Jump to content

DANIEL_R

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Constanta

Previous Fields

  • Masina
    Bmw 320i n46

DANIEL_R's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. DA ,multumesc frumos pt sfaturi.Acum o sa ii fac o revizie momentan.Sa vad cat ulei consuma in circa 500-700 km si daca va pierde f mult ,next engine cel mai probabil va scrie pe ea. :hmm:
  2. a fĂŁcut și test de compresie ĂŽntr-un final și mi-a spus ca este slaba.Acum e cu dus ĂŽntors..sa iau un alt motor dar și aici e la noroc sau sa ĂŽi fac o segmentare .Nu știu cat de bine ar ieși și ca bani,cumulat manopera plus piese ajunge mai scump cred decât un motor sh. Nu știu dacĂŁ sa mai confruntat cineva cu problema asta.Voi ce credeți ca ar fi mai bine sa fac ? alt motor sau sa ĂŽmi ĂŽncerc norocul cu al ei.
  3. Salut tuturor ! Am revenit cu noi informatii .Multumesc pentru raspunsul prompt ,eu nu am mai fost on-line pe forum .Am mers la un domn mecanic ce lucreaza acasa la el.In prima faza am dat baia jos sa vad nivelul de ulei din motor si surpriza,avea poate 1 l si putin.Lantul de la distributie era slabit si cam atat am putut observa.Acum pe tester arata ca si eroare numai motorasul acela valvetronic. Mecanicul spune sa schimb distributia in prima faza si cateva garnituri ,de la culbutori si inca vre-o 2 a enumerat el.Sa ii fac schimbul de ulei si sa vad in cat timp il va pierde in prima faza..doar daca pierde f mult sa ajung la semeringuri sau spune el segmentare daca e mai grav.Am fost de acord cu schimbatul distributiei ,numai ca el a comandat pe Bilstein piesele si din ce mai citisem am vazut ca e recomandat sa pui originala ,asa ca am dat retur piesele acelea si acum astept noua distributie. Faptul ca a mers fara ulei ,acum si cat o fi mers asa,ma gandesc sa nu ii fi facut foarte rau si ca mai bine era sa caut alt motor.
  4. Salutare tuturor! Sunt un membru nou pe sitte ,de curand posesorul unui Bmw E90 2.0 I 2006 fabricatie.Toate bune si frumoase pana aici.La cateva zile dupa achizitie la relanti scadea treptat turatia pana ajungea sa se opreasca motorul.Dupa un timp a aparut martorul de ulei cu rosu initial ,tin sa precizez ca e modelul ala fara joja ,e electronica si aparea ca tre sa completez cu 1 l.Am pp ,masina cumparata de la o doamna ce o avea de noua aproape ca nu ii mai completase .Ulterior martorul din rosu a devenit galben ,dar tot se aprinde. Am ajuns cu ea la 3 mecanici cu tester ,sa am mai multe opinii si sa constate ca senzorul de ulei era defect ,dar nu masina pierde si mult ulei ,scoate fumul acela cu tenta de albastru ,am vazut niste comentarii aici legat de simeringuri ,pe la capacul de culbutori.Insa nu stiu la vanos ,la cele doua.Ultimul mecanic le-a scos si aveau pe ele ceva argintiu ca un span.Dupa ce le-a curatat cu un spray ,masina incepuse sa mearga iara in parametrii normali. A doua zi iar a inceput sa faca la fel insa. Nu stiu daca cineva sa mai lovit de problema asta si cum a rezolvat. Va multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.