Jump to content

ffr

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW X1

ffr's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-3

Reputation

  1. ffr

    Becuri LED angel eyes

    Nu vreau neaparat retrofit cu totul la faruri, vreau ca lumina de la angel eyes sa nu mai fie galbena ci alba sau spre alb, stiu ca nu o sa obtin luminozitatea ca si cand as schimba farul. Deci sa fie o lumina mai aproape de alb decat de galben. Am inteles ca tipul becului trebuie sa fie H8. Philips au ceva becuri cu lumina mai alba cu halogen sau becuri LED care au lumina alba. Aici e un selector de becuri pentru modelul masinii: https://www.philips.ro/c-m-au/lampi-pentru-vehicule/selector-de-masina#/lamp-type?brand=7&model=127&series=207&filters=CAR_HEADLIGHTS_SU,FK_CAR_DAYTIME_RUNNING_LIGHT Nu imi dau seama care se refera la lampa de la angel eyes. E potrivit vreunul din becurile pe care le ofera Philips pentru ce doresc? Ex: Acesta are luminoxitatea spre 3700 Kelvin https://www.philips.ro/c-p/12360WHVB1/whitevision-bec-pentru-faruri-auto#see-all-benefits Iar acesta LED cu luminozitatea 6500 Kelvin https://www.philips.ro/c-p/12794UNIX2/x-tremeultinon-led dar e de ceata. Sau aceste ar fi potrivite? https://www.luxangeleyes.com/collections/x1-e84/products/lux-h8-180 Mersi
  2. Salut, Am un BMW X1 E84 din 09/2011 xDirive 1.8d VR71982 automat. Ma intereseaqza daca se pot pune becuri LED la angel eyes? Masina e cu Xenon si culoare gri, lumina galbena de la angel eyes parca nu se potriveste cel mai bine, as vrea sa fie lumina alba la ele. Variana de facelift la X1 a venit cu becuri LED la angel eyes. Daca ma poate ajuta cineva cu informatii eventual costuri si unde se poate face in Timisoara, va apreciez. Va multumesc.
  3. Anul trecut in ianuarie am schimbat discuri frana fata/spate si placute frana fata/spate la reprezentanta (e posibil sa nu imi fi sters erorile legate de frana). Anul trecut in mai am facut revizia (ulei, filtre aer si filtru motorina) tot la reprezentanta, iar resetarea valorilor pentru urmatoarea revizia a facut-o dupa ce le-am zis. Anul acesta in ianuarie primeam la fiecare pornire ca e bateria slaba si am schimbat-o. Cel care a schimbat bateria a facut initializarea ca e baterie noua, nu a sters erori. Cred ca multe erori sunt vechi, dar nu stiu daca vreuna din ele e legata de faptul ca s-a oprit masina si a aparut martorul de motor. E posibil sa fi fost ceva mizerie in motorina si dupa ce a evacuat-o sa nu mai apara martorul de motor? Am vazut ca martorul de motor poate sa apara din mai multe cauze. Ex: nu inchizi bine busonul la rezervor, pana la probleme serioase ex: span in pompa de inalte.
  4. Salut, Am un BMW X1 E84, 18d, 09.2011 motor N47, automata. Masina are acum 150.000 km. Ieri dupa ce am plecat cu masina, dupa aprox 200m, s-a oprit in mers si s-a aprins martorul de motor in bord de culoare galbena. Am pornit din nou motorul si daca acceleram in modul D nu inainta masina. Am trecut-o in mod manual si a plecat masina. Motorul merge cursiv, nu am observat vreo diferenta fata de cum merge inainte. Dupa 1-2 km am parcat masina. Dupa aprox 30 min am pornit-o din nou si nu mai era aprins martorul de motor si acum merge in mod automat (R si D). I-am facut o diagnoza a doua zi si apareau urmatoarele erori, poate unele sunt mai vechi si nu stiu care ar putea sa fie corelata problema avuta: Engine / Motor Fault Code: 0040E9 Fault Explanation: Abgasrueckfuehrsteller, position control Fault Code: 003FF0 Fault Explanation: Air flow sensor Fault Code: 004B81 Fault Explanation: Abgasrueckfuehrraten control, control deviatio Dynamische Stabilitaets Kontrolle / DSC Fault Code: 005F12 Fault Explanation: :Lining Wear: Front wear limit reaches --- (DSC: brake lining wear Front brake pads) / Lining Wear: wear limit Front achieved. / Lining Wear: wear limit reaches Front / EMCD Error: Supply voltage fault / CAN message error EMF / Coding error: EEPROM Configuration: ACB: Hydraul brake assistant value in EEPROM invalid. / Lining Wear error: Front wear limit reached Instrument cluster / Kombiinstrument Fault Code: 00A559 Fault Explanation: :Klemme30g f shutdown / KL30g f shutdown / KL.30g f shutdown / KL30g f Cutoff Air conditioning / Klimaanlage Fault Code: 009C53 Fault Explanation: :EH (LIN) / PTC Heaters / PTC (LIN) / Rear air valve engine center console left motor address 1Chex / Motor stratification rear left / reserve 2 Phone / Telefon Fault Code: 00D690 Fault Explanation: :Ring break diagnosis was performed (Error ring diagnosis). / TCU: ring break diagnosis was performed (Error ring diagnosis) / MOST: ring break Fault Code: 00A8F9 Fault Explanation: :Software Reset: Reset monitoring circuit has tripped Car Communication Computer CCC Fault Code: 00E1CD Fault Explanation: :Total ring could not be started (Error WakeUp Failed). / Awakening device has three times unsuccessfully, the network tries to awaken (Error WakeUp Failed) Fault Code: 00E1CF Fault Explanation: :Central Registry does not match the target configuration (Error Registry New) / The central registry is incorrect (Error Registry New). / 0xE1CF: COMBINATION transmitter failure Raportul de diagnoza complet e aici: https://drive.google.com/open?id=1x0A6-yjnZue3UYsGei4f-SLBDu-77iSo Am resetat toate erorile si am mers cu masina o perioada dupa care i-am facut din nou diagnoza si nu mai apare nicio eroare. Cat de mult ar trebui sa ma ingrijorez? Pot sa plec la drum mai lung cu ea? Va multumesc de sfaturi.
  5. Salut, Mai ai jante de 17" pt BMW X1 E84? La ce pret sunt cele de tabla sau de aliaj. Mersi
  6. ffr

    jante X1

    Se pare ca am si eu acelasi sistem. Azi am schimbat cauciucurile de iarna cu cela de vara, pentru prima data. L-am cam stresat pe tipul de la vulcanizare ca masina are sistem de monitorizare a presiunii in roti si trebuie sa fie pe undeva pe janta un senzor. Singura lucru pentru recalibrare e setarea din iDrive care trebuie facuta? Ai idee ce la ce nivel de presiune in roti primesti avertizarea, cu runflat?
  7. Salut Cosmin, Imi poti trimite si mie manualul in limba romana? Iti trimit pe PM adresa de e-mail. Mersi
  8. ffr

    Consum X1

    Am un consum constant de 8,8 - 8,9 cu un E84 18d xdrive cu cutie automata. Nu resetez consumul dar paraca a ramas incremenit in jur de valorile astea. Daca faca 500 km in afara orasului sau merg o luna doar prin oras nu variaza cu mai mult de 0,1 - 0,2 consumul, e normal?
  9. ffr

    jante X1

    Senzorul care masoara presiunea in cauciucuri e montat pe janta, in spatele valvei, sau in alta parte.
  10. Se poate set de la ce nivel de presiune in roti sa te avertizeze senzorul?
  11. Am si eu o intrebare legata de cauciucurile runflat vs non-runflat. Acum am pe masina, BMW X1 E84, cauciucurile de vara runflat si urmeaza sa le schimb. Ce motive as avea sa trec pe non-runflat? In caz de pana vad o problema destul de mare, ceea ce cu runflat ma ajuta sa ajung pana la prima vulcanizare.
  12. Multumesc de raspuns, e o informatie utila.
  13. Pot sa stiu pe baza VIN-ului ce model de cutie de viteza am la masina? Exista ceva senzori care sa indice ca trebuie schimbat uleiul sau vreun comportament al masinii? La mers nu am simtit nicio problema, dar masina are 115.000 KM. Am un stil de condus mai prudent, deloc sportiv. Rar ajung la 3.000 de ture. E vorba de un BMW X1 xDrive 18d cu transmisie automata. Eu sunt de principiu sa nu intervin la lucrurile care merg. Se poate lua o mostra de ulei din cutia de viteza si pe baza analizei acesteia sa se recomande sau nu schimbarea uleiului? Mersi
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.