Jump to content

gam29

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw x3

gam29's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Pana la urma le-am schimbat la mhs craiova.Pretul a fost de 6150 inclusiv verificarea directiei care era ok.
  2. Multumesc.Sunt in dilema:noi,second sau aftermarket.Oferta piese noi oem de la exclusiv oem planetara fata stanga + dreapta -2.509 lei / buc = 5018 lei Inel siguranta flans - 5 lei X 2 buc = 10 lei Surub 37 lei X 2 buc = 74 lei Simering cu inel sig 56 lei X 2 buc = 112 lei Piulita hexagonala 17 lei X 6 buc = 102 lei Total = 5316 lei Termen de livrare aprox. 4-5 zile lucratoare. Oferta de pret este valabila luna in curs in limita stocului existent in Germania . Piesele comandate in Germania pe seria de sasiu NU se pot schimba sau returna Asteptam cu interes raspunsul dvs .
  3. originale din fabrica pe 17 iar cauciucurile 225 toate 4
  4. x3 f25(x-drive) 2012-81000km.Ca simtome initial vibra la viteze mari peste 150km/h nu tot timpul,dupa care a incetut sa vibreze si la viteze mici de 100km/h.Azi am fost cu el la MHS craiova si surpriza...ambele planetare fata trebuie schimabate avand joc destul de mare in special cea din stanga.
  5. bimmer90f30 ai dat exemplul zgomotului de lant care se auzea la masina mea.Odata cu cresterea temperaturii exterioare zgomotul s-a diminuat mult.Acum pot sa zic ca este aproape imperceptibil intrucat am schimbat uleiul bmw original(pus la reprezentanta),chiar daca avea doar 8000km,cu ulei motul 8100 -Xclean+.Eu cred ca zgomotul de lant este accentuat de uleiul prost.Cd am schimabat uleiul la reprezentanta masina avea rulati vreo 13000km iar uleiul era semitransparent(mecanicul care a facut schimbul a incarcat repede 2 bidoane in timp ce curgea in butoiul acela cu palnie-probabil il oprea pe tot dar nu a avut bidoane goale la indemana);acum cd am facut schimbul uleiul din motor desi avea doar 8000km era negru si fara pic de transparenta!Eu nu inteleg cum este posibil ca un ulei la 13000km rulati sa aiba transparenta iar cel pus la reprezentanta,rulat doar 8000km,sa fie negru,negru,negru...
  6. Eu cred ca problema cu distributia este o psihoza in care am picat si eu ca multi alti posesori de n47.Cred ca cel mai bine ar fi sa vedem cazurile in care s-a rupt lantul la masini sub 200k km(iar cei care au patit asa ceva ar trebui sa vina cu date concrete ca sa fie credibili-oricine poate sa-si faca un cont si sa zica neadevaruri).In cazul meu daca distributia ar fi cu probleme in primul clip,de ce in cea de-a doua filmare nu se mai aude nimic?Singura schimabare este temperatura(de cca. 30C) si faptul ca nu mai bag motorina aditivata(din cea scumpa)-am vazut pe capacul rezervorului ca scrie NO ADDITIVES :clover:
  7. In ambele filmari motorul este rece(x3/2012/67k):in prima este filmat noaptea la aprox.-15C(acum 1luna si1/2),iar in cea de-a doua este inregistrat azi la aprox.+15C
  8. Masina are carte service iar nr de km a fost scris in factura de achizitie(este luata din germania in septembrie-24000E-de la muller mobile).Pe langa,masina nu are nicio urma de uzura(este ca noua)-nu este umblat la nici un surub.Masina avea garantie de 1 an doar daca era cumparata de un cetatean german;dar a fost cumparata pe firma si garantia nu s-a mai acordat.Am verificat-o la bmw filaret,facandu-i revizia la 62500km,chiar daca ultima revizie in germania a fost facuta la 49700km.Mecanicul de la filaret a zis ca e OK distributia iar masina la cum arata nu sunt dubii ca ar avea km mai multi!!!
  9. Ambele inregistrari sunt cu motorul rece.Cand se incalzeste motorul nu se mai aude asa tare.Poate este de ras dar zgomotele sunt mult atenuate cand temperatura exterioara este pozitiva.Nu as vrea sa umblu la motor de la 66000km.Masina am luat-o la 61000km si tot asa se auzea. Ce nu inteleg eu este faptul ca,daca ma uit pe mobile,gasesc n masini din acelasi an ca a mea care au peste 200.000km si nimeni nu se gandeste la distributie!Cum la noi trebuie schimbata distributia si la ei nu?Si eu ca majoritatea celor de acolo folsesc masina preponderent la drum lung(f rar in oras)deci teoretic ar trebui sa tina minim 150000km.
  10. Zgomot lant x3-2012 66000km in prezent.Video pus pe youtube:zgomot distributie bmw f25 n47 (2012 /66000KM )noise chain sau:zgomot distributie n47-BMW x3-f25(2012)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.