Jump to content

Joker13

Members
  • Posts

    52
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320 D E91 TOURING

Recent Profile Visitors

7542 profile views

Joker13's Achievements

Explorer

Explorer (4/15)

  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

2

Reputation

  1. Nu am dat pe banda magnetica, am dat doar strict pe rulment. Din cauza aia am folosit o vaselina mai fina sa nu atraga iarăși praf (o pelicula fina cat sa lubrifieze cat de cat )
  2. Pana la urma am remediat problema, sau cel putin asa sper.... Am facut următoarele : dat jos planetara, senzorul , am curatat cu o carpa surplusul de mizererie de pe rulment (a fost o combinatie de vaselina, praf, rugina) pe urma am dat cu un degresant de cateva ori pana sa dus toata mizeria, iar la final am dat cu un contact cleaner pe banda magnetica si senzor si am suflat cu aer comprimat. Inainte sa montez totul la loc am dat cu un pic de vaselina fina pe rulment. Nu stiu daca este o rezolvare definitiva, dar pana in acest moment, de cateva zile nu mai am aceea problema. P.s. Cine doreste sa dea jos planetarele, obligatoriu prima data se desfac/elibereaza din diferential. Zic asta deoarece am fost la cativa mecanici si toti au incercat sa le scoata prima data din fuzeta si nu au reusit. Dupa ce am decis sa le desfac eu pe cont propriu si am scos prima data planetara din diferential, a iesit super usor.
  3. Am înțeles! Mulțumesc frumos!
  4. Am inteles! Da, e cel cu banda magnetica....Deci in concluzie trebuie sa dau fuzeta jos si sa schimb rulmentul? I-am facut si un test cu Ista, eroarea este 005DC2 - DSC: wheel speed sensor: increment gear, rear right. Este posibil sa fie defect doar senzorul dreapta spate?
  5. Buna seara! Azi am avut intentia de a schimba inelele de Abs de pe planetare, din cauza ca după aproximativ 5 km parcursi mi se aprinde un brad de Craciun in bord(Abs, Dsc, presiune roti, etc). După lungi "batalii" si cateva chei rupte am reușit sa desfac piulita de la planetara care era super intepenita, am dat pe urma planetara jos, dar.... SURPRIZA! Masina mea nu are sistemul "clasic" si anume cel cu inelele pe planetare. Din cate am observat/dedus eu acesta este undeva în jurul rulmentului din fuzeta. Intrebare: acel inel vine/se schimba împreună cu rulmentul? Bmw 320d, E91, 2007
  6. De ce? Ai o explicatie logica la ceea ce zici? Nu zic ca te contrazic dar eu recent am facut aceasta operațiune, iar presiunea de pe dpf a scăzut de la 90 +mbar la 2.8 mbar.
  7. Ce tester ai pus? Incearca o diagnoza cu ISTA si verifica si traseul de evacuare, in special racordul flexibil...
  8. Cumparati miez nou si schimbal tu. Nu este foarte complicat daca ai minime cunoștințe de mecanica
  9. Consum extraurban 4.5, oras 7-9, schimburi ulei + toate filtrele in regim propriu maxim 600 lei - motor, ulei cutie 200+ lei, ulei diferential 100 lei. Probleme : turbina (3000 lei) - recondiționata , semeringuri supape (???), shut-off clapet 900 + lei, preîncălzitor motorina (problema comuna), pompa auxiliara de apa (700 lei) si lista poate continua :)))
  10. Verifica bornele de la baterie! Ru am avut o problema similara cu borna de minus, nu mai facea contact perfect chiar daca era stransa la maxim
  11. Nu il da jos! Incerca prima data sa bagi un spray pentru curatarea DPF-ului este in jur de maxim 30 de lei si este foarte usor de folosit, scoti furtunul ce intra in senzorul de presiune si bagi continutul pe acolo. Sunetele ce le auzi tu este din cauza ca încearcă sa isi faca regenerare dar nu reuseste deoarece este prea colmatat(aceleași simtome le-am avut si eu). Totusi inainte de toate nu ar strica sa ii faci o diagnoza sa vezi ce erori sau probleme ai.
  12. Dupa cum zicea si @Godini mai sus, masina trebuie sa îndeplinească anumite condiții sa isi faca regenerarea, pe langa cele menționate de el as mai adauga: 5).temperatura admisie peste 250°C 6). clapeta de admisie (shut-off valve) funcțională - la mine aceasta a fost problema din care sa înfundat filtrul Chiar azi am scăpat si eu de "problema" filtrului de particule injectand in el un spray pt "curatarea" DPF si făcând regenerare fortata din ISTA.
  13. Update: problem solved! Am facut un drum de 60km in care am încercat sa ii fac regenerare forțată din Ista(sa chinuit dar nu a reușit sa o duca la capat). La drumul de întoarcere am bagat in filtru dpf un tub intreg de spray Motip 10276 cumpărat din altex(vreo 26 lei) am respectat întocmai instrucțiunile furnizate pe el, iar la întoarce am facut 2 regenerari fortate - masina le-a făcut pe ambele fara probleme (a doua a fost mai mult de siguranta) dupa prima regenerare presiune filtrului a fost de 2.88 mbar (de la 96 mbar initial) Vreau sa specific ca după ce am făcut cele scrise mai sus, masina e alta: motor mai silențios, consum mai mic, acceleratie semnificativ mai buna (se simte cum te baga in scaun), înainte urca cu greu pana la 3000 rpm, iar cand atingea 3000 rpm intra in limp mode, depășirile erau mai usor de făcut cu o bicicleta decat cu masina. Nu știu daca am fost norocos, dar la mine spray-ul de 26 de lei a făcut "minuni". Mulțumesc tuturor pentru sfaturi!
  14. Incearca sa cureti/schimbi filtrul epurator prima data. Cea mai simpla si mai putin costisitoare piesa
  15. Buna ziua! As dori sa intreb daca a folisit cineva aditiv spray pentru curatarea Dpf-ului sau ce parere aveți despre acesta.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.