Jump to content

body_18_is

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    X3 E83

body_18_is's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Injectoarele pe care le-ai schimbat au fost codate pe masina ?
  2. Anvelopele de vara le-am schimbat dupa ~50000 km de rulaj cu ele . Pe interior erau cam cu 2-3 mm mai uzate decat pe exterior.(interior -spre centrul masinii, exterior -pe partea cu valva ) .Inca nu ajunsesera la marcajul de uzura pe centru .
  3. "Modifications to the foam material in the seat and the seat cover of the rear bench seat have raised the front edge by 30 mm thus improving the seating comfort..." Ei asa se lauda . Dupa ~ 100.000 km parcursi cu E83 LCI atat pe drumuri proaste cat si pe drumuri bune atat cu suspensia toata noua cat si cu ea uzata (inainte de a o schimba ) ,pot spune ca suspensia este foarte echilibrata . Conditia ca suspensia sa nu deranjeze pe drumuri proaste a fost ca presiunea in pneuri sa fie 2.0 bari REALI ( nu avut incredere in vulcanizari unde am gasit si 3 bari dupa ce am facut presiunea la ei ) . Dimensiunea anvelopelor a fost 235/55 R17 . Intr-adevar la presiune de 2.4-2.6 bari se cam simtea tot de pe asfalt .
  4. Fata de nonfacelift , E83 LCI are si alt material pentru bancheta - pentru a fi mai putin rigida .
  5. Salut , Sunt nou pe forum . Am o problema cu un X3 E83 LCI cu motorul M47D20U2 . Iarna cand temperatura scade sub 4-5 grade incepe sa se manifeste : pentru o fractiune de secunda se aprinde Check-ul iar motorul are o scurta tenta de a se opri . Daca temperatura scade sub 0 grade pe langa fractiunea de secunda cand da sa se opreasca , are momente cand se opreste cu totul : becurile toate aprinse in bord fara raspuns la acceleratie cu servo oprite ,dar faruri cdplayer inca functionale . Repornirea se face imediat prin luare contact , punere contact si invartit din nou demarorul (binenteles pe liber ) . Cu cat temperatura este mai coborata cu atat numar de opriri ale motrului creste . Aceste simptome apar doar sub temperatura de +5 grade si niciodata in momentul in care accelerez , doar in frana de motor(la maxim 1 secunda dupa ce iau piciorul de pe acceleratie) sau in momentul cand apas amreiajul pentru a schimba viteza . si la maxim 30 minute dupa pornirea motorului . odata ce am parcurs 40-50 km in afara orasului , simptomele dispar cu totul ,iar pe tot parcursul zilei totul e OK . Iarna trecuta a facut la fel , dar in primavara vara si toamna nicio problema . Pe tester apare doar eroare 4121 - care ar fi releul calculatorului DME . Actiuni pana acum : schimbat bateria , schimbat releu DME Observatii : cu un EOBD simplu bluetooth am observat ca in momentul in care motorul se opreste sau are tendinta de a se opri , calculatorul DME se opreste cand se opreste motorul sau se reseteaza cand apare checkul pentru acea fractiune de secunda . Am incercat sa opresc fortat motorul in treapta a 6-a si eliberat brusc ambreiajul si am observat ca DME inca transmite date la EOBD deci nu se opreste . Am incercat sa turez motorul pe la 4000 rpm sa iau contactul si in timp ce turatia motorului scade sa pun imediat contactul din nou si motorul repornea singur . Intrebari : Senzorul Map , EGR-ul , senzorul de turatie sau orice alt senzor ar putea faca ca DME sa se inchida sau reseteze ? Sau singura problema ramane alimentarea DME-ului sau Dme-ul sa fie defect ? Multumesc .
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.