Jump to content

HVMihnea

Members
  • Posts

    28
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    730D

HVMihnea's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Salut, am un G11 2016 cumparat din Germania. In myBMW pot folosi remote services (dureaza cam 1 minut orice vrei sa faci) dar cam atat. In owner's handbook gasesc functia Remote 3D View inclusiv un tutorial cum se activeaza: iDrive Settings - Data Privacy - Remote 3D View. Dar intru in meniul respectiv si nu gasesc optiunea de Remote 3D View. Nici in aplicatie nu vrea sa apara. Ma gandesc ca, din moment ce apare in owner's handbook, ar trebui sa am dotarea respectiva pe masina. Cu siguranta am optiunea S6AK - Connected Drive Services. Nu prea am avut rabdare sa ma documentez in detaliu, iar toate link-urile ce apareau in iDrive nu erau de mare ajutor. Inteleg ca aceste servicii Connected Drive sunt valabile doar pentru 3 ani. Dar nu am gasit niciunde cum se reactiveaza, doar cateva postari in care se specula faptul ca nu se pot activa in RO daca masina nu este cumparata de noua in RO. Aveti cumva o solutie?
  2. Masina este extrem de fiabila, cel putin in cazul meu. Am avut o singura problema cu alternatorul, care a fost cam costisitoare. Pentru casco am dat pana acum cam 1500€/an. Proasta oferta dar totusi a meritat, am avut ceva evenimente. Te vor costa mult cauciucurile din spate (275/45/19 la mine), schimbul uleiului din transmisie (pe care o sa vrei sa il faci). La consumabile nu e chiar atat de rau daca eviti reprezentanta, nu mai tin minte numerele exacte dar nu vei da faliment la revizie. Consumul e excelent pentru puterea pe care o ofera. Recomand sa o iei din Germania, nici sa nu iei in considerare una din Romania. Eu am avut destule experiente cu tepari. Daca vrei un seria 7, cea mai buna alegere este 740d. Recomand cu caldura.
  3. Aceeasi problema o am pe F01, non facelift. Initial mergea keyless pe toate manerele, insa foarte rapid au inceput sa cada. L-am schimbat pe cel de la sofer cu unul de pe facelift si inca merge (de 3 ani). Nu mai tin minte exact cat m-a costat dar stiu ca nu mi s-a facut rau. Bineinteles ca nu in reprezentanta l-am schimbat, acolo acceptau doar daca le inlocuiam pe toate 4. Concluzie: calitate foarte proasta la senzorii de keyless pe F01 non facelift
  4. Am avut si eu o experienta de genul. Ma rog, nu mi s-a intamplat mie, dar am fost la mare cu mai multi prieteni, in total 3 masini. Ieftin, frumos, etc. Problema e ca din cele 3 masini, peste noapte a disparut un e65. La al meu F01 i-am scos siguranta de la electromotor (fac asta oriunde merg, nu costa nimic). Am mers la politie si au spus ca nu au ce sa faca, nu ii interesa deloc. Am aflat ulterior (100% sigur, nu povesti, nu pareri) ca hotii sunt intelesi cu politistii si ca duc masinile in Turcia. Nu vreau sa te demoralizez, dar in cazul asta nu prea stiu ce se mai poate face. De-asta recomand oricui are o masina la care tine mult sa isi faca casco. Eu mai nou mi-am pus un tracker gps in vesta reflectorizanta. Exista o sansa de 1% sa fie prosti si sa o poti gasi pe vreun site de masini turcesti... dar din ce am inteles le vand pe piese.
  5. Am vrut eu si faruri facelift, nu sunt compatibile. Toate aftermarket-urile aveau o lumina destul de slaba (cele care sunt sigure, bineinteles). I-am pus OEM, sunt totusi destul de frumoase si te mai diferentiezi de restul de E36 cu angel eyes cu xenon, volan pe dreapta si BG (cel putin unde stau eu cam asa e). Vara asta cred ca ma scap de ea pentru un 730 din 2015 (modelul nou), vad ca au scazut preturile foarte mult.
  6. Stormzor ai Angel Eyes cu LED pe a ta? Poti sa imi arati o poza daca ai? Sunt foarte curios de intensitate. In principiu, sunt cel putin la fel de intense ca si cele originale cu halogen?(care sunt cam slabute)
  7. Imi poate recomanda cineva un kit bun pentru Angel Eyes cu LED la F01? Nu am experienta cu ele. Dar arata excelent in poze.
  8. Colegule cu problema asta nu te pot ajuta, dar pot sa iti dau un sfat. Ia-ti un suport de telefon si un incarcator de masina si pune telefonul pe Waze. Harta se actualizeaza aproape zilnic si primesti informatii in legatura cu drumul, de exemplu unde este POLITIE, daca sunt gropi sau blocaje etc. Eu de un an am renuntat la navigatia din F01 pentru Waze si jur ca nu a fost un singur echipaj de politie care sa nu apara pe Waze. Harta este cu mult peste orice navigatie, inclusiv Google Maps.
  9. TeodorT fiecare cutie are problemele ei. La a mea (730 F01) cand o pun in D si sunt in panta sau in rampa (deci sa fie inclinata masina) scutura rau de tot cam o secunda (si masina sta pe loc). La fel face si in R dar scutura ceva mai lejer. Socuri si bruscari in mers am mai prins si eu, dar nu atat de des. Cutia mea devine confuza pe la 70km/h, daca o accelerez pana la blana fara sa apas butonul de kickdown nu schimba deloc (si se chinuie sa accelereze pe la 1200rpm). Daca apas si butonul se gandeste putin si apoi retrogradeaza o treapta (ceea ce e ciudat, in mod normal la blana retrogradeaza 3 trepte, foarte rar 2). Eu iti recomand sa conduci masina in D/S. Aici cutia devine interesanta si iti ofera tot ce vrei tu. Mie mi se pare ca asa schimba mult mai bine si intr-adevar stie ce vrei. In modul D cutia e moarta, nu prea o intereseaza ce vrei sa faci. Daca totusi nu vrei sa-i dai D/S, incearca sa fraieresti cutia cam asa(chestia asta functioneaza doar cu masina in modul Confort): ii dai brusc jumate de pedala sau putin mai mult si imediat lasi pedala jos. Astfel ea o sa schimbe, dar nu mai accelereaza si nu smuceste. Apoi ramane in treapta retrogradata si poti sa accelerezi fara probleme. Eu fac asta foarte des cand conduc in D (la cererea pasagerilor). Sa stii ca nu consuma foarte mult in plus pe D/S, mie maxim imi ia 0.5l in plus, de obicei 0.2-0.3.
  10. Salut, astazi am facut vreo 300 si ceva km cu masina, totul a mers perfect ( cu opriri si porniri de motor). Cand am ajuns acasa, am lasat-o cam o ora in parcare si cand sa o iau, am primit instant notificarea cu "Side/day light malfunction"(ori side/day light failed, am uitat sa ii fac poza). Cand m-am dat jos sa verific, mi-a stat inima cand am vazut ca nu mai merg Angel Eyes pe stanga. Acum nu inteleg de unde vine problema. Oare sa fie ars becul? Credeam ca becurile se ard doar cand sunt aprinse atata timp cat nu primesc supratensiune la pornire. Semnalizarile merg, faza scurta merge, stopurile merg. Daca e ars becul, cam cat ma costa sa il schimb? (As vrea OEM). Si imi puteti recomanda un kit de Angel Eyes pentru F01 cu xenon?(am F01 non-facelift, cu halogen pe Angel Eyes). Chiar ieri am mai vazut un F01 cu pozitia stanga arsa, deci cred ca e intalnita destul de des problema.
  11. @Stormzor din Cluj sunt. Cred ca sunt singurul fara probleme la cutie (ma mir, o forjez destul de rau in ultimul timp). La reprezenranta te poti duce doar daca ai prea multi bani si te incurca. Daca ma bag sub masina si dau o cheie pe diferential, vor spune ca trebuie schimbat neaparat tot trenul de rulare. Eu auzisem de problemele astea si am schimbat mereu uleiul la 20k. Dar nu i-a dat nimeni reset. De altfel, nici nu cred ca se poate reseta soft-ul la starea din fabrica. Masina la peste 200k deja sigur prinde ceva oboseala. Totusi, recunosc ca sunt total paralel cand vine vorba de soft la masina.
  12. Colegule, am avut un E60, 520 dar pe benzina. Am tras de ea 180k km. Nu am facut curse, nu am forjat-o, nu am tras remorci, nu am fost cu ea pe camp etc, iar dupa acei 180k masina obosise rau de tot. Consuma cam in acelasi regim de 90% extra-urban 8-9% deci pe diesel ar trebui sa iasa lejer macar un 7% (nu mergeam nici prea incet, sincer). Masina luata de noua. Cea mai nasoala parte a fost cu greierii si cu tremuratul. Aveam greieri undeva pr langa bancheta din spate si in consola centrala, plus ca la relanti tremurau ambele scaune din fata si schimbatorul (la rece si volanul). La 3000rpm deja tremurau rau de tot scaunele. Totusi, l-am luat deodata cu un prieten. Acelasi E60 520i luat de pe acelasi camion, cu aceleasi dotari. Eu nu am avut probleme cu ea, iar el a schimbat cutia de doua ori. Acum am pe cineva in familie cu 520d. Masina merge bine, dar a avut de schimbat la 100k distributia, galeria de admisie iar filtrul de particule era infundat rau (l-a scos afara si gata). Ce nu pot sa suport la 520d E60 este sunetul criminal al motorului. Motoarele diesel se aud, dar unele canta superb, te hipnotizeaza. In schimb la 520d troncane ca un tractor, e foarte enervant (problema sesizata la 4 520d-uri diferite + cate am mai auzit mergand pe strada). Daca vrei o masina mai ieftina de intretinut, dar totusi confortabila, ia-ti un Passat. BMW-urile sunt destul de costisitoare, majoritatea posesorilor le tin pentru "placerea de a conduce", cum a spus cineva mai sus. Daca nu vrei sa scoti vreo 25k€ pentru un Passat nou, ia-ti un B6 de prin 2008 cu motorul 2.0TDI. Este extrem de confortabila + toata lumea are Passat B6 si piesele sunt foarte usor de gasit si ieftine, iar motorul este foarte fiabil si puternic (cel putin in 2 ani in care am avut eu Passat). Daca iti sare cheful de E60 si vrei totusi VW, sa te feresti de motoarele 1.2 FSI sau TFSI, 1.4 TFSI ca de ciuma. Momentan am eu o Jetta 1.2 TFSI si a trebuit schimbat motorul la 50k km, insa am auzit ca in general se rupe lantul pe la 30-40k. Motoarele 1.6 si 2.0 TDI de la VW eu cel mai bun raport pret/calitate.
  13. Stormzor eu daca pun pedala jos, cu sasiul pe confort si cutia pe D, retrogradeaza instant si peste o secunda accelereaza. Intr-adevar, cand te apuci sa accelerezi puternic, motorul se duce la linie rosie lejer, si trebuie sa o lasi sa schimbe. Ciudat, ma asteptam sa taie ea acceleratia si sa schimbe, ca la ESP. La coasting (o lasi sa mearga fara sa accelerezi, cand deja ai viteza) motorul sta undeva la 1000-1100 rpm. Eu nu simt absolut nicio problema cand incep sa accelerez de acolo. Daca schimbul de ulei nu te ajuta, incearca sa mergi cu transmisia pe M/S pana se incalzeste cutia. Va tine motorul in turatii mai mari. Intr-adevar, pe Confort masina e cam bleaga, te poti juca cu pedala de acceleratia pana la blana si inapoi vreo 2 secunde si nu se intampla absolut nimic. Incearca sa cauti prin setari, poate poti sa ramai cu acceleratia de pe sport in modul confort. Asa ai si suspensiile moi, si acceleratia sensibila. Nu stiu unde sa iti recomand sa rezolvi uleiul, dar iti pot recomanda sa nu mergi la bavaria sub nicio forma.
  14. HVMihnea

    Clima F01

    Cred ca m-am exprimat eu cam prost. Daca clima nu este pe AUTO si o setez sa bage pe la picioare, atunci baga caldura de nu mai poti sa stai in masina. Daca o pun pe AUTO, sub nicio forma nu mai baga pe la picioare. La freon m-am gandit si eu, dar exact asa am luat-o din Germania in 2013. Daca pierdea freon pe atunci, pana acum sigur nu mai avea deloc. Iar vara baga frig maxim prin toate ventilatoarele (minus cele de la picioare din fata si spate). Si totusi, acum e frig afara. Si fara freon ar trebui sa bage aer rece. Prin ventilatoarele de sus baga frig lejer fara A/C (evident). In schimb la picioare il incalzeste. Azi ma duc sa ma mai joc cu setarile de la clima, poate le nimeresc cumva. In cel mai rau caz bag google translate pe manual. Rotita cald/rece cam asta face, schimba intre ... cald si rece. Dar nu am mai intalnit asta la nicio masina si mi se parea ciudat sa am si control digital, si rotitele alea. Cred ca e prea complicata masina pentru mine.
  15. HVMihnea

    Clima F01

    Observ ca daca clima nu este pe AUTO, baga caldura serioasa pe la picioare (si in fata, si in spate). Daca dau pe AUTO, nu mai baga pe la picioare. Ce nu inteleg este daca e normal sa bage caldura pe la picioare indiferent de temperatura setata de mine. Pana la urma ar avea sens, e foarte incomod si nesanatos sa ai picioarele reci. In plus, langa fiecare ... loc prin care sufla aer (chiar nu stiu cum sa le spun) am doua rotite: una pentru pornit si una mai ciudata, cu albastru intr-o parte si rosu in cealalta (deci cald-rece). Prima rotita pentru pornire are diferite pozitii, cu niste sageti interesante desenate pe ele (deci nu merge de la pornit la oprit), si habar n-am ce fac. A doua cu cald-rece chiar nu inteleg ce face, din moment ce temperatura se seteaza cu butoanele din bord. As citi in manual, dar e in Germana. Daca ma poate ajuta un posesor de seria 7 sau un cunoscator, as fi foarte bucuros.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.