Jump to content

Mircea34

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    X5 E70

Mircea34's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut! Am un X5 E70 din 2009 care deci nu e LCI si pozitiile (angel eyes) au halogen din acela simplu cu culoarea aceea galbuie obisnuita. Zilele astea mi s-a ars pe o parte pozitia si as vrea sa le fac cumva sa fie albastre la culoarea. Kitul asta oare e bun de ceva? https://www.aliexpre...0608.0.0.kA5E93 In carte recomandarea e H8 35W, astea au 40W. Oare e problema? Si dupa review-urile de la kit par sa fie niste "chinezarii" ok. Pe emag exista kit la fel dar la pret de 2-3 milioane. Ce m-ati sfatui?
  2. Salut! Am un X5 E70 din 2009 care deci nu e LCI si pozitiile (angel eyes) au halogen din acela simplu cu culoarea aceea galbuie obisnuita. Zilele astea mi s-a ars pe o parte pozitia si as vrea sa le fac cumva sa fie albastre la culoarea. Kitul asta oare e bun de ceva? https://www.aliexpress.com/item/2Pcs-2-40W-H8-LED-Cree-HID-Headlight-6000k-Angel-Eyes-light-For-BMW-E60-E61/32484094707.html?spm=2114.13010608.0.0.kA5E93 In carte recomandarea e H8 35W, astea au 40W. Oare e problema? Si dupa review-urile de la kit par sa fie niste "chinezarii" ok. Pe emag exista kit la fel dar la pret de 2-3 milioane. Ce m-ati sfatui?
  3. Multumesc mult pentru sfaturi, am uitat sa va aduc la curent cu ce s-a intamplat pana la urma. Am avut probleme la injectorul 5 si l-am schimbat la service-ul BMW din Oradea, a fost cam 2000 de lei cu tot cu manopera , acum nu mai am nicio problema!
  4. Na, am sperat sa fie doar bujiile pentru ca n-ar fi atat de costisitaore precum un injector sau altceva ) Am s-o duc la BMW sa ii faca o diagnoza desi cer cam mult aici la Oradea, 180 de lei.
  5. Am gresit in prima postare, bujiile pe la 87k de km sau ars, in fine, nu ca ar face vreo diferenta prea mare. La diagnoza a mai aparut un cod la erori 49A3 dar tipul zicea ca nu l-a mai vazut si nu stie ce e. Plus ca daca este este eroare am intels ca incepe cu P cred sau tot cu aceeasi litera, nu cu cifre. http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f77/bmw-x5-e70-3-0sd-engine-cuts-out-t230778/ Un caz asemanator poate sa fie asta.
  6. Am sa mai incerc azi sa dau o tura cu ea sa vad daca se mai opreste, dar daca erau injectoarele ma gandesc ca ar fi aparut pe diagnoza, nu?. E drept ca face la fel ca in videoul trimis.
  7. Asta nu stiu sa iti spun, am sunat si la reprezentanta BMW din Oradea si nu stiu ce electrician de al lor e plecat de lunea asta pana peste o saptamana, deci n-am noroc la ei.
  8. Buna seara! Am mai avut recent o problema cu masina http://www.bmwclub.ro/forums/topic/178550-probelma-pornire-la-rece-x5-2009-30d/ In fine, acum s-a ivit altceva. Am scos masina din curte, a pornit fara nicio problema (erau vreo 5-6 grade afara) si pana am mers in casa sa iau ceva, m-am intors si masina era oprita si cu cutia in N (ciudat inca de acuma), dar eu o lasasem pornita. Am ramas mirat, nestiind de vreo functie sa se opreasca singura daca nu e nimeni la volan sau cine stie ce de genul asta. Apas pe START si masina voia sa porneasca dar nu cred ca primea combustibil, se auzea cum invarte sa porneasca dar fara rezultat. Scot cheia din contact, o bag iar, apas pe START, porneste bine mersi, dau sa plec si peste 10 metri se opreste brusc, fara sa tuseasca, zdrangane sau orice alt sunet v-ati putea imagina si nici nu se simtea vreun miros de ars. Apas din nou pe start, iar ca si prima data, invarte sa porneasca dar fara combustibil primit. Am renuntat, asa clar terminam bateria. Am lasat masina 2 ore sa stea si am incercat inca odata sa vad daca merge si am pornit-o cat pentru sa o bag in curte inapoi. Am mers si in fata si in spate cu ea sa vad daca se mai opreste, dar mergea foarte bine, ca inainte de evenimentul neplacut. A venit o cunostinta si mi-a facut o diagnoza, mi-a aparut ca toate bujiile sunt arse de pe la 100k de km si in acelasi moment, deci probabil e releul dus, dar nicio alta eroare nu i-a aparut lui. Sa fie de la bujii si releu? Masina pe frig ce-i drept a pornit mai greu, dar in rest niciun bai de 3 saptamani incoace de cand nu mai e atat de frig. Am citit pe internet ca ar putea fi senzorul de la axa cu came si/sau senzorul de la vibrochen, dar tuturor celor care au relatat o problema de genul nu aveau eroare cu privire la asa ceva la diagnoza. Ati mai patit asa ceva? Ce ar putea sa aiba daca nici la diagnoza nu spune altceva in afara de toate bujiile arse? Mi-e si frica sa mai umblu cu ea acum la distante mari, Doamne feri ma prinde si se opreste naibii intr-o depasire sau in curba si nu ma vad tare bine atunci.
  9. Multumesc pentru raspunsuri si promptitudine! Imi pare rau ca raspund atat de tarziu dar n-am prea avut timp in ultima vreme. Da, am pus masina pe tester si sunt toate bujiile arse (cica) si s-au ars in acelasi moment, la 87k de km sau ceva de genu. Mi s-a spus ca probabil e ars releul, le voi schimba si releul si bujiile cat de curand pentru ca nu m-am putut lipsi de masina de 2 luni.
  10. Am sa duc masina atunci la o diagnoza, multumesc pentru sfaturi. Da stiu ca motorina are aditivi dar ma refer la cea care e mai scumpa si scrie cat de mare se poate pe pompa ca e ADITIVATA si CRESTE PUTEREA motorului.
  11. MulĂžumesc mult, am sa schimb motorina atunci doar ca cu una simpla, ma feresc de cea aditivata pentru ca m-as feri de complicatii daca scrie pe buÂşon fara aditivi. Poate sa fi fost afectat filtrul de motorina de la motorina asta proasta pe care am bagat-o de vreo 2 saptamani? Bujii mai performante decat cele obisnuite exista?
  12. Multumesc mult, chiar aveam nevoie sa mi se reaminteasca de faptul ca exista diagnoza. Sper totusi sa imi poata raspunda cineva concret la macar cateva din intrebari.
  13. Buna seara! De curand am un X5 3.0d din 2009 cu 112k de km in bord. Masina are toate reviziile facute la BMW, am si umblat cu ea vreo 3000 de km, masina functioneaza foarte bine, am si dus-o la un mecanic sa o verifice. Ultima reviizie s-a facut pe la 105k, cam asa. In fine, singura problema cu masina este ca de cand a inceput gerul asta nu porneste la 15-20 de grade cu minus doar cam la a treia apasare de buton, la primele doua dati se tot chinuie dar degeaba. Nu as vrea sa fortez nici bateria si sa se descarce degeaba pentru ca abia am schimbat-o si deja o data s-a resetat ceasul si data de la porniri din astea la rece la a nu stiu cata cheia. Cum ar trebui pornit corect motorul? Exista cumva varianta schimbarii bujiilor cu altele care se incalzesc mai repede? De-obicei alimentez de la petrom, sa fie de vina motorina? Sa nu fi fost de iarna? De unde ar treubi alimentat si sa fie motorina de calitate? Cu motorina aditivata nu alimentez pentru ca stiu un caz concret in care de la o singura alimentare cu astfel de motorina la un 530d a dus la ceva stricaciune la motor, un furtun depresurizat, desfacut mi se pare.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.