Salutare tuturor! Sunt un membru nou pe sitte ,de curand posesorul unui Bmw E90 2.0 I 2006 fabricatie.Toate bune si frumoase pana aici.La cateva zile dupa achizitie la relanti scadea treptat turatia pana ajungea sa se opreasca motorul.Dupa un timp a aparut martorul de ulei cu rosu initial ,tin sa precizez ca e modelul ala fara joja ,e electronica si aparea ca tre sa completez cu 1 l.Am pp ,masina cumparata de la o doamna ce o avea de noua aproape ca nu ii mai completase .Ulterior martorul din rosu a devenit galben ,dar tot se aprinde. Am ajuns cu ea la 3 mecanici cu tester ,sa am mai multe opinii si sa constate ca senzorul de ulei era defect ,dar nu masina pierde si mult ulei ,scoate fumul acela cu tenta de albastru ,am vazut niste comentarii aici legat de simeringuri ,pe la capacul de culbutori.Insa nu stiu la vanos ,la cele doua.Ultimul mecanic le-a scos si aveau pe ele ceva argintiu ca un span.Dupa ce le-a curatat cu un spray ,masina incepuse sa mearga iara in parametrii normali. A doua zi iar a inceput sa faca la fel insa. Nu stiu daca cineva sa mai lovit de problema asta si cum a rezolvat. Va multumesc!