Jump to content

Lir

Members
  • Posts

    288
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Arad

Previous Fields

  • Masina
    bmw 525

Recent Profile Visitors

6903 profile views

Lir's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Vezi ca sunt foarte multe probleme cu motoarele pe benzina, si aici vb de N43, indiferent de varianta de putere. Au renuntat la valvetronic si au trecut pe injectie directa. Gasesti pe forumuri de afara topicuri intregi despre problemele acestor motoare, gen pompa de inalta, injectoare, bobine inductie si catalizator. In paralel din punctul deu de vedere N46 este dapsit moral la fel ca performante, si acest Motor il gasesti in suma la care cauti tu. Asta au fost cateva ditre motive pentru care am trecut la diesel N47 si prefer sa schimb distributia decat sa am tot timpul Probleme.
  2. Vandut. Rog un moderator sa inchida topicul.
  3. Mai mult ca sigur unul dintre senzorii axa came. Ce tester ai folosit?
  4. Din cate stiu eu, daca masina e din 2004, atunci are calculator separat de VVT. Sau ar mai fi o varianta, senzorul VVT.
  5. Dupa cum spuneam si in titlu se vinde BMW-ul parintilor mei, si anume: Bmw E46 An 2004 Inmatriculat RO in 2014 Import Germania Taxa nerecuperata 143CP, Euro 4 Singur Proprietar in RO Climatronic Senzori parcare spate Geamuri electrice fata spate Oglinzi electrice si degivrate Inclazire in scaune Trapa Sticla Carlig Remorcare Radio CD Jante Iarna Jante Vara noi achizitionate in Vara 2015 KM Reali cu carte Service Urmatoarele au fost schimbate recent: Radiator racire Motor Motoras VVT Semeringuri Supape O-ring -solenoizi, pompa vacum, senzori axe came, corp filtru ulei Filtru epurator Pret 4100 Euro negociabil Mai multe informatii la Telefon 0744517758/ 0732670186
  6. Dupa cum spuneam si in titlu, am o problema legat de turbina - presiune prea mica. In urma testului cu DIS, presiunea nu a urcat mai mult de 1,33 bar, in conditile in care testul a fost facut la 3900 rpm. Legat de simtome, masina are lipsa cuplu/putere. Pana acum s-au verificat schimbat urmatoarele: -presiune inainte DPF- era sub valoarea impusa- nu o mai retin exact acum -verificare actuator tubina - ok- atat fizic cat si in soft -verificat EGR - Ok -verifcat tubulatura/inercooler/admisie - singura problema find la furtunul de la turbina- garnitura rupta- urmeaza sa fie schimbata -DPF-ul se v-a schimba oricum- unul nou a fost achizitionat- masina are un nr. relative mare de km si nu mai are rost lungita agonia -Catalizatorul urmaza a fi inlocuit- un "inteligent" a vrut sa sparga DPF-ul, nestiind ca el a distrus catalizatorul Dupa inlocuire catalizator/DPF/garnitura tubulatura tubina se va repeat testul la turbina. Totodata s-a verificat si fizic turbina, ea nu prezinta joc exagerat al axului, lipsa palate...etc/ Totusi cred ca aceste probleme vor perista si dupa inlocuirea celor de mai sus. Am catuta pe forum ,dar nu am gasit un topic asemanator. A mai avut cinea aceleasi simtome, sau asemenator? multumesc anticipat
  7. Buna, Dupa cum scrie in titlu, dezmembrez motor E46 an 2002, cod 204D4. Din motor se vand/au mai ramas urmatoarele: -vibrochen - pret 100 euro -chiulasa completa(supape, axe came, tacheti,culbutori)- pret 150 euro -pistoane complete(segemnti, Biela) - 60 Euro setul(3 sunt bune unul a fost lovit de clapeta) -pompa ulei - 60 euro Pentu detalii 0732670186
  8. Cumpar motoras VVT, cod 11377548387 pt N46.
  9. Ceau, Problema la tine din cate am citit pare sa fie alta decat reset/initializare. Ai ceva ce blocheaza mecanismul si motorul automat detecteaza anti-pinch. Cred ca ai TSR roof, si din cate stiu la modelul tau, parasolarul are 4 arcuri pe lateral. Pot fi mai multe probleme cum ar fi: -arc rupt si un colt blocheaza cablul de actionare a mecanismului -mizerie in sinele laterale -ceva slider rupt in mecanism. Incearca sa verifici toate aspectele astea si daca totul e ok, incearca sa mai faci odata initializarea manual. Bafta
  10. multumesc frumos pt oferta dar deja am gasit una pe ebay si am comandato. se poate inchide, rog un moderator sa inchida topicul. Multumesc,
  11. Duminica am avut placuta surpiza sa mi se blocheze pompa servo, fara nici un zgomot, ulei are dar s-a blocat. In consecinta cumpar pompa servo seria 3 E90 2.0d 163 cp an 2005-2007.Merge si dupa seria 1 cu acelas motor. pompa sa fie cu tot cu fulie deoarece e distrusa si aia. Astept oferte. Multumesc,
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.