Jump to content

Aezoti

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    320D

Aezoti's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Cam cat mai pot tine masina fara stress dupa ce schimb KIT-ul format din (toate) cele trei lanturi (lant distributie sup, lant distributie inf, lant pompa ulei) ? 100k, 200k km ?
  2. Ce poate fi "tacanitul ala de dupa" atat de regulat ? Nota: totul este nou pe la accesorii: curea, fulie vibrochen, intinzator, pompa apa, si termostat...
  3. BMW 320D E91, fab 02-2012, motor N47D20C, rulaj 185 000 km. Zgomot ciudat dupa ce coboara din 2 000 RPM:
  4. Sper sa fie ceva pe la cureaua de accesorii... O chestie ciudata: masina mea nu pare sa aibe servodirectia si compresorul AC conectate la vreo curea. Or fi electrice ambele (compresorul de AC si pompa de servodirectie) ? Mentionez ca masina este "efficient dynamics" si are "break energy regeneration" pe fisa de optionale.
  5. Distributia nu s-ar manifesta mai violent cand dai gaz ? La mine se aude DOAR la relanti.
  6. Imi incerc norocul mai intai cu fulia de vibrochecn, cureaua si intinzatorul. Ce altceva mai pot schimba pe acolo, pe la accesorii daca tot fac deranj ? Mersi
  7. Am luat-o in Dec 2016 cand avea 181 km. Am schimbat filtre si ulei la 183km (ulei Castrol Edge 5w30 LL). Acum are 185 km. Intentionez sa ii fac schimbul la fiecare 10/15 km, in functie de cat voi merge pe autostrada... Masina, fiind cu transmisie auto, nu are Start/Stop. Nu stiu la ce "fasait" te referi. Problema mea este cu acel tzacanit regulat care se aude cu o frecventa de cca 80 BPM. Se aude DOAR la relanti (850 RPM). In rest, multi km fara incidente la toata lumea !
  8. Salut, La un BMW 320D (E91, motor N47D20C, fabricație 02-2012) am sesizat recent un zgomot regulat cam la 80 bĂŁtĂŁi / min. Vine de undeva din fata, de pe partea șoferului. Se aude foarte bine de exemplu dimineața, la 0 C, când motorul este ĂŽncĂŁ rece. Acest zgomot regulat se aude la relanti ĂŽnsĂŁ aproape dispare când accelerez sau motorul se ĂŽncĂŁlzește. Nu pare sĂŁ aibe vreo legĂŁturĂŁ cu transmisia: am pus-o ĂŽn P, R, N, și D, fĂŁrĂŁ ca acel zgomot regulat sĂŁ se schimbe. ...cam așa se aude: https://drive.google.com/file/d/0BwNj1bdMJdldOF9FM3R1UU1CcGc/view?usp=drivesdk https://drive.google.com/file/d/0BwNj1bdMJdldaUhQWXN4a21kSWc/view?usp=drivesdk
  9. Salut, La un BMW 320D (E91, motor N47D20C, fabricație 02-2012) am sesizat recent un zgomot regulat cam la 80 bĂŁtĂŁi / min. Vine de undeva din fata, de pe partea șoferului. Se aude foarte bine de exemplu dimineața, la 0 C, când motorul este ĂŽncĂŁ rece. Acest zgomot regulat se aude la relanti ĂŽnsĂŁ aproape dispare când accelerez sau motorul se ĂŽncĂŁlzește. Nu pare sĂŁ aibe vreo legĂŁturĂŁ cu transmisia: am pus-o ĂŽn P, R, N, și D, fĂŁrĂŁ ca acel zgomot regulat sĂŁ se schimbe. ...cam așa se aude: (1) https://drive.google.com/file/d/0BwNj1bdMJdldOF9FM3R1UU1CcGc/view?usp=drivesdk (2) https://drive.google.com/file/d/0BwNj1bdMJdldaUhQWXN4a21kSWc/view?usp=drivesdk
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.