamna ca bateria e destul de descarcata si alternatorul se chinuieste sa o incarce
  13. Daca nu reusesti sa downloadezi acea versiune, cauta in anunturile lui OPaul si o sa gasesti o alta versiune de ISTA-D pe care o sa o poti downloada. Trebuie doar sa ai rabdare si sa instalezi/configurezi totul ca la carte, si o sa iti mearga. Bafta!
  14. Este OK cablul. Este un K+D-CAN ce ptoate fi folosit si impreuna cu ISTA-D (vezi linkul urmator postat de userul OPaul) pt diagnoza: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?/topic/180125-ISTA-v4.05.23
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.